همراه با رفیق قدیمی باغ کتاب تهران
مجموعا چیز خاصی نداشت
ولی یک محیط آروم و دنج
دوسش داشتم❤️🥲
... دریا در سکوت نگاه میکند؛ نمیخواهد حرف های مرا بپذیرد. من این نخواستن را در نگاهش میخوانم؛ ولی او همیشه پیش من خیلی زود بی دفاع می شود؛ به خصوص آن هنگام که دستهایش را میگیرم تا بخشی از قدرت اقناعم را از راه حرارت عشق منتقل کنم و او به این روش انسانی عاشقانه خوشایند ضد منطق من تن میدهد.
دریا این بار دستهایش را میکشد و نگاهش را می دزدد.
📚ارتداد
#بریده_کتاب
〖 ☁️ : @to0ranjj 🍊 〗
ای جلوهٔ خدا! ای یادگار رسول! زیستن، بیتو چه سخت است. ماندن، بیتو چه دشوار. این مرگ، مرگ تو نیست. مرگ عالم است. حیات بیتو، حیات نیست. این مرگ، نقطهٔ ختمی است بر کتاب جهان. زمین با چه دلی تو را در خویش میگیرد و متلاشی نمیشود؟ آسمان با چه چشمی به رفتن تو مینگرد که از هم نمیپاشد و فرو نمیریزد؟
📚کشتی پهلو گرفته
#بریده_کتاب