هدایت شده از 🇱🇧مقاومت به فارسی و عربی
🚨تواصل الغارات الإسرائيلية على بلدات جنوب لبنان...
●غارات من الطيران الحربي والمسير على كفرجوز، النبطية الفوقا، عربصاليم، وادي عبا، حبوش، كفرتبنيت، النبطية، القصيبة، كفررمان، دير الزهراني، انصار، جبشيت، كوثرية السياد، النميرية، زبدين، كفرصير، شوكين، الريحان، عدشيت، جبل الرفیع
🔸تداوم حملات هوایی اسرائیل به شهرکهای جنوبی لبنان...
●حملات هوایی جنگندهها و پهپادهای دشمن به كفرجوز، النبطية الفوقا، عربصاليم، درهی عبا، حبوش، كفرتبنيت، النبطية، القصيبة، كفررمان، دير الزهراني، انصار، جبشيت، كوثرية السياد، النميرية، زبدين، كفرصير، شوكين، الريحان، عدشيت، ارتفاعات جبل الرفیع
#لبنان
به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید:
@elmoqawame
دیشب خیلی از کاربران از اینکه امام خامنهای از لفظ «ما» برای جمع بستن خودشون و ملت سرافراز ایران استفاده کردن خیلی ذوق کردن
ولی این جمله یه لایه تلخ هم داره
امام جامعه داره میگه برای نظارت بر تحقق شروط تفاهمنامه بین پزشکیان و ترامپ
فقط مردم رو دارن و برای ایفای این نقش نظارتی حتی دیگه به مجلس، به عنوان مهمترین نهاد نظارتی کشور، امیدی ندارن
ظاهرا از نظر رهبر انقلاب، آقای قالیباف نهاد مجلس رو تقریبا نابود و بیخاصیت کردن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
اکثر اونایی که تو این دو سال به هسته سخت نظام میگفتن خوارج و تندرو
از همین جنسن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در فرمایشات آقای قالیباف در این فیلم
به جای آقای هاشمی بذارید قالیباف
به جای امام سید علی خامنهای هم بذارید امام سید مجتبی خامنهای
نتیجه چی میشه؟
میشه این:
آقای قالیباف!
گیرم اختلاف نظری هم بین تو و آقا مجتبی باشه!
آیا تو باید به حرف آقا عمل کنی یا آقا مجتبی به حرف تو؟
آقای قالیباف گریههای اون روزت رو باور کنیم یا بیانیه دیشبت رو که از امام سیدمجتبی خامنهای تشکر کردی و گفتی با اینکه میدونم نظر شما چیز دیگهای هست ولی ما کار خودمون رو میکنیم؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
حامد الان جلوی مجلسی دیگه؟
نگران شام ناهارت نباش
برات غذا نذری میارم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
وفاقی نگون بخت
همون اسکرینی که لوله کردی رو خودت تو حلق خودت فرو میکنی یا ما زحمتشو برات بکشیم؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
به شخصه از تمام ناظر پخشهایی که در ده سال گذشته به بهانههای مختلف متنهای منو سانسور و رد کردن و در برنامههایی که سردبیر بودم به خاطر کوتاه بودن چند سانتیمتری آستین یک خانم در صحنه اصلاحیه میدادن و الان این وضع آنتن زندشونه نمیگذرم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
جواب نظامی که نمیدید حداقل تنگه رو ببندید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از کانال مهدی عبدالهی
18.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍️ وقتی اقای قائم پناه،معاون اقای #پزشکیان با رسم شکل،همه چی رو توضیح میده‼️😊
خبرنگار: اقای قائم پناه،به نظرتون اقای #پزشکیان در این #توافق چقدر موثر بودند⁉️
قائم پناه: اقای #پزشکیان نقش اول رو داشتند💯
قائم پناه اضافه می کند که نقش کلیدی دوم اقای #پزشکیان این بود که اقای #قالیباف (محلل مذاکرات)
را به سرپرستی تیم مذاکره کننده انتخاب کردند‼️
پ ن: قابل توجه اونایی که می گفتند،رهبر انقلاب ،اقای
#قالیباف رو به ریاست تیم مذاکره کننده انتخاب کردند، و به #جلیلی نیش و کنایه می زدند که چرا،رهبر انقلاب ایشون رو انتخاب نکرد.
🔻 مهدی عبدالهی | عضو شوید 🔻
https://eitaa.com/Mahdi_abdollahi110