اگه موقع مرگ هنوز یه عالمه و ترسو تردید و حسرت داشته باشیم چی؟
🎬
Rick and morty- 𝐃𝐢𝐚𝐥𝐨𝐠𝐮𝐞’
چرا هر چی حرف بیشتری تو دلت داشته باشی، صحبت کردن سختتر میشه؟
🎬
The End Of The F***ing Worls- 𝐃𝐢𝐚𝐥𝐨𝐠𝐮𝐞’
باب اسفنجی: من زشتم و به هیچ دردی نمیخورم،
پاتریک: چرا به درد میخوری. باعث میشی بقیه نسبت به خودشون حس بهتری داشته باشن!
🎬
Sponge bob- 𝐃𝐢𝐚𝐥𝐨𝐠𝐮𝐞’
آدمها زیبا فکر میکنند، زیبا حرف میزنند،
اما...زیبا زندگی نمی کنند...!
📽
Roman Polanski- 𝐃𝐢𝐚𝐥𝐨𝐠𝐮𝐞’
+هنوزم برا دعا میری کلیسا؟
-دیگه نه!
+چرا؟
-امروز رفتم کلیسا و دعا کردم، بچم تیر خورد!
+چرا نمیگی، چرا نمیگی امروز دعا کردم بچم تیر خورد، اما زنده موند.
🎬
Walking Dead- 𝐃𝐢𝐚𝐥𝐨𝐠𝐮𝐞’
پدرم میگفت همیشه به دوستانت نزدیک باش و به دشمنانت نزدیکتر.
🎬
The Godfather- 𝐃𝐢𝐚𝐥𝐨𝐠𝐮𝐞’