الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ المعصومین عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ*
حضرت امیر فرق میکنه باهمه
راستش کربلا هم که رفتم
وصف حالم توی نجف و خونه پدری ی چیز دیگه بود
و اما نجف...🤍☘
خب اینم از غدیر ۴۰۵💚
روز پر از هندوانه و خالی از موزی بود🍉🍌(هندوانه و تمام مشتقاتش😂)
الحمدلله خیلی پرشور بود حضور مردم
اسکان مسافرین از شهرستان رو گردن میگیرم ارزش داره واقعا یه بار تجربه اش🌸😁
نتیجه اخلاقی✅
با آقایون اصلا نیاین چون نمیذارن برین تو صف خوراکیا 🤣
+دوستان پیام دادن هندونه و بستنی رو نباید باهم میخوردی
حضرت امیر نگهدارمون باشه فک کنم فقط خربزه و عسل نخوردم😁