من هرکار میکنم ادایی باشم یه جا خراب میکنم.امروز رفتیم یکی از اداییترین کافههای اینجا، خواهرم منو رو نگاه کرد، گفت چای اختصاصی چیه؟ یارو گفت چاییه که از سربرگ چایی بدست میاد
موقع رفتن یارو گفت خوب بود؟ گفتم خیلی اختصاصی نبود.گفت دوست داشتین چجوری باشه؟ گفتم دو بس تریاک توش باشه.
نوشته بود:
مامانم داشت از ازدواج یکی از آشناها تعریف میکرد.
گفت: داماد،مربیِ باتیستاست
بعد ما همه اینجوری بودیم که:😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
مربی کشتی بین المللی یعنی؟بیاد خلیل محله عروسی بگیره؟
گفت نه بابا! همین قهوه مهوه درست میکنن 😶🌫️🤣🤣🤣🤣😂
اونایی که با داداششون یه جا کار کردن میفهمند چطور و چی شد قابیل هابیل رو کشت.
هدایت شده از Matthew+
اد تب میخوای که10kبکنتت ؟👇🏾😳❌
‹ ادمین تبادلاتت میشم با جذب +100 امارت 400+ بود ویو قوی پیوی باش🤤♨️ •
` 👉🏾 @im_Matthew .
اینفو تبادلات 👇🏿🔥 . ↓
https://eitaa.com/joinchat/2128282810C93cc7c3f7e ~
گپ برای کسانی که ریپ هستن👇🏿💕 ↓
https://eitaa.com/joinchat/342099189C97144ab415 ~
«قربونت برم من» خیلی بااحساستر از «قربونت برم» خالیه. ممنون از تریبونی که در اختیارم قرار دادید.
ازین فرهنگمون که وقتی آدما نون تازه دستشونه، هرجا میرن به بقیه تعارف میکنن خیلی خوشم میاد.
همکاری که سالها بصورت تخصصی به درمان خودشیفتهها مشغول بود، حالا خودش رگههایی از همان اختلال را دارد. هر کس چشم در چشم هیولا میشود، باید مراقب باشد خود هیولا نشود!