eitaa logo
افکار دهه هشتادیا
1هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
16 فایل
به نام خالق ایران !🌿🇮🇷 - کپی؟اگه نیازش داری واسه تو - راه ارتباطی با ما:) مدیریت : @Mobina7127 ناشناس: https://daigo.ir/secret/2856018004 ناشناس اضطراری: https://eitaa.com/nashenasa_app/app?startapp=dUj62dSc2ZqVfMaz&btn=پیام.ناشناس
مشاهده در ایتا
دانلود
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی با اختلاف دردی که این جمله از داستایفسکی داره...
‏دخترا نميگن"دوستت دارم"به جاش بهت ميگن"بامزه"
ایبابا.
+تابستون داره تموم میشه کجا ها رفتی ؟؟؟ -جاهایی که رفتم :
🍽️فالوده شیرازی
اومدن اسانسور خونمونو درست کنن بعد یارو گف خانم درست شد خداحافظی کرد که بره رفت با اسانسور طبقه پایین خودش توش گیر کرد
حالا من ی بار سر سفره صبحونه به بابام گفتم افسردگی گرفتم بابام گفت: آدم افسرده چایی شیرین نمیخوره حرف الکی نزن :))))
کسی که زخم‌های خودش را درمان نکنه، نمی‌تونه به دیگری عشق بده، اون‌ها رو با خودش حمل می‌کنه و به کسی که دوستش داره منتقل می‌کنه.
ادم میمونه چی بگه 🤣🤣🤣🤣
ایران مگه از ایران فرار میکنه؟:/