eitaa logo
خط سوم
3.3هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
صریح‌تر از این فرهاد جان؟؟ خب حالا از دهن کی میخوای شروع کنی؟؟ دهن خودت چطوره؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
گویا امشب در هئیت طاهریون که قالیباف هم حضور داشته اصلا پیام رهبری را نخواندند🤫🤫🤫 آقای طاهری شما تحت ولایت آقای قالیباف هستید یا امام خامنه‌ای؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
آقای قالیباف به جز قطر و جلسه با اتاق بازرگانی و انتخابات هیئت رئیسه مجلس هیئت هم میرن ظاهرا دشمن گفته ما فقط تو صحن مجلس ترور می‌کنیم بقیه جاها آزاده 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
فرهاد اولا که بابت همه اون توهینا و تهمتایی که زدی عذرخواهی کن که حرفات باورمون بشه ثانیا جای دیگه نگو من شاگرد رهبری بودم چون ممکنه ازت بپرسیم چطور شاگردی بودی که نظر رهبری رو نمیدونستی ولی مردم کف خیابون می‌دونستن ثالثا مدرک سطح چهارت رو بده آبنبات چوبی بخر رابعا اون تهش گفتی چشم. چشم چی؟ میری جلوی در وزارت خارجه تحصن که چرا به رهبری تحمیل کردید؟ چشم خالی به درد خودت میخوره 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
💬 از این لحظه، شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از کانال مهدی عبدالهی
✍️ «نَهَيتُکُم عَن هَذِهِ الحکومةِ فَأَبَيتُم عَلَيَّ إِباءَ المُنابِذینَ حَتَّی صَرَفتُ رَأیی إِلَی هَوَا‌کُم» شما را از حكميت [مذاکره با معاویه] بازداشتم؛ پس برای من خودسری کردید چونان خودسری پیمان‌شکنان، تا ناگزیر تصمیم خویش را با هوس شما هماهنگ کردم. 📚نهج البلاغة، خطبهٔ ۳۶ بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم...‼️ ✍️ چند نکته از متن و فرامتن پیام رهبر انقلاب ۱- این تفاهم بین رئیس جمهوران ایران و آمریکا امضا شد ◀️ یعنی نه رهبر انقلاب و نه مردم ایران به تفاهم نامه با امریکا رضایت ندارند ۲- بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم ◀️ اولا، اصل در تفکر و انقلاب عدم سازش با طاغوت است(مِثْلِی‌ لَا يُبَايِعُ‌ مِثْلَه)و با هیچ توجیهی قابل تحریف نیست،و هزینه سازش قطعا بیشتر مقاومت است، دلیل؟؟ تجربه ثانیا، شروط و نظر رهبر انقلاب باید اصل و مبنای هر تصمیمی باشد ۳- از باب تعهدی که رئیس جمهور محترم بعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت ان نمودند،اجازه ان را صادر نمودم ◀️ اولا، مسئولیت کامل ان به عهده شخص رئیس جمهور و سایر اعضا که موافق این تفاهم نامه بودند(البته بجز ان یک نفر) خواهد بود. ثانیا،هیچ تمایزی بین ملت ایران و جبهه مقاومت نیست،و هر ضربه و خسارت به جبهه مقاومت در واقع ضربه و خسارت به ملت ایران خواهد بود. ثالثا، اجازه رهبر انقلاب بر انجام کاری الزاما به معنای رضایت بر انجام ان کار نیست. ۴- ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود ◀️ اولا، تعهد مضاف رئیس جمهور،زیربار نرفتن زیاده خواهی های امریکا خواهد بود. ثانیا، هم رهبر انقلاب و هم مردم ایران نظاره گر و مطالبه گر تحقق این شروط را دارند،و هیچ عقب نشینی و تخطی از این شروط را نمی پذیرند. ۵- امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. ◀️ مذاکرات حضوری به معنای پذیرش سلسه زیاده خواهی های امریکا و خواسته های دشمن نخواهد بود. چند نکته از فرامتن: ۱- بطلان گزاره(همه چی با رهبری انقلاب هماهنگ شده) که از سوی جریان برای بستن دهان منتقدان استفاده میشد ۲- به بهانه وحدت و انسجام نباید از اصول اسلام و انقلاب و خط مشی رهبر انقلاب چشم پوشی کرد، کما اینکه در جلسه شعام درباره تفاهم نامه،همه اعضا( البته بجز ان یک نفر) خلاف نظر رهبر انقلاب رای دادند. ۳- معلوم شد که واقعا تراز مردم حاضر در خیابان در تشخیص مصالح کشور بسیار بیشتر از مسئولین،مداحان و حتی روحانیون شناخته شده کشور بیشتر است. ۴- حق با افراد شناخته نمیشود( امام على عليه السلام : إنّ الحقَّ لا يُعرَفُ بالرِّجالِ، اعْرِفِ الحقَّ تَعرِفْ أهلَهُ. حقّ به شخصيتها شناخته نمى شود ؛ خودِ حقّ را بشناس تا پيروان آن را بشناسى ...)کما اینکه بسیاری از افراد شاخص انقلابی در تشخیص اشتباه کردند و دچار خطای محاسباتی شدند.(موضع گیری این افراد درباره توافق نامه را ملاک قرار دهید) ۵- این متن پایانی بر خرج کردن از رهبری است. 🙏 مورد بعدی را شما اضافه کنید.🌺 ✍️ مهدی عبدالهی 🔻 مهدی عبدالهی | عضو شوید 🔻 https://eitaa.com/Mahdi_abdollahi110
اختلاف نظر بین اعضای شعام و سران و رهبری عادیه . درست یا غلط هر طرف دلایلی داره .... اما مهم ترین نکته پیام امروز جلوگیری از باب شدن کلیشه ((همه چی با رهبری هماهنگه و رهبر راضی هست)) در دوره رهبری جدید ، توسط حضرت آقا بود .. آقایان مسئولیت حرف ها و تصمیماتی که میگیرید بر عهده خودتونه ... حتی ممکنه حق با شما باشه .. لازم به برچسب زنی و شایعه پراکنی نیست اما بدونید که دوران پنهان شدن پشت جایگاه رهبری تمام شده 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
درسته که آقا امشب یک بار برای همیشه این گزاره «همه چی با رهبری هماهنگه» رو به زباله‌دان تاریخ فرستادن ولی یادمون نره که نسبت آرا در شعام یازده به یک بوده و در مهمترین شورای عالی کشور فقط یه نفر با نظر رهبری همراه بوده حتی نظامیون هم با نظر رهبری همراه نبودن این خیلی خطرناکه خیلی خیلی خیلی خطرناکه امام از پدر شهیدشون هم ظاهرا تنهاترن و این وظیفه مردم رو سنگین‌تر می‌کنه 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
❌دوستان اگر علاقه مند به کار تحلیلی و تحولات روز (ایران؛خاورمیانه؛جهان) هستید. می توانید در گروه تحلیلگران عضو شوید👇 ✅اخبار بروز و وقایع و ✅چت آزاد (چت) ✅ارسال پیام و پیشنهادات آزاد =============================== 💥اخبار جنگ💥 💥https://eitaa.com/joinchat/2454323439C3a3161c42f ملحق شوید و بی خبر نمانید. 🤝
اگه گفتید داستان این «ملت با شرف ایران» که انتهای پیام امام خامنه‌ای اومده چیه؟ یه راهنمایی می‌کنم مذاکره با آمریکا غیرشرافتمندانه است رضوان خدا بر خامنه‌ای شهید که چنین گوهری رو برامون به یادگار گذاشت 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty