♨️این تیتر و تیترهای مشابه اعلام رمز عملیات ستون پنجم دشمن در داخل کشوره
🔹عملیات ستون پنجم در چند مرحله قراره کشور رو به صورت کامل تسلیم و کنه و کودتا تکمیل بشه
🔹تو مرحله اول مردم رو فریب میدن که یه توافق اولیه ۳۰۰ میلیارد دلار آورده داشته اگه تو این ۶۰ روز کل هستهای رو بدیم بره وضعمون از این بهتر هم بهتر میشه
🔹تو مرحله دوم هسته سخت انقلاب و مردم مبعوث شده رو ناامید میکنن که همه چی با رهبری هماهنگه و نظر شما پشیزی اهمیت نداره و باید برید بشینید تو خونتون
🔹مرحله سوم بعد از گرفتن آخرین توان بازدارنده کشور و پر کردن ذخایر نفت به میزان چند برابر قبل از جنگ رمضان، مجدد حمله نظامی انجام میشه ولی این بار برای نابودی آخرین ابزار تهاجمی ایران یعنی شهرهای موشکی از سلاح نامتعارف استفاده میشه
و تمام
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مزاحم حذف شد
و برای اینکه آخرین دهن کجی رو بهش بکنن
قبل از اینکه دفنش بکنن مذاکره انجام شد
میدونم که یه عده مالهکش خواهند گفت:
🔻تا ابد میخواستید بجنگید؟
🔻جنگ باید با مذاکره تموم بشه
🔻این مذاکره پایان جنگه و با اون مذاکره که امام شهید میگفت فرق میکنه
خدمت مالهکشان امام کشی عرض کنم که این مذاکره به هیچ عنوان مذاکره پایان جنگ نبود چون نه جنگ رو پایان داد نه پیروزی در میدان رو تثبیت کرد
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
قالیباف ۱۹ اسفند: قطعاً دنبال آتشبس نیستیم
۲۰ اسفند: پایان جنگ از مسیر مذاکره با آمریکا امکانپذیر نیست
۲۰ اسفند: باید توی دهان متجاوز زد تا درسی بگیرد که دیگر هیچگاه به فکر تجاوز به ایران نیفتد
۵ فروردین: باید چرخه جنگ مذاکره صلح جنگ را بشکنیم
۶ فروردین: چرخه شوم جنگ آتشبس جنگ باید شکسته شود
۱۹ فروردین: بعد از ۳ نقض کلیدی، آتشبس و مذاکره بیمعناست
۲۱ فروردین: آمریکا عقبنشینی تاریخی کرد و طرح ۱۰ مادهای پذیرفته شد
۲۱ فروردین: پیششرط ایران برای مذاکره ؛ آتشبس در لبنان و آزادسازی پولهای بلوکه شده است
++ (طرح ۱۰ مادهای ایران رد شد/ پولها آزاد نشد/ آتشبس لبنان ۱۰۰۰ بار نقض شد/ رفتیم مذاکره🙂)
۳۰ فروردین: آتشبس رو قبول کردیم چون شروط ما رو پذیرفته بودن!!
++ (همون موقع هم فریب بود 🙂)
۱ اردیبهشت: زیر سایه تهدید مذاکره نمیکنیم
++ (کردیم🙃)
۲۱ اردیبهشت: آمریکا راهی جز پذیرش طرح ایران ندارد
۳۰ اردیبهشت: دشمن دنبال دور جدید جنگ است!!!!🙂🙂🙂
بله عزیزان! مسیر دهه ۹۰ تکرار شد چون ملتی که تاریخ رو فراموش کنه، محکوم به تکرارش میشه...