eitaa logo
خط سوم
3.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
وقتی مثل بچه‌های پنج‌ساله داری از حسودی می‌ترکی و خزعبل به هم می‌بافی آقازاده اگه اون یه نفر حضرت قالیباف بود هم همین حرف رایگان رو می‌زدی یا هم نظری قالیباف با رهبری رو تا حد خوابیدن حضرت علی در رختخواب پیامبر در لیله المبیت می‌بردی بالا 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻صفر تا صد داستان آتش‌بس، مذاکره و توافق/ تیم مذاکره‌کننده چگونه تلاش‌های خیرخواهانه رهبر انقلاب برای یک تفاهم عزتمندانه را نادیده گرفت؟ خانعلی‌زاده؛ استاد دانشگاه: 🔹از همان ساعات ابتدایی پس از شهادت رهبر انقلاب، آمریکا درخواست آتش‌بس می‌کند که قاعدتا پذیرفته‌ نمی‌شود. 🔹پس از انتخاب رهبر جدید انقلاب، یک طرح ۵ ماده‌ای برای گفت‌‌وگو با آمریکا تهیه می‌شود و برای رهبری ارسال می‌شود که ایشان آن را رد می‌کنند. رفت و برگشت‌های متعددی می‌شود که در نهایت آن ده بند نوشته می‌شود. همان ده بند بیانیه اول شورای عالی امنیت ملی بود. 🔹البته بر روی همان ده بند هم رهبر انقلاب ۸ بند دیگر پاراف می‌کنند که این‌ها هن باید رعایت شود مثلا می‌فرمایند که اصلا مذاکره هسته‌ای نباید انجام شود. 🔹طرف آمریکایی نیاز به آتش‌بس داشت به همین دلیل ابتدا اعلام کرد مبنا همین ده بند است. آتش‌بس اعلام شد و وقتی تیم به اسلام‌آباد رفت، طرف آمریکایی گفت براساس آن ده بند مذاکره نخواهد کرد. 🔹همانجا درباره مسئله‌ی هسته‌ای، برخلاف پیام مکتوب رهبری گپ‌وگفت‌هایی زده می‌شود. بر همین اساس ارزیابی تیم آمریکایی از طرف ایرانی این می‌شود که ایرانی‌ها نمی‌خواهند جنگ را ادامه بدهند و اگر ما سفت بگیریم می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم. 🔹پس از اسلام‌آباد گزارش‌هایی از طرف تیم مذاکره‌کننده به رهبری ارسال می‌شود که یکی از این گزارش‌ها از طرف یکی از اعضای اصلی تیم مذاکره‌کننده است. 🔹رهبر انقلاب یک واکنش مخالفت‌‌آمیز و منفی نسبت به مذاکرات اسلام‌آباد مطرح می‌کنند. اعتراض می‌کنند و می‌فرمایند شما خلاف شرع انجام دادید، از جمله اینکه درباره هسته‌ای مذاکره کردید و یا ده شرط را تحمیل نکردید. 🔹در پاسخ به اعتراض رهبری به مذاکره اسلام‌آباد، تعدادی از اعضای شعام یک نامه‌ای می‌نویسند به رهبری و مفادش نکاتی دارد. در بخشی از آن نامه می‌گویند نمی‌شود بدون هسته‌ای مذاکره کرد. درباره ادامه جنگ و هدف قرار گرفتن زیرساخت‌ها نیز نکاتی بیان می‌کنند. 🔹رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه تاکید می‌کنند این مذاکرات نه به خیر دنیای شماست و نه به خیر آخرت شما و این مذاکرات جلوی زدن زیرساخت‌های شما را نمی‌گیرد. 🔹پس از آن تیم مذاکره‌کننده دوباره فرآیند تبادل پیام را از سر می‌گیرد و ده بند به کلی کنار گذاشته می‌شود و طرح ۱۴ بندی به ابتکار وزارت خارجه پیگیری می‌شود که خروجی آن به تفاهم‌نامه اسلام‌آباد منجر می‌شود. 🔹شعام مصوب می‌کند و پس از ارسال به رهبری حدود ۲ هفته این طرح بی‌پاسخ می‌ماند و مسئولان شعام جلسه می‌گیرند که این سکوت را حمل بر رضایت اعلام کنند و تفاهم را امضا کنند. در همین جلسه نامه‌ای از سوی رهبری می‌آید که تعدادی سوال مطرح شده بود و از تک تک اعضای شعام می‌خواهند به آن پاسخ بدهند. 🔹یک به یک اعضا به این سوالات پاسخ می‌دهند و مسئولان تعهد می‌دهند که منظور و برداشت از این مفاد چیست. مثلا یکی از تفاسیر این است که درباره بحث عدم مداخه، برخی از رسانه‌های معاند باید تعطیل شوند. 🔹بعد از این تعهد مکتوب، ایشان مجوز تفاهم را صادر می‌کنند. کل فرایندی که منجر به این نامه «من نظر دیگری داشتم» این است. 🔹ایشون اساسا با فرایند مذاکره مخالفت داشتند مگر بر مبنای آن ده بند. وقتی آن مسیر تغییر کرد، ایشان اصلا به مذاکره اعتقاد نداشتند. نه اینکه صرفا با این تفاهم مخالف باشند، بلکه با فرایند پسا اسلام‌آباد مشکل داشتند و اعلام هم کرده بودند که با فشار و پیگری و تاکید شعام پیش می‌رود. ✅️ @Rajanews_com
