eitaa logo
خط سوم
3.3هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
مجلس بااااید باز شود و به‌صورت سه فوریتی قانونی تهدید آمیز و بازدارنده در مورد تهدید و سوءقصد به جان رهبرمان را تصویب کند این از هر قانون دیگری برای مردم مبعوث‌شده مهم‌تر است از جان و نان و تمام دنیایشان مهم‌تر است قانونی تصویب کنید که در صورت تهدید امام عزیزمان از تمام موافقت‌نامه‌های بین‌المللی خارج می‌شویم مگر اینکه تهدیدکننده را به ایران تحویل دهند. طبق فتوای صریح مراجع عظام شیعه تهدید جان امام در حکم اعلان جنگ است و فرد تهدید کننده محارب است. باید در مجلس تصویب شود که یا فرد تهدیدکننده تحویل ایران می‌شود یا با کشورش با عنوان محارب برخورد خواهد شد. باید تصویب شود هیچ توافق و تفاهمی با دولت‌هایی که در ریختن خون امام و فرماندهان و فرزندان ایران دست داشتند نداریم تا تحویل مجرمین و عذرخواهی رسمی و پرداخت خون‌بهای بسیار سنگین تصویب کنید که در صورت تعرض از هر کشوری به جان امام ما خاک آن کشور متعلق به ایران خواهد بود و تمام مسئولين آن کشور در هر سطحی خونشان هدر است. همچنین است تمام افراد داخلی و مسئولينی که حتی سهوا در ریخته شدن خون امام و یا تهدید جان او مقصرند و باید محاکمه شوند با غیرت‌های مجلس دهان یاوه‌گویان و سازشکاران مجلس را ببندند و این قانون را در اسرع وقت تصویب کنند اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷
رسانه های عربی: ایران به میانجیگران اطلاع داده که در صورت پایان نیافتن حملات به جنوب لبنان ، اسرائیل را هدف حمله قرار میدهیم. حضرات اتمام حجت‌ها رو قبلا کردید الان وقت عمله 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
میگم خب الان برگردید به نظر امام میگه دیگه امضا شده میگم به قول خودتون این که فقط تفاهم‌نامه است توااااافق‌نامه نیست خب بزنید زیرش! برگردید به نظر امام و امت اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷
خب ظاهرا دیگه خرج کردن از رهبری و بد و بیراه گفتن به مردم و چسبوندن انگ تندرو و غیره تاریخ مصرفش تموم شد و اصلاحطلبا به تنظیمات کارخونه برگشتن خیلی دلم میخواد بدونم اون سایبری‌ها و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های اصلاحطلب که تا دیروز نقاب ولایتمداری زده بودن الانم جواب همقطاراشون رو میدن یا نه 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قبل از پیام رهبری، گفتند شما تندرو هستید، شما را خوارج خواندند، گفتند با رهبری هماهنگ است درود بر ملت باشرف ایران که پای حق ایستاد صحبت‌های همراه با بغض محسن مقصودی: 🔹ای کاش خواص جامعه، نخبگان ما، برخی مداحان و سخنرانان ما همراهی می‌کردند و نمی‌گذاشتند خلاف نظر ولی فقیه خود این اتفاق رقم بخورد. 🔹گفتند کسانی که مملکت را اداره می‌کنند فدایی ولی فقیه هستند، فدایی ولی‌ فقیه نظری غیر نظر ولی‌ فقیه خود را انجام نمی‌دهد. 🔹این پیام اهمیت زیادی داشت از این بابت که دیگر نباید بگذاریم همچین اتفاقی بیفتد. در برجام هم هی گفتیم و کسی گوش نداد. @EnqelabStreetTV
🚨تواصل الغارات الإسرائيلية على بلدات جنوب لبنان... ●غارات من الطيران الحربي والمسير على كفرجوز، النبطية الفوقا، عربصاليم، وادي عبا، حبوش، كفرتبنيت، النبطية، القصيبة، كفررمان، دير الزهراني، انصار، جبشيت، كوثرية السياد، النميرية، زبدين، كفرصير، شوكين، الريحان، عدشيت، جبل الرفیع 🔸تداوم حملات هوایی اسرائیل به شهرک‌های جنوبی لبنان... ●حملات هوایی جنگنده‌ها و پهپادهای دشمن به كفرجوز، النبطية الفوقا، عربصاليم، دره‌ی عبا، حبوش، كفرتبنيت، النبطية، القصيبة، كفررمان، دير الزهراني، انصار، جبشيت، كوثرية السياد، النميرية، زبدين، كفرصير، شوكين، الريحان، عدشيت، ارتفاعات جبل الرفیع به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید: @elmoqawame
دیشب خیلی از کاربران از اینکه امام خامنه‌ای از لفظ «ما» برای جمع بستن خودشون و ملت سرافراز ایران استفاده کردن خیلی ذوق کردن ولی این جمله یه لایه تلخ هم داره امام جامعه داره میگه برای نظارت بر تحقق شروط تفاهمنامه بین پزشکیان و ترامپ فقط مردم رو دارن و برای ایفای این نقش نظارتی حتی دیگه به مجلس، به عنوان مهمترین نهاد نظارتی کشور، امیدی ندارن ظاهرا از نظر رهبر انقلاب، آقای قالیباف نهاد مجلس رو تقریبا نابود و بی‌خاصیت کردن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
اکثر اونایی که تو این دو سال به هسته سخت نظام می‌گفتن خوارج و تندرو از همین جنسن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در فرمایشات آقای قالیباف در این فیلم به جای آقای هاشمی بذارید قالیباف به جای امام سید علی خامنه‌ای هم بذارید امام سید مجتبی خامنه‌ای نتیجه چی میشه؟ میشه این: آقای قالیباف! گیرم اختلاف نظری هم بین تو و آقا مجتبی باشه! آیا تو باید به حرف آقا عمل کنی یا آقا مجتبی به حرف تو؟ آقای قالیباف گریه‌های اون روزت رو باور کنیم یا بیانیه دیشبت رو که از امام سیدمجتبی خامنه‌ای تشکر کردی و گفتی با اینکه مید‌ونم نظر شما چیز دیگه‌ای هست ولی ما کار خودمون رو می‌کنیم؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
حامد الان جلوی مجلسی دیگه؟ نگران شام ناهارت نباش برات غذا نذری میارم 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty