1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه ثبت ننگ ملی در تاریخ
با تشکر از سردار قالیباف
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
این لحظه در تاریخ ثبت شد
امضای رئیس جمهور ایران
در کنار امضای قاتل امام شهید
قاتل شهید سلیمانی و حاجی زاده و باقری و رشید و شادمانی و دهها سردار دیگه
قاتل چندهزار ایرانی بیگناه و مظلوم ایرانی
انقدر دست پاچه بودید که دو روز جلوتر از جمعه امضا کردید
ترسیدید کی جلوتون رو بگیره
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
المیادین:
نیروهای اسرائیلی با آتش توپخانه، منطقهٔ النبطیه الفوقا را بمباران کردند.
یه جک بگم؟
بند یک توافقنامه ایران و آمریکا
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر پارسال داد زدیم
بودجه ۱۴۰۵ تورمیه مجلس جلوشو بگیره
وکیل الدولهها گفتن تندروها وحدت رو به هم نزنن
حالا خود وزیر اقتصاد اعتراف کرده
ولی چه فایده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
♨️این تیتر و تیترهای مشابه اعلام رمز عملیات ستون پنجم دشمن در داخل کشوره
🔹عملیات ستون پنجم در چند مرحله قراره کشور رو به صورت کامل تسلیم و کنه و کودتا تکمیل بشه
🔹تو مرحله اول مردم رو فریب میدن که یه توافق اولیه ۳۰۰ میلیارد دلار آورده داشته اگه تو این ۶۰ روز کل هستهای رو بدیم بره وضعمون از این بهتر هم بهتر میشه
🔹تو مرحله دوم هسته سخت انقلاب و مردم مبعوث شده رو ناامید میکنن که همه چی با رهبری هماهنگه و نظر شما پشیزی اهمیت نداره و باید برید بشینید تو خونتون
🔹مرحله سوم بعد از گرفتن آخرین توان بازدارنده کشور و پر کردن ذخایر نفت به میزان چند برابر قبل از جنگ رمضان، مجدد حمله نظامی انجام میشه ولی این بار برای نابودی آخرین ابزار تهاجمی ایران یعنی شهرهای موشکی از سلاح نامتعارف استفاده میشه
و تمام
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مزاحم حذف شد
و برای اینکه آخرین دهن کجی رو بهش بکنن
قبل از اینکه دفنش بکنن مذاکره انجام شد
میدونم که یه عده مالهکش خواهند گفت:
🔻تا ابد میخواستید بجنگید؟
🔻جنگ باید با مذاکره تموم بشه
🔻این مذاکره پایان جنگه و با اون مذاکره که امام شهید میگفت فرق میکنه
خدمت مالهکشان امام کشی عرض کنم که این مذاکره به هیچ عنوان مذاکره پایان جنگ نبود چون نه جنگ رو پایان داد نه پیروزی در میدان رو تثبیت کرد
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
قالیباف ۱۹ اسفند: قطعاً دنبال آتشبس نیستیم
۲۰ اسفند: پایان جنگ از مسیر مذاکره با آمریکا امکانپذیر نیست
۲۰ اسفند: باید توی دهان متجاوز زد تا درسی بگیرد که دیگر هیچگاه به فکر تجاوز به ایران نیفتد
۵ فروردین: باید چرخه جنگ مذاکره صلح جنگ را بشکنیم
۶ فروردین: چرخه شوم جنگ آتشبس جنگ باید شکسته شود
۱۹ فروردین: بعد از ۳ نقض کلیدی، آتشبس و مذاکره بیمعناست
۲۱ فروردین: آمریکا عقبنشینی تاریخی کرد و طرح ۱۰ مادهای پذیرفته شد
۲۱ فروردین: پیششرط ایران برای مذاکره ؛ آتشبس در لبنان و آزادسازی پولهای بلوکه شده است
++ (طرح ۱۰ مادهای ایران رد شد/ پولها آزاد نشد/ آتشبس لبنان ۱۰۰۰ بار نقض شد/ رفتیم مذاکره🙂)
۳۰ فروردین: آتشبس رو قبول کردیم چون شروط ما رو پذیرفته بودن!!
++ (همون موقع هم فریب بود 🙂)
۱ اردیبهشت: زیر سایه تهدید مذاکره نمیکنیم
++ (کردیم🙃)
۲۱ اردیبهشت: آمریکا راهی جز پذیرش طرح ایران ندارد
۳۰ اردیبهشت: دشمن دنبال دور جدید جنگ است!!!!🙂🙂🙂
بله عزیزان! مسیر دهه ۹۰ تکرار شد چون ملتی که تاریخ رو فراموش کنه، محکوم به تکرارش میشه...