دیکتاتورهای اصلاحطلب حتی دیگه حفظ ظاهر هم نمیکنن
علنی سرکوب میکنن و از خفقانی که ایجاد شده لذت میبرن و بهش افتخار میکنن
امیدوارم این روزها در حافظه تاریخی این کشور ثبت بشه و فردا روزی که همین دیکتاتورها
از تکثر و گفتگو و آشتی ملی حرف زدن
همین حرفها و توهین ها رو بذاریم جلوشون
هر چند که تجربه ثابت کرده
وقیحتر از اون هستند که گردن بگیرن و پشیمان بشن و عذرخواهی کنن
یادآوری میکنم این آدم هتاک در شورای اطلاع رسانی دولت چهاردهم مدعی وفاق حضور داشته
امیدوارم منظور دولت از وفاق رو متوجه شده باشید
وفاق برای حضرات تکرار و تایید فرمایشات خودشونه و هر کسی هم نظر مخالف اونها باشه باید خفه بشه و مورد توهین قرار بگیره
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
در دولت زنده اصلاحطلبان زنده باد مخالف من
یه دهان دیگه هم دوخته شد
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
چگونه از یه دیکتاتور خونخوار و احمق مثل ترامپ دیکتاتورتر و بیمنطقتر باشیم
کافی است چند سالی در نشریات اصلاحطلب فعالیت کنید و این مسئله به صورت خودکار در شما نهادینه خواهد شد
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
یه کم آشتی ملی و باز کردن فضای سیاسی ببینیم
گشتاپوی کی بودید شما😏
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از ⁰½ مدیا🏴
متنی که خانعلی زاده استوری کرده را هم بخوانید
میثم مطیعی تو به خاطر این اشتباه بزرگت در محاسباتت ، مقابل خدا بازخواست خواهی شد.
سخنان مطیعی راجب انتقاد مردم در اواسط فروردین به صحبت های ظریف در فارن افرز... تو حق الناس به گردن داری بابت این جفا و اشتباهاتت در مقابل مردم باید عذرخواهی کنی .
بزن رو لینک👇
╭─┅━━ 🏴 ━━┅─╮
@MEDIA_120
╰─┅━━ 🏴 ━━┅─╯
خط سوم
یکی از بزرگترین خطاها در جنگ اخیر که من معتقدم خطا نبود و اتفاقا طراحی شده بود:
سپردن مدیریت و هدایت خیابان به مداحانیه که بدون داشتن سواد سیاسی و نظامی و ژئوپلتیک و توان تحلیل مسائل روز مسئول هدایت راهبرد خیابان شدن
یکی از بدترینها هم همین آقای میثم مطیعی بود که بیشتر از بقیه حاشیه سیاسی داشت
دلیلش هم همین ادعای بیش از حد ایشون در فهم مسائل بود
القصه
مداح همون سلبریتیه ولی از نوع ریشو
هر چقدر که سلبریتی ها می فهمند اینا هم می فهمند
لذا به هر کسی اندازه ظرفیتش بها بدیم نه بیشتر
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty