eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
2.1هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
87.9هزار ویدیو
3.3هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای اینکه قضیه آیت الله صدیقی را خوب متوجه شوید این کلیپ را حتما ببینید. اگر میخواهی یک تمدن را نابود کنی، باید سه کار انجام بدی: ۱ از بین بردن خانواده ۲ از بین بردن نظام تربیتی. ۳ نابود کردن الگوهای اجتماعی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک مطالعه جدید در آلمان ۳۶۲ گونه مختلف باکتری رو در اسفنج‌ها و ۴۵ میلیارد باکتری در هر سانتی‌متر مربع نشان داده که به این معنیه که اسفنج آشپزخانه و توالت شما در رقابت برای بدترین چیز در خانه شما هستن. ‌
🔸️‌نرخ دیه ۱۴۰۳ اعلام شد 🔹صندوق تامین خسارت‌های بدنی اعلام کرد که نرخ دیه کامل در سال ۱۴۰۳، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.
7.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گره‌های زندگی‌تون رو با این ۴ تا کار باز کنید الاسلام 🌹 سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف صلوات 🌹 اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم🌹نشر حداکثری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی از بندر ایلات درحال انتشار است که نشان میدهد پس از 70 سال که از حضور یهودی ها در فلسطین میگذیرد بندر به طور کامل خالی شده است شب گذشته اخباری از وقوع یک انفجار مهیب در ایلات منتشر شده که یهودی های ساکن فلسطین به طور کامل آن را سانسور کرده اند. بیش از 4 ماه است که یمنی ها فعالیت این بندر را به طور کامل متوقف کرده اند.... 🔻 آغاز روز 164 نبرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 ساعاتی قبل عراقی ها پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی را زدند این حمله به‌وسیله پهپاد انجام شد و ضربات مقاومت اسلامی عراق در حمایت از مردم بی‌گناه غزه طی ماه مبارک رمضان با حجم مضاعف ادامه خواهد یافت. فیلمی که مشاهده میکنید مربوط به همین حمله می باشد.
🔸 ا ☑️ جلال آل احمد درباره آینده ایران چه گفت؟ 🔻محمدکاظم انبارلوئی ✔️نهاد علم در کشور و به‌تبع آن، جامعه روشنفکران واقعی ما در دهه ۴۰ و ۵۰ در پاسخ به این سؤال که با هجوم غرب چه کنیم به تأسیس جمهوری اسلامی به رهبری امام (ره) رسید.اکنون ۴۵ سال است با مبارزه مستمر در همه حوزه‌ها گفتمان فهم امیدوارانه از آینده را ساختارمند کرده است و در حوزه فهم «اسلامیت» و درک «جمهوریت» در مرتبت رفیعی ایستاده است. ➕«مطالعه یادداشت در «وبگاه فکرت»
🔹 | ☑️ دستاورد اسلامِ استیلا: رویارویی دین [حکومتی] و زنان 🔸یادداشتی از محسن‌حسام مظاهری t.me/mohsenhesammazaheri/4739
🔸 | ☝️☝️ ✔️آن چه در متن و فرامتن این قبیل تحلیل ها قابل توجه است و خود البته نیازمند تحلیلی دیگر این که ارایه اطلاعات ناقص از رویدادهای اجتماعی و فرهنگی و به تبع آن قضاوت های ناصواب و ناپخته، مجوز ارایه تحلیل های احساسی و مغرضانه نسبت به بحث حجاب و عفاف و بایسته های ناظر به چارچوب های حکمرانی دینی نیست، هر چند که این امر ظاهری متشرعانه و دلسوزانه نسبت به حقوق مردم به خود بگیرد. ✔️آن چه در یادداشت آقای حسام مظاهری مطرح است این که اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس در کنار ماجرای درمانگاه قم، شرایطی پیش آورده که به زعم و مدعای نویسنده، چالشی بحرانی و خونین میان جامعه و حاکمیت شکل بگیرد. چالشی که به روند تشدید قطبی سازی جامعه و ستیزه جویی مضاعف کمک کرده است. ✔️بخشی از مدلولات این نوشتار شاید مورد توجه و با یک رویکرد قابل فهم باشد اما نتیجه گیری جناب ایشان جای بسی تأمل دارد خصوصاً از این منظر که وی معتقد است اسلام حداکثری و مبسوط الید فعلی، اسلام جامعه‌ستیز و عرف‌گریز و در عین حال بی‌شفقت، بی‌مروت و بی‌اخلاق است. ✔️در پاسخ به تحلیل ناصواب و قضاوت ناپخته آقای حسام مظاهری و از این قبیل اظهارنظرها البته کارشناسان منصف و دقیق بارها به واکنشی عقلانی و عالمانه روی آورده اند لیکن آن چه باید مورد توجه قرار گیرد این است که در ورای این سخنان باید رد پای جریانی را جُست که پس از قضایای فوت خانم مهسا امینی کماکان اشتیاق وافری به روشن نگه داشتن آتش فتنه دارد؛ آتش فتنه ای که اتفاقاً در سایه دوقطبی سازی جامعه همچنان شعله ور می ماند و در واپسین بند نوشتار یاد شده هم می توان به کدها و نشانه هایی از آن دست یافت آن جا که فرد یادشده می نویسد؛ "این‌طور که پیداست، کار ناتمام روشنفکران دینی در هماوردی با ایدئولوژی دین حکومتی را زنان و دختران قرار است به پایان برند. نه در تئوری که در عمل؛ نه در کتاب و مقاله و سخنرانی، که در خانه و خانواده و خیابان."