eitaa logo
خط سوم
3.3هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
خب حسین آقا نظر رهبری بهتون رسید؟؟ این گوی و این میدان و اینم وجدان شما بچه مداح صد شب اون تریبون دستت بود می‌تونستی خرج امامت کنی ولی خرج وفاق کردی و مردم مبعوث شده رهبر رو با پهلوی چیا یکی کردی کاش ول کنی دم و دستگاه امام حسین رو چون لایقش نبودی 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
عزا عزاست امشب شام عزاست امشب وفاقی ماله کش صاحب عزاست امشب حالا چرا به پزشکیان فحش می‌دید؟😂😂😂😂 یه وقت وفاق ناراحت نشه 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
مثل خفاشی که از نور فراریه این وفاقی دهان نجس هم از جمله «بنده علی الاصول درباره تفاهم نامه نظر دیگری داشتم» فراریه 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
صریح‌تر از این فرهاد جان؟؟ خب حالا از دهن کی میخوای شروع کنی؟؟ دهن خودت چطوره؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
گویا امشب در هئیت طاهریون که قالیباف هم حضور داشته اصلا پیام رهبری را نخواندند🤫🤫🤫 آقای طاهری شما تحت ولایت آقای قالیباف هستید یا امام خامنه‌ای؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
آقای قالیباف به جز قطر و جلسه با اتاق بازرگانی و انتخابات هیئت رئیسه مجلس هیئت هم میرن ظاهرا دشمن گفته ما فقط تو صحن مجلس ترور می‌کنیم بقیه جاها آزاده 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
فرهاد اولا که بابت همه اون توهینا و تهمتایی که زدی عذرخواهی کن که حرفات باورمون بشه ثانیا جای دیگه نگو من شاگرد رهبری بودم چون ممکنه ازت بپرسیم چطور شاگردی بودی که نظر رهبری رو نمیدونستی ولی مردم کف خیابون می‌دونستن ثالثا مدرک سطح چهارت رو بده آبنبات چوبی بخر رابعا اون تهش گفتی چشم. چشم چی؟ میری جلوی در وزارت خارجه تحصن که چرا به رهبری تحمیل کردید؟ چشم خالی به درد خودت میخوره 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
💬 از این لحظه، شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از کانال مهدی عبدالهی
✍️ «نَهَيتُکُم عَن هَذِهِ الحکومةِ فَأَبَيتُم عَلَيَّ إِباءَ المُنابِذینَ حَتَّی صَرَفتُ رَأیی إِلَی هَوَا‌کُم» شما را از حكميت [مذاکره با معاویه] بازداشتم؛ پس برای من خودسری کردید چونان خودسری پیمان‌شکنان، تا ناگزیر تصمیم خویش را با هوس شما هماهنگ کردم. 📚نهج البلاغة، خطبهٔ ۳۶ بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم...‼️ ✍️ چند نکته از متن و فرامتن پیام رهبر انقلاب ۱- این تفاهم بین رئیس جمهوران ایران و آمریکا امضا شد ◀️ یعنی نه رهبر انقلاب و نه مردم ایران به تفاهم نامه با امریکا رضایت ندارند ۲- بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم ◀️ اولا، اصل در تفکر و انقلاب عدم سازش با طاغوت است(مِثْلِی‌ لَا يُبَايِعُ‌ مِثْلَه)و با هیچ توجیهی قابل تحریف نیست،و هزینه سازش قطعا بیشتر مقاومت است، دلیل؟؟ تجربه ثانیا، شروط و نظر رهبر انقلاب باید اصل و مبنای هر تصمیمی باشد ۳- از باب تعهدی که رئیس جمهور محترم بعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت ان نمودند،اجازه ان را صادر نمودم ◀️ اولا، مسئولیت کامل ان به عهده شخص رئیس جمهور و سایر اعضا که موافق این تفاهم نامه بودند(البته بجز ان یک نفر) خواهد بود. ثانیا،هیچ تمایزی بین ملت ایران و جبهه مقاومت نیست،و هر ضربه و خسارت به جبهه مقاومت در واقع ضربه و خسارت به ملت ایران خواهد بود. ثالثا، اجازه رهبر انقلاب بر انجام کاری الزاما به معنای رضایت بر انجام ان کار نیست. ۴- ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود ◀️ اولا، تعهد مضاف رئیس جمهور،زیربار نرفتن زیاده خواهی های امریکا خواهد بود. ثانیا، هم رهبر انقلاب و هم مردم ایران نظاره گر و مطالبه گر تحقق این شروط را دارند،و هیچ عقب نشینی و تخطی از این شروط را نمی پذیرند. ۵- امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. ◀️ مذاکرات حضوری به معنای پذیرش سلسه زیاده خواهی های امریکا و خواسته های دشمن نخواهد بود. چند نکته از فرامتن: ۱- بطلان گزاره(همه چی با رهبری انقلاب هماهنگ شده) که از سوی جریان برای بستن دهان منتقدان استفاده میشد ۲- به بهانه وحدت و انسجام نباید از اصول اسلام و انقلاب و خط مشی رهبر انقلاب چشم پوشی کرد، کما اینکه در جلسه شعام درباره تفاهم نامه،همه اعضا( البته بجز ان یک نفر) خلاف نظر رهبر انقلاب رای دادند. ۳- معلوم شد که واقعا تراز مردم حاضر در خیابان در تشخیص مصالح کشور بسیار بیشتر از مسئولین،مداحان و حتی روحانیون شناخته شده کشور بیشتر است. ۴- حق با افراد شناخته نمیشود( امام على عليه السلام : إنّ الحقَّ لا يُعرَفُ بالرِّجالِ، اعْرِفِ الحقَّ تَعرِفْ أهلَهُ. حقّ به شخصيتها شناخته نمى شود ؛ خودِ حقّ را بشناس تا پيروان آن را بشناسى ...)کما اینکه بسیاری از افراد شاخص انقلابی در تشخیص اشتباه کردند و دچار خطای محاسباتی شدند.(موضع گیری این افراد درباره توافق نامه را ملاک قرار دهید) ۵- این متن پایانی بر خرج کردن از رهبری است. 🙏 مورد بعدی را شما اضافه کنید.🌺 ✍️ مهدی عبدالهی 🔻 مهدی عبدالهی | عضو شوید 🔻 https://eitaa.com/Mahdi_abdollahi110