خـُداونـدا تـورا سـپـٰاس مـیـگـویـم
کـه حتی در تـلاطـم هـٰای زندگـانی
هـم پـٰابـرجـا و تنـدرستـم . ☁️🕊
- روز دوازدهـم🔖
#365_روز_شکر_گذاری_از_خدا
✦ هرکسی پرسید از نام و تبار و شھرتم ؛
سینه را کردم سپر گفتم که عبد حیدرم !.
_
پـروردگـارا ، اگـر روزی در راھ
کـج گـام بـرداشـتـم ،
مـرا به راھ راسـت بـٰازگـردان🌾
- روز سـیـزدهـم🔖
#365_روز_شکر_گذاری_از_خدا
میگفت:
هروقتاحساسکردید
از امامزمان دورشدید
ودلتونواسهآقاتنگنیست
ایندعایکوچیكروبخونید
بهخصوصتویقنوتهاتون!
‹لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِك›
یعنی :
خدایادلموواسهاِماممنرمکن
, time 313
اگر به امام زمان(عجلالله) توسل پیدا کنی هر آدم بدی باشی خدا دستتو به برکت این توسل میگیره ...
, time 313
« بزرگترین حسرت انسان در روز قیامت این است که در دنیا میتوانست اما نمیخواست . .
و اکنون در آخرت ، میخواهد
ولی نمیتواند . . ! »
, time
میگنکہ:
استغفــٰارخیلےخوبہ؛
حَتےاگہبہخیــٰالخودٺ
گنــٰاهےرومرتکبنشدهبــٰاشے،
استغفــٰارکنمؤمن...
دِلروجَلــٰامیدھ...
"اَسْتَغْفِرُاللّهَرَبِّـےوَاَتُـوبُاِلَیـهِ"
.
سلام رفقایِ قشنگم . . .
#صحبتِخودمونی 🌱
دیدید بعضی بچه ها رو بعد از تجربه ی گم شدن؟👩🏻🦯
چقدر محتاط میشن وتو شلوغی ها دست مادرشون رو محکم تر می گیرن ؟
.
#صحبتِخودمونی 🌱
_زندگی هم همینه!
گاهی وقتا باید یه تلنگری بخوریم،
یه تجربهای رو از سر بگذرونیم
تا قدر چیزایی که داریم رو بدونیم♥️✨ . .
.