انقدر گرد و خاک زیاده که نمیشه بند اول توافقنامه قالیباف-پزشیکان رو ببینیم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
وزیر کشور پاکستان برای گفتوگو در مورد مذاکرات ایران و آمریکا برای چندمین بار در هفتههای گذشته راهی تهران شد.
این یارو چی میخواد از جونمون
امضا کردن تو هم کمیسیونت رو که گرفتی
دیگه چی میخوای؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
🔻وضعیت اجرای تفاهم در روز جمعه ۲۹ خرداد ۱۴۰۵
🇮🇷 تعهدات ایران
عملیات نظامی (بند۱): ✅
با وجود نقض آتشبس در لبنان، ایران به این بند پایبند ماند.
عدم تهدید و دخالت در امور داخلی آمریکا (بند۲): ✅
هیچ تهدید و مداخلهای از سوی ایران رخ نداد.
تنگه هرمز (بند۵): ✅
بدون هیچ مشکلی تنگه هرمز باز شد.
هستهای (بندهای ۸ و ۹): ➖
در مذاکرات بعدی مشخص خواهد شد.
🇺🇸 تعهدات آمریکا
عملیات نظامی (بند۱): ❌
نقض بند اول تفاهمنامه با ادامه حملات رژیم
عدم تهدید و دخالت در امور داخلی ایران (بند۲): ❌
تهدید دائمی ایران توسط ونس و ترامپ
رفع محاصره (بند۴): ❌
"تعلیق" محاصره به جای "رفع" محاصره
آزادسازی اموال بلوکه (بند۱۱): ❌
تا این لحظه هیچ مبلغی آزاد نشده.
معافیت فروش نفت و پتروشیمی: ❌
فعلا هیچ معافیتی صادر نشده.
تحریمها (بند۷): ➖
در مذاکرات بعدی مشخص خواهد شد.
برنامه اقتصادی (بند۶): ➖
در مذاکرات بعدی مشخص خواهد شد.
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خب اینم آقای یامین پور که در حالا تیکی تاکا با آقای عباسی ولدی هستند
جهت ماله کشی روی قضیه «علی الاصول» رهبری
یه جمله رهبری چقدر آدما رو غربال کرد
خدایا عاقبت همه رو به خیر کن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
اشتباه به عرضت رسوندن
ما اندازه خودمون داد زدیم که سکان کشتی مذاکرات رو دادید دست یه آدم نابلد که مستقیم داره میره سمت صخرهها ولی شما تنها چیزی که براتون مهمه اینه که سکان کشتی دست خودتون باشه
اینکه به ساحل میرسه یا نه اصلا براتون مهم نیست
فقط میخواید برنده این لجبازی احمقانه و کشنده باشید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
فارنافرز:
«ایران در جنگ پیروز شد اما ممکن است صلح را ببازد»!
حتی نویسنده آمریکایی فارن افرز هم برگاش ریخته که
چرا داریم چی که رو که تو جنگ به دست آوردیم
مفت داریم از دست میدیم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
توسعه اقتصادی؟؟😂😂😂😂
استاد دانشگاهی که با وجود تجربه برجام داره این حرفا رو میزنه
بزم نباید بدن دستش ببره بچرونه
زیبا
تا حالا از خودت پرسیدی آمریکا چرا باید به یه قدرت نظامی مثل ایران
اجازه بده که در منطقه راهبردی مثل غرب آسیا رشد اقتصادی کنه
آمریکا خوب میدونه که ما با این همه مشکلات اقتصادی غیرقابل مهاریم
از نظر اقتصادی توسعه پیدا کنیم
همه منطقه رو قورت میدیم یه آبم روش
چقدر شما ساده لوحید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
امروز بیسابقهترین حملات رژیم صهیونیستی به نبطیه از ابتدای جنگ تاکنون انجام شده است
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه:
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وفق يادداشت تفاهم خاتمه جنگ مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ تدابیر لازم را برای اطمینان از تردد ایمن کشتیهای تجاری از تنگه هرمز اتخاذ نمودهاند و کشتیرانی در این مسیر در حال انجام است. / ایرنا
آقای سخنگو اون یادداشت کوفتی بند یک نداشت
چرا همیشه مثل این بچههای حقیر باید بله قربانگوی اجنبی باشید و اونا هم کار خودشون رو بکنن؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty