eitaa logo
خط سوم
3.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
توسعه اقتصادی؟؟😂😂😂😂 استاد دانشگاهی که با وجود تجربه برجام داره این حرفا رو میزنه بزم نباید بدن دستش ببره بچرونه زیبا تا حالا از خودت پرسیدی آمریکا چرا باید به یه قدرت نظامی مثل ایران اجازه بده که در منطقه راهبردی مثل غرب آسیا رشد اقتصادی کنه آمریکا خوب میدونه که ما با این همه مشکلات اقتصادی غیرقابل مهاریم از نظر اقتصادی توسعه پیدا کنیم همه منطقه رو قورت میدیم یه آبم روش چقدر شما ساده لوحید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
امروز بی‌سابقه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی به نبطیه از ابتدای جنگ تاکنون انجام شده است‌ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وفق يادداشت تفاهم خاتمه جنگ مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ تدابیر لازم را برای اطمینان از تردد ایمن کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز اتخاذ نموده‌اند و کشتیرانی در این مسیر در حال انجام است. / ایرنا آقای سخنگو اون یادداشت کوفتی بند یک نداشت چرا همیشه مثل این بچه‌های حقیر باید بله قربانگوی اجنبی باشید و اونا هم کار خودشون رو بکنن؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
صرفا جهت یادآوری جریان پیوستن ایران به لوایح استکباری CFT و پالرمو رو یادتونه؟ یادتونه که CFT با یک رای اختلاف تو مجمع تشخیص رای آورد؟ یادتونه که محمد باقر قالیباف به عنوان عضو حقوقی مجمع تشخیص تو جلسه رای‌گیری لوایح پالرمو و cft غایب بود؟ نظر رهبر شهید هم که می‌دونید «علی الاصول» با پیوستن به این لوایح مخالف بودن خلاصه که آقای قالیباف یه روزه از سرباز رهبری به سربار رهبری تبدیل نشدن مسیر طولانی‌ای رو پشت سر گذاشتن تا این کودتای ایدئولوژیک رو به سرانجام برسونن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻«نظر دیگری داشتم» نگاهی به چند مثال تاریخی از فشار مسئولان برای تغییر نظر ولایت 🔹اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام - نظر آقای روحانی هم مثل من است که ما باید مسئله‌مان را با آمریکا حل کنیم. رفتم و با آقا صحبت کردم. یکی دو ساعت بحث کردیم و به نتیجه نرسیدیم. من گفتم نمی‌توانم حرف دیگری به شما بزنم و فقط مساله ما و خداست. بالاخره در روز قیامت از من و شما می‌پرسند چرا این‌ همه ضرر و مشکلات برای نظام و مسلمانان ایجاد شد. اگر این‌ها را بر عهده می‌گیرید، من دیگر حرفی ندارم. ایشان گفتند: بله، جواب خدا با من باشد. - در جلسه مشورتی، رهبری ... با تعطيلی غنی‌سازی که خواست اروپا و آمریکا و روسيه است، مخالفت کردند. آقایان روحانی و خرازی و خاتمی خواستار تعطيل موقت شدند. - ظهر، هیأت رئیسه خبرگان در دفترم جلسه داشت. آن‌ها ... معتقدند ابهت نظام شکسته شده به خصوص که برخلاف اظهارات رهبری در ماه‌های اخیر است و تعجب داشتند که: چگونه رهبری از حرف‌های خود برگشته‌اند. گفتم: از همه جوانب به ایشان فشار می‌آيد. - رهبری نظرشان این بود که در صورت عدم ختم پرونده، تعلیق را لغو کنیم، ولی با توضیحاتی که دکتر روحانی دادند، اکثریت جلسه موافقت نداشت. - رهبری از تصميم جلسه مشورتی، در مورد توقف موقت مونتاژ و قطعه‌سازی هسته‌ای ناراضی‌اند. ولی من گفتم: تصميم خوب و به‌جايی است. - رهبری فقط با تأخير تزريق گازاورانيوم موافقت کرده‌ و گفته اند که هیچ چیز دیگر را متوقف نکنند، ولی آقای روحانی بیش از این می‌خواهد. رهبری گفتند: «برای توليد چرخه سوخت مصمم هستیم و کوتاه نمی‌آیيم» اما آقای خاتمی گفت: «تولید سوخت را متوقف می‌کنیم» که این دو اظهار با هم ناسازگار در آمد. - عصر در دفتر رهبری جلسه مشورت درباره مسائل هسته‌ای بود. سرانجام پذيرفته شد كه با شرط بسته شدن پرونده ايران، تعليق را بپذيريم! آيت‌الله خامنه‌ای مخالف تعليق بودند اما چون ديگران موافق بودند ايشان پذیرفتند. 