شازده کوچولو پرسید: غم انگیزتر از اینکه بیای و کسی خوشحال نشه چیه؟
روباه گفت: بری و کسی متوجه نشه!
آدمها هستن که زندگی رو پیچیده میکنن؛ خود زندگی به طرز عجیبی ساده ست . .
Late Spring
- @timemoodz
هروقت دیدی هیچکی دوستت نداره برو جلو آیینه بگو من هنوزم سر و پام تنهایی ادامه میدم :)