بدی این روزگار اینه که، تا وقتی غالبی همه کنارتن، ولی وای به حال مغلوب که همیشه تنهاست...!
🎥 پهلواناننمیمیرند
- @timemoodz
"اونا قبل از اینکه منو بشناسن
قضاوت کردن برای همینه که
ترجیح میدم تنها باشم"
🎥شرک
- @timemoodz
اینارو میبینی آقای رنگو؟
اونا باور دارن، باور دارن که اوضاع بلاخره درست میشه:))
- @timemoodz