🔹علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه دولت دهم - در اواسط سال ۹۰ وقت ملاقات خصوصی از حضرت آقا گرفتم. ایشان در این دیدار به بدعهدی‌ها و عداوت‌های آمریکا با ایران اشاره کردند. خدمت مقام معظم رهبری گفتم از باب اتمام حجت اجازه مذاکره با آمریکا را صادر بفرمایید؛ مقام معظم رهبری هم بزرگواری کردند و فرمودند با مذاکرات مخالفتی ندارم. - دور دوم مذاکرات محرمانه با آمریکا را به زور رفتیم. دور دوم مذاکرات را فقط با آقای احمدی‌نژاد هماهنگ کردیم و بعدبه مسقط رفتیم. این مذاکرات اوایل اسفند ۹۱ انجام شد و بیشتر از دو روز طول کشید. 🔹مسعود پزشکیان، رئیس دولت چهاردهم - آقا در جنگ دوازده روزه گفته بودند که ما دیگر اصلا مذاکره نمی‌کنیم. من خدمت ایشان رفتم و گفتم خود شما گفته‌اید که «نه جنگ نه صلح» بد است، جنگ هم که بد است، صلح هم که باید عزتمندانه باشد، بگویید چگونه؟ می‌گویید مذاکره نکنیم، من چگونه این کار را انجام دهم؟ آقا بالاخره قبول کردند که ما باید پای میز مذاکره برویم. 🔹محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم و دوازدهم - (درباره وقوع مذاکره هسته‌ای در اسلام‌آباد با وجود منع رهبر انقلاب) من نمی‌توانستم به طرف مقابل بگویم درباره هسته‌ای حرف نزن. - در صورتی که من رئیس اجرایی کشور شدم اگر چنین مسائلی (اختلاف نظر با رهبری) به وجود بيايد ... من روی نظر خودم اصرار می‌کنم. در این صورت‌ یا رهبری دلیل می آورند و من توجیه می‌شوم و یا نمی‌شوم و اگر نشدم در بازخورد این حکم در جامعه‌ ايشان می‌تواند صحت و عدم صحت حکم را مورد بررسی قرار دهد. ◽️امام سیدعلی خامنه‌ای، رهبر شهید انقلاب - (در ماجرای پذیرش محدودیت‌های درون برجام) آن وقت وقتی مسئولین کشور آمدند پیش ما گفتند «ده سال»، من گفتم «ده سال» یک عمر است،‌ چرا «ده سال» را شما قبول می‌کنید؛ گفتند چنین، چنان، بنا شد «ده سال» را هم قبول نکنند، اما به هر حال قبول کردند! - در همین توافق اخیر هسته‌ای ... وزیر خارجه‌ی محترم ما در مواردی به بنده گفت که ما [مثلاً] اینجا را یا این خط قرمز را دیگر نتوانستیم حفظ کنیم. - در قضیّه‌ی برجام، بنده اشتباه کردم اجازه دادم که وزیر خارجه‌‌ی ما با آنها صحبت کند؛ ضرر کردیم. - قبول قطعنامه از طرف امام، به خاطر فهرست مشکلاتی بود که مسؤولین آن روزِ امورِ اقتصادی کشورْ مقابلِ رویِ او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمی‌کِشد و نمی‌تواند جنگ را با این همه هزینه، ادامه دهد. امام مجبور شد و قطعنامه را پذیرفت. ◽️امام سیدمجتبی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب - بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ✅ @Rajanews_com
خط سوم
🔻«نظر دیگری داشتم» نگاهی به چند مثال تاریخی از فشار مسئولان برای تغییر نظر ولایت 🔹اکبر هاشمی رفسنجا
لیست بلند بالای «علی الاصول نظر دیگری داشتم‌»های تاریخ انقلاب اسلامی https://eitaa.com/thirdparty/7079 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نبویان تو آنتن زنده شبکه خبر، داشت جزییات نامه‌های رد و بدل‌شده میان رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی رو تشریح می‌کرد که از آنتن کشیدنش پایین ظاهرا علی الاصول دلسوزان!!!! شعام از سر دلسوزی دلشون نمی‌خواهد که هیچ نقدی در مورد کارشون شنیده بشه طیب الله طیب الله آقایون شعام به نظرم دستور بدید از این به بعد بیانیه‌های خود رهبری رو هم دیگه منتشر نکنن که یه وقت مشکلی براتون پیش نیاد 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از خط سوم
«خط سوم» ⭕️ نه چپ، نه راست 🇮🇷خط سوم، خط مردم 🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا 🖌 ارائه‌ی پیچیده‌ترین تحلیلها با زبانی طنز و ساده 🎤 بیان صریحترین ملاحظات سیاسی به دور از افراط و تفریط 🎬 دیدگاهی جهان‌شمول و پویا با چاشنی فرهنگ و هنر 🆔 شناسه: https://ble.ir/3rd_party میزان حملات به کانال زیاد شده امروز و فرداست که درش رو ببندن برای روز مبادا یه کانال تو بله درست کردم اونجا رو هم داشته باشید واسه روزی که خفقان اقایون دامن ما رو هم بگیرید