قانونمدار شدید؟
میخواید قانون رو اجبار کنید؟
سلمنا
شروع کنید
ابلاغ قانون حجاب
عزل آقای عارف که پسرشون دو تابعیتیه
اجرای کامل قانون از کجا آوردی
تصویب قانون شفافیت آرای مجلس
قانون مالیات بر عایدی
خلاصه قانون رو به رخ ما نکشید قانون شکنای دوزاری
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
🔻صفر تا صد داستان آتشبس، مذاکره و توافق/ تیم مذاکرهکننده چگونه تلاشهای خیرخواهانه رهبر انقلاب برا
رسوایی کودتای ایدئولوژیک شعام لحظه به لحظه داره عمیقتر میشه و جزییات بیشتری داره ازش میاد بیرون
تکلیف آقای پزشکیان که روشنه مدتهاست منفور ملته
ولی آقای قالیباف شما به خاطر ایستادن در برابر رهبری به زودی به جایی میرسی که مردم تو صورتت تف بندازن
یه فکری به حال خودت بکن و قبل از اینکه دیر بشه استعفا بده و برو یه گوشه دور از چشم مردم بقیه عمرت رو کشاورزی و استغفار کن
مرد ناحسابی رهبری بهت گفته مذاکرت شرعا مشکل داره و نه خیر دنیا توشه نه خیر آخرت
بازم اصرار کردی و به زور مجوز گرفتی بری مذاکره کنی؟؟
چیه نکنه فکری کردی چون سن و سابقت از رهبری بیشتره
بیشتر حالیته و میتونی به ایشون تحکم کنی؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
مثل چارسوق باشید ... با اصلاحات پرروی بی حیا وفاق نکنید ... دیس سنگین بهش بدید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
این چه مملکتیه درست کردید برامون
امروز درگیر ساخت یه برنامه برای شبکه نسیم بودم
کلی پیام داشتم که نگران بودن گرفتنم یا کانالم رو بستن
قشنگ این مسئله رو نهادینه کردید که این دولت و این رئیس مجلس سرکوب میکنن
همه رو ترسوندید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از ⁰½ مدیا🏴
چند سالت بود که فهمیدی سردار عبداللهی فرمانده فعلی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در فاصله سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ به عنوان جانشین محمدباقر قالیباف در فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران فعالیت میکرد.
همچنین وی از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۱ معاون هماهنگکننده نیروی انتظامی (قالیباف) بود و در فاصله سالهای ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ جانشینی فرمانده نیروی انتظامی (قالیباف) را برعهده داشت و برای مدت کوتاهی در سال ۱۳۸۴ نیز سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی برعهده داشت.
✍🏼 شاید حالا بهتر میشه فهمید چرا سردار عبداللهی اولین کسی بود که انتخاب پر حاشیه ریاست مجلس قالیباف رو بهش تبریک گفته... و رای به حرف قالیباف در شعام داده است .
بزن رو لینک👇
╭─┅━━ 🏴 ━━┅─╮
@MEDIA_120
╰─┅━━ 🏴 ━━┅─╯
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طرف پول مملکت رو تبدیل به پشکل کرده
تورم رو سه رقمی کرده
سکه و ارز رو تو دولتش چند برابر کرده
جنگ رو به داخل کشور کشونده
حالا برای ۲۰ میلیون بشکه که تولید یه هفته نفته و کلا ۲ میلیارد دلار هم نمیشه
داره منت میذاره
آقای پزشکیان به جای منت گذاشتن باید خجالت بکشی که برای جنگیدن با ابرقدرت نظامی دنیا انقدر کمک کردی
اونم تازه نقد نیست، نفته
کی بهت گفته اون نفت دولته
نفت مملکته، انفال مسلمینه
ارث بابات نیست که نفت ما پول ما میکنی
یکی تو اون دولت خرابشده نیست به این بابا حرف زدن یاد بده
هر چی از دهنش درمیاد میگه
کسی هم عصبانی بشه جواب بده
همتون معلم اخلاق میشید یقه جر میدید؟؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اصول یعنی عدالت؟ منظورت همین شکاف طبقاتی عجیب و غریبیه که تو این دو سال درست کردید؟
اصول یعنی خدمت به مردم؟ جک میگید؟ تورم سه رقمی سفرههای مردم خدمته؟
اصول یعنی صداقت؟ این همه دروغی که تو مذاکره بهمون گفتید ثابت کرد دولت شما بویی از صداقت نبرده. دو ماه تموم دروغ بزرگ با رهبری هماهنگه رو به مردم قالب کردید
کی بهتون اجازه میده سر مردم داد بزنید و به رهبر مملکت متلک بندازید
حرف دهنتون رو مزه مزه کنید قبلش.
واقعا چه وقاحتی بهتون اجازه میده بگی هر کی میخواد بجنگه پای لرزش هم میشینه.
ته شعور و فهم شما برای حرف زدن همینه؟؟؟؟
به خاک کشوری که ظاهرا شما بهش غیرتی نداری حمله کردن.
چیکار میکردیم؟ مثل شما با اولین پخ جا میزدیم و میشستیم پشت میز مذاکره دیکته تسلیم مینوشتیم.
رئیس جمهوری که وسط جنگ این طوری توی دل ملت رو خالی میکنه فرقش با اسرائیل چیه؟
داری داد میزنی آآآآآآی دشمن
ما بدبختیم
ما ترسیدیم
ما تو گل گیر کردیم
بیا یه بار دیگه بهمون حمله کن؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
نفی مذاکره؟؟؟؟؟؟؟
نفی مذاکره، بلندگوی هتاک اصلاحاتتتتت؟؟؟؟؟؟؟
تا حالا واژه وقاحت به گوشت خورده؟؟
بیست ساله دارید مذاکره میکنید
حداقل شرف داشته باشید بگید مذاکره کردید و تف هم کف دستتون ننداختن
یکی از دشمنترین کشورها در ذهنیت جهانی؟؟؟؟
ذهنیت جهانی یا ذهن مریض و بیمار تو؟؟؟؟
این تیتر رو خود نتانیاهو تنظیم کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نفی مذاکره سیاست افراطیه؟؟؟
توهین به رهبر شهید تو دولت ضد ملی پزشکیان عادی سازی شده؟؟؟؟؟؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
رئیس گند خورد تو نظرسنجی، چیکار کنیم؟
هیچی همون کاری که سال ۸۸ کردیم میگیم تقلب شده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty