4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طرف پول مملکت رو تبدیل به پشکل کرده
تورم رو سه رقمی کرده
سکه و ارز رو تو دولتش چند برابر کرده
جنگ رو به داخل کشور کشونده
حالا برای ۲۰ میلیون بشکه که تولید یه هفته نفته و کلا ۲ میلیارد دلار هم نمیشه
داره منت میذاره
آقای پزشکیان به جای منت گذاشتن باید خجالت بکشی که برای جنگیدن با ابرقدرت نظامی دنیا انقدر کمک کردی
اونم تازه نقد نیست، نفته
کی بهت گفته اون نفت دولته
نفت مملکته، انفال مسلمینه
ارث بابات نیست که نفت ما پول ما میکنی
یکی تو اون دولت خرابشده نیست به این بابا حرف زدن یاد بده
هر چی از دهنش درمیاد میگه
کسی هم عصبانی بشه جواب بده
همتون معلم اخلاق میشید یقه جر میدید؟؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اصول یعنی عدالت؟ منظورت همین شکاف طبقاتی عجیب و غریبیه که تو این دو سال درست کردید؟
اصول یعنی خدمت به مردم؟ جک میگید؟ تورم سه رقمی سفرههای مردم خدمته؟
اصول یعنی صداقت؟ این همه دروغی که تو مذاکره بهمون گفتید ثابت کرد دولت شما بویی از صداقت نبرده. دو ماه تموم دروغ بزرگ با رهبری هماهنگه رو به مردم قالب کردید
کی بهتون اجازه میده سر مردم داد بزنید و به رهبر مملکت متلک بندازید
حرف دهنتون رو مزه مزه کنید قبلش.
واقعا چه وقاحتی بهتون اجازه میده بگی هر کی میخواد بجنگه پای لرزش هم میشینه.
ته شعور و فهم شما برای حرف زدن همینه؟؟؟؟
به خاک کشوری که ظاهرا شما بهش غیرتی نداری حمله کردن.
چیکار میکردیم؟ مثل شما با اولین پخ جا میزدیم و میشستیم پشت میز مذاکره دیکته تسلیم مینوشتیم.
رئیس جمهوری که وسط جنگ این طوری توی دل ملت رو خالی میکنه فرقش با اسرائیل چیه؟
داری داد میزنی آآآآآآی دشمن
ما بدبختیم
ما ترسیدیم
ما تو گل گیر کردیم
بیا یه بار دیگه بهمون حمله کن؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
نفی مذاکره؟؟؟؟؟؟؟
نفی مذاکره، بلندگوی هتاک اصلاحاتتتتت؟؟؟؟؟؟؟
تا حالا واژه وقاحت به گوشت خورده؟؟
بیست ساله دارید مذاکره میکنید
حداقل شرف داشته باشید بگید مذاکره کردید و تف هم کف دستتون ننداختن
یکی از دشمنترین کشورها در ذهنیت جهانی؟؟؟؟
ذهنیت جهانی یا ذهن مریض و بیمار تو؟؟؟؟
این تیتر رو خود نتانیاهو تنظیم کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نفی مذاکره سیاست افراطیه؟؟؟
توهین به رهبر شهید تو دولت ضد ملی پزشکیان عادی سازی شده؟؟؟؟؟؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
رئیس گند خورد تو نظرسنجی، چیکار کنیم؟
هیچی همون کاری که سال ۸۸ کردیم میگیم تقلب شده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دخترای آقای پزشکیان
بامبر شیشهای دیگه چیه مد کردید ما تازه داشتیم با لباس تو خونهایهاتون کنار میومدیم
یه دفه بردینمون تو اتاق خواب
مسعود پزشکیان
این کارای فرهنگیت دیگه داره به جاهای باریک کشیده میشه
تا نرفتن سراغ مرحله بیکینی دو تیکه یه تکون به خودت بده
خراب کردی عمو
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
آقای تابناک این صدهاهزار رای غیرواقعی علی الاصول از کجا اومده
مگه نمیگید مخالفان مذاکره در اقلیتن پس از سمت اونا نیست
از طرف سازمان و نهادی بوده؟
دولت که نهادهای دولتی رو قبضه کرده
آقای قالیباف هم که علی الاصول سران نهادها و سازمانهای نظامی و حاکمیتی رو آورده پای کار تفاهمنامه تسلیم قالیباف - پزشکیان
علی الاوصول دارید از کدوم دشمن خیالی شکست میخورید؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
نتایج مذاکرات سوییس
عقب نشینی اسرائیل از خاک لبنان تبدیل شد به توقف آتش
پرداخت پول بلوکه شده به ایران تبدیل شد به نفت در برابر غذا (فقط باید از آمریکا غذا بخریم)
در تنگه حق نداریم پول بگیریم
بازرسای جاسوس آژانس هستهای میان ایران که جای مواد غنی شده رو برای ترامپ پیدا کنن
سردار کاپتن دکتر خلبان استاد
خدا قوت
خیلیییی خدا قوت
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
تیم مذاکره کننده قالیباف - پزشکیان چگونه ما رو در جنگ آینده اخته و بیدفاع کردند؟
اینکه جنگ با آمریکا و اسرائیل بازم رخ میده شکی نیست ولی در جنگ آینده:
۱. بستن تنگه هرمز بیاثره، چون ایندفه ذخایر نفتیشون رو طوری پر میکنن که بستن تنگه روشون تاثیر نذاره
۲. نمیتونیم تنگه رو راحت مینریزی کنیم چون غافلگیری رو از دست دادیم و آمریکا تمام توانش رو میذاره رو باز نگه داشتن تنگه
۳. با رقیقسازی مواد غنی شده بازدارندگی ناشی از ابهام هستهای رو از دست میدیم
۴. اگه ایران رو درگیر اون صندوق بازسازی مشترک با کشورهای عربی کنن دیگه اهرم فشار حمله به زیرساختای کشورهای منطقه رو از دست میدیم چون یه جورایی به پای خودمون شلیک میکنیم
اینه نتیجه مذاکره کردن در زمین آمریکا
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باسمه تعالی
آقای قالیباف!
سلام
احتمالا به یاد دارید که قبل از شروع به کار مجلس، در تماس تلفنی به شما گفتم که یکی از راههای نزدیک شدن سلایق سیاسی مختلف این است که جلوی رسانههای بداخلاق و بی تقوای خودتان را بگیرید تا به جای تخریب منتقدان شما، زمینه گسست بیشتر را فراهم نکنند.
آن روز مصداق صحبتم یکی از افراد بدنام و نامتعادل در تیم رسانهای شما بود و امروز بعد ۲ سال صدها نمونه دیگر وجود دارد که یک مثالش همین کلیپی است که صفحه رسمی هواداران شما علیه بنده ساخته اند. صفحه ای که زیر نظر مشاورتان جناب احدیان فعالیت میکند و البته از انتشار هیچ دروغ و تهمتی نیز دریغ نمیکند؛ به عنوان نمونه در همین کلیپ که یک روز قبل از پیام مهم رهبرانقلاب منتشر شده، انواع تخریبها علیه بنده صورت گرفته که چرا گفته ام توافق با امریکا مورد رضایت رهبرانقلاب نیست! در حالیکه با پیام اخیر ایشان بر صغیر و کبیر روشن شد جنابعالی و تیم مذاکره کننده برخلاف رضایت ایشان و با نقض خطوط قرمز متعدد با امریکا توافق کرده اید اما امثال بنده به خاطر فهم این واقعیت و موارد مشابه، مدتهاست از جانب رسانههای شما ناسزا میشنویم.
علی ای حال، بنده امیدی به اصلاح این رویه ندارم چون تجربه نشان داده حلقه اطراف جنابعالی قدرت شان از خود شما بیشتر است و شما نمیخواهید یا نمیتوانید افسار آنها را بکشید ودقیقا همین افراد هستند که نقش محوری در "خطاهای محاسباتی" متعدد شما در بزنگاههای مختلف دارند.
راستی آقای قالیباف! توافق با امریکا برخلاف رضایت رهبری، در این دنیا هم عزتی نخواهد داشت چه برسد به آن دنیا.
امیرحسین ثابتی
۳۱ خرداد ۴۰۵
@Sabety_ir ✅
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 شیخ اسماعیل رمضانی:
آی مردم این مسیری که آقایون میرن به زندگی سختتر شما میرسه...
من هم عافیت طلبی بلدم! اما جواب اون امامی که هنوز حتی تدفین نشده رو چی بدم؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty