هدایت شده از فرهاد عظيما | اخبار جنگ
پزشکیان و قالیباف در شب چهلم رهبری آتش بس را به کشور تحمیل کردند و آن را بیش از ۶٠ روز آن را نگه داشتند تا در روز تولد ترامپ که اتفاقا روز اول محرم است آنرا تصویب نمایند ، از این قضیه مشخص شد که منظور قالیباف و پزشکیان از اتحاد ، همان اتحاد حول محور ترامپ بود و لاغیر ....
@f_azima
جمع بندی متن توافق بین ایران و آمریکا:
تعهدات ایران مشخص و واضح و فوری و قابل سنجش و پیش از توافق نهایی انجام میشه
تعهدات آمریکا نامشخص و ناواضح و کلی گویی شده و قابل تفسیر و همه منوط به توافق نهایی که زمانش هم نامشخصه
آمریکا سه چیز رو در توافق به دست آورد که در جنگ نمی تونست بهشون برسه
اول. نابودی مواد غنی شده ۶۰ درصد
دوم. باز شدن مجانی تنگه و سلب مالکیت ایران از تنگه
سوم. منتفی شدن خونخواهی امام شهید
یک ننگ ابدی برای تیم مذاکره کننده
شخص آقای قالیباف
و دولت چهاردهم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
ظریف تونست از طریق قالیباف کارش رو انجام بده...
این وسط هم امثال میثم مطیعی و حسین طاهری و جلیل محبی و سایر اصولگراها هم گارد محافظ این توافق و ابزار دیکتاتوری و خودسری قالیباف و دولت بودن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش طرفدارای متعصب قالیباف دیگه از عبارت سرباز رهبری برای گنده کردن ایشون استفاده نکنن
رهبری نه خودشون ترسو بودن
نه سرباز ترسو داشتن
که بشینه جلوی دشمن و برخلاف فرمان صریح امام شهید و امام حی
منافع هستهای رو معامله کردن رفت
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
سناریوی سرنگونی جمهوری اسلامی توسط منافقین چه میتواند باشد؟
بعد از شروع جنگ ۴۰ روزه، دشمن متوجه شد توان پیروزی ۴ روزه را ندارد و هر چه سریعتر نیاز به آتش بس دارد.
بلافاصله ترورها شروع شد، ترور افرادی تاثیرگذار مخالف اتش بس و مذاکره.
افرادی از سیاستمداران باقی ماندند که همگی موافق آتش بس و مذاکره باشند.
مذاکره دو مرحله ای حین نقض اتش بس مطرح شد و در حال اجراست.
متن را پیش از امضا منتشر نمیکنند تا بعدا میگویم به چه علت.
از اخبار درز کرده مشخص شده توافق مرحله اول که جمعه امضا میشود منافعی برای ایران دارد، اما یک تضمین ایران به آمریکا بسیار مشکوک است.
تعهد به خل و فصل برنامه هسته ای یکی از مفاد مذاکرات مرحله اول است.
بلافاصله دلار پایین میآید، بازار ارزان میکند.
جمعه امضا انجام میشود و مهلت ۶۰ روزه مذاکرات مرحله دوم بر سر تعیین تکلیف هسته ای شروع میشود.
امریکا به شدت خواهان از بین رفتن یا رقیق سازی اورانیوم ایران است.
وضع اقتصادی بازهم بهتر میشود در این ۶۰ روز، تا مردم به مذاکرات و نتیجه مذاکرات هسته ای و فریب بزرگ تن دهند.
اینبار هم متن مذاکرات محرمانه اعلام خواهد شد چون...
مذاکره کنندگان براحتی دهان منتقدین را خواهند بست، و از انتشار خیانتنامه سر باز خواهند زد، با این بهانه که، دیدید ما مرحله اول را محرمانه طی کردیم و تندروها نتوانستند مزاحمت ایجاد کنند، اینبار با اعتماد به نتایج مرحله اول مذاکرات، بیشتر به ما اعتماد کنید.
پس از رقیق سازی اورانیوم، جنگ بعدی شکل میگیرد که دشمن قطعا از بمب اتمی علیه ما استفاده خواهد کرد، چون دیگر ترسی از اورانیوم ۶۰ درصد و تلافی اتمی ندارد.
#طرحتسلیممرحلهایایران
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه ثبت ننگ ملی در تاریخ
با تشکر از سردار قالیباف
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
این لحظه در تاریخ ثبت شد
امضای رئیس جمهور ایران
در کنار امضای قاتل امام شهید
قاتل شهید سلیمانی و حاجی زاده و باقری و رشید و شادمانی و دهها سردار دیگه
قاتل چندهزار ایرانی بیگناه و مظلوم ایرانی
انقدر دست پاچه بودید که دو روز جلوتر از جمعه امضا کردید
ترسیدید کی جلوتون رو بگیره
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
المیادین:
نیروهای اسرائیلی با آتش توپخانه، منطقهٔ النبطیه الفوقا را بمباران کردند.
یه جک بگم؟
بند یک توافقنامه ایران و آمریکا
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر پارسال داد زدیم
بودجه ۱۴۰۵ تورمیه مجلس جلوشو بگیره
وکیل الدولهها گفتن تندروها وحدت رو به هم نزنن
حالا خود وزیر اقتصاد اعتراف کرده
ولی چه فایده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
♨️این تیتر و تیترهای مشابه اعلام رمز عملیات ستون پنجم دشمن در داخل کشوره
🔹عملیات ستون پنجم در چند مرحله قراره کشور رو به صورت کامل تسلیم و کنه و کودتا تکمیل بشه
🔹تو مرحله اول مردم رو فریب میدن که یه توافق اولیه ۳۰۰ میلیارد دلار آورده داشته اگه تو این ۶۰ روز کل هستهای رو بدیم بره وضعمون از این بهتر هم بهتر میشه
🔹تو مرحله دوم هسته سخت انقلاب و مردم مبعوث شده رو ناامید میکنن که همه چی با رهبری هماهنگه و نظر شما پشیزی اهمیت نداره و باید برید بشینید تو خونتون
🔹مرحله سوم بعد از گرفتن آخرین توان بازدارنده کشور و پر کردن ذخایر نفت به میزان چند برابر قبل از جنگ رمضان، مجدد حمله نظامی انجام میشه ولی این بار برای نابودی آخرین ابزار تهاجمی ایران یعنی شهرهای موشکی از سلاح نامتعارف استفاده میشه
و تمام
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مزاحم حذف شد
و برای اینکه آخرین دهن کجی رو بهش بکنن
قبل از اینکه دفنش بکنن مذاکره انجام شد
میدونم که یه عده مالهکش خواهند گفت:
🔻تا ابد میخواستید بجنگید؟
🔻جنگ باید با مذاکره تموم بشه
🔻این مذاکره پایان جنگه و با اون مذاکره که امام شهید میگفت فرق میکنه
خدمت مالهکشان امام کشی عرض کنم که این مذاکره به هیچ عنوان مذاکره پایان جنگ نبود چون نه جنگ رو پایان داد نه پیروزی در میدان رو تثبیت کرد
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty