#صحبتِخودمونی
💡یادمون نره:
سکوت توی اوج عصبانیت
نشونه ضعف نیست!!
-نشونهی قدرت کسیه که اجازه نمیده
خشمش شخصیتش رو خراب کنه.
و از طرف دیگه... دل امامزمانمونمشاد میشه
🌱✨
.
بجای اینکه سعی کنیم دهن بقیه رو ببندیم
بهتره یاد بگیریم چطور مخزن سوخت درونمونوخالی نگه داریم تا با هر حرفی شعلهور نشیم.
و از در طرف دیگر منجی مون رو در نظربگیریم ..مثلاً باخودمون بگیم :
●چیزی نمیگم که امام زمانمناراحت نشه
●گذشتم تا آقا از گناهانم بگذره ..
میدونید چقدرررر قشنگ میشه ✨
-💗🪞
.
-شاعری شغل شریفیست
به شرطی که قلم فقط از مدحِ
علیبنابیطالب، شاه نجف گویــد و بس . . ♥️🖇.
.
خـُداونـدا تـورا سـپـٰاس مـیـگـویـم
کـه حتی در تـلاطـم هـٰای زندگـانی
هـم پـٰابـرجـا و تنـدرستـم . ☁️🕊
- روز دوازدهـم🔖
#365_روز_شکر_گذاری_از_خدا
✦ هرکسی پرسید از نام و تبار و شھرتم ؛
سینه را کردم سپر گفتم که عبد حیدرم !.
_
پـروردگـارا ، اگـر روزی در راھ
کـج گـام بـرداشـتـم ،
مـرا به راھ راسـت بـٰازگـردان🌾
- روز سـیـزدهـم🔖
#365_روز_شکر_گذاری_از_خدا
میگفت:
هروقتاحساسکردید
از امامزمان دورشدید
ودلتونواسهآقاتنگنیست
ایندعایکوچیكروبخونید
بهخصوصتویقنوتهاتون!
‹لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِك›
یعنی :
خدایادلموواسهاِماممنرمکن
, time 313
اگر به امام زمان(عجلالله) توسل پیدا کنی هر آدم بدی باشی خدا دستتو به برکت این توسل میگیره ...
, time 313