ترس، بزرگترین زندانیه که خودمان برای خودمان میسازیم
ترس از فقر
ترس جنگ
ترس از نرسیدن ،نشدنها و...
#انگیزشی
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تودنیاییکهبیاعتقادیشدهکلااس...👎🏻
من هنوز با یاعلی بلند میشم
با یاحسین دلم آروم میگیره
با یا عباس از سختی نمیترسم🥲🌱
#شیعه
قانونِ زمان🕰
؛
آرزوهای زیادی دارم ،
دیدن مـَقامـِت از همه واجـِبتـَره ./ ۳۳۳ .
.
یهسلاممبدیمخدمتآقاجانمون؛🙃
اَلسَلامُعَلَیكیاصاحِباَلعَصروَالزَمان..🫀
السَّلامُعلیکیابقیَّةَاللّٰہ
یااباصالحَالمَهدییاخلیفةَالرَّحمن
ویاشریکَالقرآن
ایُّهاالاِمامَالاِنسُوالجّانّسیِّدی
ومَولایالاَمانالاَمان . . . 🌱
, time 313
و در همچین روزی،
کاروان ارباب دو عالم،
حسینبنعلی علیهالسلام از مکه خارج شد
و حسین علیهالسلام و بنی هاشم
آخرین قدمهایشان را در حجاز گذاشتند...
.
#صحبتخودمونی✨
سلام🙌🏻🫂
رفقا هستید یه چند کلمه حرف بزنیم؟
میدونستید یه
« اللهم عجل لولیک الفرج »
گفتن ، چقدر بزرگمون میکنه ..
چقدر میتونه مشکلات و برطرف کنه ..
چقدر میتونه کمکمون کنه ..
.
#صحبتخودمونی✨
اگه میدونستید چقدررر تاثیر داره 👥
همه زندگیمون و میزاشتیم زمین و دست به آسمون میبردیم و میگفتیم🙌🏻 :
« اللهم عجل لولیک الفرج »
.
#صحبتخودمونی✨
بجای اینکه بگیم :
آقاجان میدونیم خیلی دلتو شکستیم
نمک خوردیم ، نمکدون شکستیم ..
ولی شما آقایی کن ما رو ببخش : ) .
ما دلخوش به لطف شماییم آقاجان
رهامون نکنیا ... خونه خراب میشیم !!
کمکمون کن آدم شیم .
.
#صحبتِخودمونی✨
راستش ما یه امید بیشتر برامون باقی نمونده ؛
ظهور تو ..بدبختی ملاک های زیادی داره . .
اما اگه قبل از ظهور و دیدار تو بمیریم ،
یه جور دیگه بدبختیم :)!!
.