رفیق ما امروز یه جمله ای از مادربزرگش نقل قول کرد از صدتا سمینار برا من موثر تر بود😅
آدم بیکار ، خدا از او بیزار
خدا لعنتت کنه این چی بود گفتی یه لحظه میام بشینم تو ذهنم پلی میشه سریع پامیشم🤦♀😂
ماه رمضون پارسال خوابگاه
ساعت ۲حدودا از بردسکن راه افتادم
رسیدم دانشگاه شب شده و بود و اذان داده بودن با کوله از راه رفتم سلف و غذا و آوردم اتاق
هفته اخر اسفند بود همه بچه ها رفته بودن خونه هاشون برای تعطیلات عید فقط زنگویی بود که اونم میخواست بره وسط هفته
منم برای خرید عید و ی سری از خریدای جهیزیه رفتم مشهد
بماند که زبون روزه تنها می رفتم بازار خودمو داااغون می کردم
ی جاهایی تو پاساژ چشام سیاهی میرفت می ترسیدم بیوفتم کسی نبود که نجاتم بده 😂
خلاصه گذشت
با همه سختی ها و شیرینی هاش
اون موقع یک عده میگفتن از دوران دانشجویی و دلتنگی هاشون
من درک نمی کردم
اون زمان فقط سختی هاشو می دیدم
مخصوصا بعد ازدواج دلم میخواست سریع تموم شه
الان ولی خیلی دلتنگم
گرچه موقعیت الانمم حاضر نیستم عوض کنم و برگردم😅
ولی بعد از چند سال ماه رمضون های خوابگاهی و امام رضایی
حس و حال غریبی دارم
کاش قدرشو بیشتر می دونستم و کمتر غر میزدم 🥲
هدایت شده از حسین مختاری 🇮🇷
قدیمی ها،
منظورم قدیمی های متدین هست
مقید بودند که از هرجایی
خرید نکنند...!
مثلا بررسی میکردند فروشنده اهل
خمس و حلال و حرام
باشه...
یا اینکه آدم سالمی هست یا نه...
یا حتی بعضا مقید بودن بخاطر راحتی
خودشون همه خریدشون رو
از یک مغازه نکنند...
مثلا اگر قرار بود چهار قلم جنس
بخرند برای اینکه به هر فروشنده ای
یه رزقی برسه این چهار قلم
رو از چهارتا مغازه تهیه می کردند...
این مراقبات تأثیرات خاصی در
زندگی ها داشت که متاسفانه الان
بخاطر پاساژها و مال ها و فروشگاه های
زنجیره ای و از همه مهم تر
راحت طلب شدن شدید
ما دیگه خبری از این کارها نیست
و ما ترجیح میدیم همه خریدمون رو
یه دفعه از یه جا انجام بدیم و اون
فروشگاه هم بخاطر بالا رفتن
حجم فروشش میتونه
روی اجناسش تخفیف بده و
همین باعث میشه هم ما بیشتر
ترغیب بشیم هم باز همه پول بره
تو جیب یه نفر و در نهایت
افزایش فاصله طبقاتی و مشکلات
اقتصادی و از این مسائل...!
اگر میتونید یه کم این موضوعی
رو که گفتم رو در زندگی تون
رعایت کنید اون وقت
برکتش و اثرش
رو میبینید
عجیبه...
▪️▪️▪️
کاش وسط این جنگ و داغ هایی که به دلمونه صدایی بیاد...🖤💔
اَلا یا اَهلَ العالَم ؛ اَنا المَهدی ...
هدایت شده از صابرین نیــوز
🔴تاریخ قلمت بشکند اگر ننویسی که علی به زمان خطر فرار نکرد..
قلمت بشکند اگر ننویسی بجای فرار با اموال مردم! در محل کار خود، در بیت رهبری ماند و شهید شد
برای عزت ایرانی !
تاریخ قلمت بشکند گر ننویسی علی در پناهگاه نبود !
قلمت بشکند اگر ننویسی فرزندانش را شبانه با اموال مردم نفرستاد کشورهای دیگر و با خود شهید شدند.
قلمت بشکند تاریخ!
قلمت بشکند اگر ننویسی عدهای بودند، هنوز هم هستند! همانقدر نفهم! که هیچ چیزی را باور نمیکنند.
قلمت بشکند اگر ننویسی!
علی برای خود نه کاخ ساخت نه لباس یشمی به تن کرد..
🔹تاریخ حلالت نمیکنیم اگر ننویسی!
ـــــــــــــــــــــــ
#صابرین نیوز اخبار فوری جنگ 👇
🆘https://eitaa.com/joinchat/3446145028C5debdd19a3
اليَومَ يَئِسَ الَّذينَ كَفَروا مِن دينِكُم فَلا تَخشَوهُم وَاخشَونِ
امروز، کافران از (زوال) آیین شما، مأیوس شدند؛ بنابر این، از آنها نترسید! و از (مخالفت) من بترسید!
(مائده | آیه ۳)