#صحبتخودمونی
“دیدی بعضی وقتا تو دلت یه آرامشی میاد؟ شاید عطرِ آقامون امام زمان باشه که داره میرسه. کاش زودتر بیاد و این دنیا رو یه رنگ دیگه کنه. دعا کنیم برای اومدنش.”
.
#صحبتخودمونی
“اصلا فکر کن، یه نفر باشه که ببینه چی به سرِ ما میاد و همیشه هوامونو داشته باشه. امام زمان دقیقا همینه. یعنی همدمِ روزای تنهاییمون. همین که میدونیم هست، خودش کلی دلگرمیه.
.
#صحبتخودمونی
“یه بخش مهمش اینه که یادِ امام زمان رو تو دلمون زنده نگه داریم. یعنی فقط نگیم ‘کی میاد؟’، بلکه واقعا تلاش کنیم یه آدمِ لایقِ اون روز باشیم. دعا کنیم، قرآن بخونیم، معرفتمون رو به ایشون بیشتر کنیم.
.
#صحبتخودمونی
“یه چیز دیگه که خیلی مهمه، اینه که خوبیها رو ترویج بدیم و جلویِ بدیها رو بگیریم، هرچند کوچیک. وقتی جامعهای پر از خوبی باشه، جایِ خوبیها هم برایِ امام زمان آمادهتر میشه. پس بیا از خودمون شروع کنیم!”
.