eitaa logo
خط سوم
3.3هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
درسته که آقا امشب یک بار برای همیشه این گزاره «همه چی با رهبری هماهنگه» رو به زباله‌دان تاریخ فرستادن ولی یادمون نره که نسبت آرا در شعام یازده به یک بوده و در مهمترین شورای عالی کشور فقط یه نفر با نظر رهبری همراه بوده حتی نظامیون هم با نظر رهبری همراه نبودن این خیلی خطرناکه خیلی خیلی خیلی خطرناکه امام از پدر شهیدشون هم ظاهرا تنهاترن و این وظیفه مردم رو سنگین‌تر می‌کنه 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
❌دوستان اگر علاقه مند به کار تحلیلی و تحولات روز (ایران؛خاورمیانه؛جهان) هستید. می توانید در گروه تحلیلگران عضو شوید👇 ✅اخبار بروز و وقایع و ✅چت آزاد (چت) ✅ارسال پیام و پیشنهادات آزاد =============================== 💥اخبار جنگ💥 💥https://eitaa.com/joinchat/2454323439C3a3161c42f ملحق شوید و بی خبر نمانید. 🤝
اگه گفتید داستان این «ملت با شرف ایران» که انتهای پیام امام خامنه‌ای اومده چیه؟ یه راهنمایی می‌کنم مذاکره با آمریکا غیرشرافتمندانه است رضوان خدا بر خامنه‌ای شهید که چنین گوهری رو برامون به یادگار گذاشت 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
328.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درخواست مداحای طرفدار توافق از مردم بعد از پیام رهبری😁😁 ❇️ @thirdparty
یکی اون تنور رو روشن کنه 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
🔺قالیباف در پیام به رهبر انقلاب: اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار می‌دهیم! اخوی شما یا نمیدونی نصب العین چیه یا نمیدونی عین کجای هیکلته با این رای مثبتی که تو شعام به تفاهمنامه دادی ظاهر اوامر رهبری بیشتر نصب الکتفته تا نصب العین 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
از امشب ملت مبعوث شده به حزب علی الاصولگرا پیوستند اصولگراها و نواصولگراها هم برن غاز بچرونن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
305.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صدایی که هم اکنون می‌شنوید صدای بند یک توافقنامه پزشکیان - قالیباف در جنوب لبنانه علی‌ الاصولگرا هستم 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻شیخ اسماعیل رمضانی: پیشنهاد می‌دهم جنبش «بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد/ بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت شیخ اسماعیل رمضانی نوشت: سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند 🔹 با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان علیه السلام نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کرده اند و صلاح کشور را در آن نمی بینند. 🔹در این باره چند نکته گفتنی است: ۱ـ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه می کنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید. حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. ۲ـ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد، در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. ۳ـ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان علیه السلام چیز دیگری است، پیشنهاد می‌دهم «جنبش بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد. 🔹در تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. 🔹سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود و باید مذاکرات ۶۰ روزه متوقف شد. 🔹بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. 🔹ای مردم از تجربه رهبر شهید عبرت بگیرید 🔹امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش می کردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره می کردند و ما مردم فقط نگاه می کردیم. 🔹مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد. ✅️ @Rajanews_com
«علی‌الاصول...» علی‌الاصول، یکی تنگه را رها کرده‌ست میان معرکه بر ترس، اقتدا کرده‌ست علی‌الاصول یکی برخلاف رأیِ ولی برای وعدهٔ دشمن، حساب وا کرده‌ست علی‌الاصول، یکی وقت رزم در میدان به اجتهاد خود اینگونه پابه‌پا کرده‌ست علی‌الاصول، یکی پشت پا زده به اصول یکی به جادهٔ خاکی زده، جفا کرده‌ست اگرچه از سر دلسوزی است و حسن نظر... در این نبرد، کم آورده و خطا کرده‌ست چه سود می‌بَرد آنکس که دور از این مردم بر این معامله اصرارِ نابجا کرده‌ست؟! چه حاصل است از این نامه با چنین گرگی که نانوشته دریده‌ست و نقض‌ها کرده‌ست ... و جنگ راه خطیریست، مرد می‌طلبد ... و جنگ، جوهر افراد برملا کرده‌ست ... و صلح نیست از این رستخیز، راه گریز چنانکه عافیت اندیش، ادعا کرده‌ست علی الاصول، امام شهید، خامنه‌ای برای مردم ما روز و شب دعا کرده‌ست علی‌الاصول، همین بعثت خیابانی برای دیدن خورشید، کوچه وا کرده‌ست علی الاصول، خداوندِ مردم مبعوث شگفت‌معجزه‌ای گاه با عصا کرده‌ست عصای معجزه، امروز نیست جز فریاد عصای معجزه عشق است و کارها کرده‌ست میلاد عرفان پور @erfanpoor
این توییت بعد از پیام رهبری زده شده با توجه به اینکه رهبری در مورد تفاهمنامه علی الاصول نظر دیگری داشتن این توییت اول از همه داره به ایشون توهین میکنه اونی هم باز ارسال کرده آقازاده آقای دانشمنده 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از کانال مهدی عبدالهی
✍️ حکمت بسیار زیبای محکمات و متشابهات در قران: هُوَ الَّذی أَنْزَلَ عَلَیْکَ الْکِتابَ مِنْهُ آیاتٌ مُحْکَماتٌ هُنَّ أُمُّ الْکِتابِ وَ أُخَرُ مُتَشابِهاتٌ... مراد از آیات محکم، آیاتی است که در معنی آنها یک نوع صراحت و اتقانی وجود دارد که خواننده بدون تردید و اشتباه به معنای آنها پی می برد اما آیات متشابه، آیاتی هستند که مقصود از آن برای شنونده روشن نیست. و چنان نیست که شنونده به محض شنیدن، معنی آنرا درک کند. بلکه در این که منظور چیست؟، تردید دارد و تردیدش وقتی برطرف می شود که به آیات محکم رجوع نموده و به کمک آنها معنای آیات متشابه را مشخص کند، و در نتیجه همان آیات متشابه نیز محکم می شوند. پس آیات محکم خود بخود محکم هستند و آیات متشابه، بوسیله آیات محکم، محکم می شود. اما نکته اینجاست؛ آنها که در قلوبشان مرض و انحراف است، به دنبال متشابهاتند، تا فتنه انگیزی کنند (و مردم را گمراه کنند) و تفسیر (نادرستی) برای آن می طلبند، در حالی که تفسیر آنها را جز خدا و راسخان در علم، نمی دانند. اما حکمت قرار دادن ایات محکم و متشابه در قران،از جانب خداوند چیست⁉️ برای اینکه اهل یقین، به وسیله ایات محکم،متشابهات قران را بشکافند و بر یقینشان افزوده شود و اهل غش و نفاق،به وسیله متشابهات ،محکمات را به نفع خود،تفسیر کنند‌‌ و نفاق انها برملا گردد و... 🌿شیخ،مهدی عبدالهی🌿 🔻 مهدی عبدالهی | عضو شوید 🔻 https://eitaa.com/Mahdi_abdollahi110