نماینده مجلس حرف بزنه پرونده براش تشکیل می‌دن رسانه ملی رو سانسور می‌کنن مجلس رو تعطیل می‌کنن هر کی تو میادین نقد بکنه یه مشت مداح اجاره‌ای بهش حمله می‌کنن تجمعات شبانه رو می‌خوان جمع کنن رهبری رو هم دوره کردن همه چیز رو از دستش درآوردن و شعام شده شورای رهبری آقای قالیباف آقای پزشکیان رسما گشتاپو راه انداختید این نه دیگه دلسوزیه نه حسن نظر این یه دیکتاتوری کامله ولی بد مردمی رو برای دیکتاتور بازی انتخاب کردید این مردم جلوی آمریکا وایسادن این مردم مثل بلدوزر از روتون رد میشن نجابت این مردم گولتون نزنه به وقتش مثل سیلاب جاری می‌شن همه‌تون رو غرق می‌کنن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
قانون‌مدار شدید؟ می‌خواید قانون رو اجبار کنید؟ سلمنا شروع کنید ابلاغ قانون حجاب عزل آقای عارف که پسرشون دو تابعیتیه اجرای کامل قانون از کجا آوردی تصویب قانون شفافیت آرای مجلس قانون مالیات بر عایدی خلاصه قانون رو به رخ ما نکشید قانون شکنای دوزاری 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
خط سوم
🔻صفر تا صد داستان آتش‌بس، مذاکره و توافق/ تیم مذاکره‌کننده چگونه تلاش‌های خیرخواهانه رهبر انقلاب برا
رسوایی کودتای ایدئولوژیک شعام لحظه به لحظه داره عمیق‌تر میشه و جزییات بیشتری داره ازش میاد بیرون تکلیف آقای پزشکیان که روشنه مدت‌هاست منفور ملته ولی آقای قالیباف شما به خاطر ایستادن در برابر رهبری به زودی به جایی می‌رسی که مردم تو صورتت تف بندازن یه فکری به حال خودت بکن و قبل از اینکه دیر بشه استعفا بده و برو یه گوشه دور از چشم مردم بقیه عمرت رو کشاورزی و استغفار کن مرد ناحسابی رهبری بهت گفته مذاکرت شرعا مشکل ‌داره و نه خیر دنیا توشه نه خیر آخرت بازم اصرار کردی و به زور مجوز گرفتی بری مذاکره کنی؟؟ چیه نکنه فکری کردی چون سن و سابقت از رهبری بیشتره بیشتر حالیته و می‌تونی به ایشون تحکم کنی؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
مثل چارسوق باشید ... با اصلاحات پرروی بی حیا وفاق نکنید ... دیس سنگین بهش بدید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
این چه مملکتیه درست کردید برامون امروز درگیر ساخت یه برنامه برای شبکه نسیم بودم کلی پیام داشتم که نگران بودن گرفتنم یا کانالم رو بستن قشنگ این مسئله رو نهادینه کردید که این دولت و این رئیس مجلس سرکوب می‌کنن همه رو ترسوندید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از ⁰½ مدیا🏴
چند سالت بود که فهمیدی سردار عبداللهی فرمانده فعلی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در فاصله سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ به عنوان جانشین محمدباقر قالیباف در فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران فعالیت می‌کرد. همچنین وی از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۱ معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی (قالیباف) بود و در فاصله سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ جانشینی فرمانده نیروی انتظامی (قالیباف) را برعهده داشت و برای مدت کوتاهی در سال ۱۳۸۴ نیز سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی برعهده داشت. ✍🏼 شاید حالا بهتر میشه فهمید چرا سردار عبداللهی اولین کسی بود که انتخاب پر حاشیه ریاست مجلس قالیباف رو بهش تبریک گفته... و رای به حرف قالیباف در شعام داده است . بزن رو لینک👇 ╭─┅━━ 🏴 ━━┅─╮ @MEDIA_120 ╰─┅━━ 🏴 ━━┅─╯
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طرف پول مملکت رو تبدیل به پشکل کرده تورم رو سه رقمی کرده سکه و ارز رو تو دولتش چند برابر کرده جنگ رو به داخل کشور کشونده حالا برای ۲۰ میلیون بشکه که تولید یه هفته نفته و کلا ۲ میلیارد دلار هم نمیشه داره منت میذاره آقای پزشکیان به جای منت گذاشتن باید خجالت بکشی که برای جنگیدن با ابرقدرت نظامی دنیا انقدر کمک کردی اونم تازه نقد نیست، نفته کی بهت گفته اون نفت دولته نفت مملکته، انفال مسلمینه ارث بابات نیست که نفت ما پول ما می‌کنی یکی تو اون دولت خراب‌شده نیست به این بابا حرف زدن یاد بده هر چی از دهنش درمیاد میگه کسی هم عصبانی بشه جواب بده همتون معلم اخلاق میشید یقه جر می‌دید؟؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty