eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
2.1هزار دنبال‌کننده
79.6هزار عکس
84.5هزار ویدیو
3.3هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
شرح حکمت ۵۰ قسمت ۳ راز جذب دلها.mp3
3.14M
🌹سلسله جلسات ✅ شرح نهج البلاغه با نهج البلاغه 📒 بخش سوم 🎙حجت الاسلام
Shab05Ramazan1395[03].mp3
23.88M
📝 دعای آنحضرت در طلب عفو و مغفرت از عیوب و گناهان ♻️دعای شانزدهم صحیفه سجادیه (قسمت اول) 🎤 حاج میثم 📌خدا یا❗️ خود را به این صورت نکوهش می‌کنم؛ زیرا که به مهرت چشم طمع دارم که اصلاح کار گنهکاران وابسته به مِهر توست، و هم از باب امید به رحمت توست که آزادی خطاکاران در گرو آن است.🙏
Shab06Ramazan1395[02].mp3
22.53M
📝 دعای آنحضرت در طلب عفو و مغفرت از عیوب و گناهان ♻️دعای شانزدهم صحیفه سجادیه (قسمت دوم) 🎤حاج میثم 📌خدا یا❗️ خود را به این صورت نکوهش می‌کنم؛ زیرا که به مهرت چشم طمع دارم که اصلاح کار گنهکاران وابسته به مِهر توست، و هم از باب امید به رحمت توست که آزادی خطاکاران در گرو آن است.🙏
doa_talabe_amorzesh_az_gonahan.mp3
6.77M
📝 دعای آنحضرت در طلب عفو و مغفرت از عیوب و گناهان ♻️دعای شانزدهم صحیفه سجادیه (با لحن عربی) 🎤حاج میثم 📌خدا یا❗️ خود را به این صورت نکوهش می‌کنم؛ زیرا که به مهرت چشم طمع دارم که اصلاح کار گنهکاران وابسته به مِهر توست، و هم از باب امید به رحمت توست که آزادی خطاکاران در گرو آن است.🙏
doa_talabe_amorzesh_az_gonahan_tarjomeh.pdf
481.1K
📝 دعای آنحضرت در طلب عفو و مغفرت از عیوب و گناهان متن دعای شانزهم صحیفه سجادیه pdf#
16.mp3
6.13M
📝دعای آنحضرت در طلب عفو و مغفرت از عیوب و گناهان دعای شانزدهم صحیفه سجادیه ◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️
💠بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ💠 ✳️متن : 💢وَ كَانَ مِنْ دُعَائِهِ عَلَيْهِ السَّلَامُ إِذَا اسْتَقَالَ مِنْ ذُنُوبِهِ ، أَوْ تَضَرَّعَ فِي طَلَبِ الْعَفْوِ عَنْ عُيُوبِهِ 🔻دعای آن حضرت است هنگامی که از خداوند برای گناهانش درخواست آمرزش می‌کرد یا برای طلب عفو و بخشش به خاطر عیوبش به زاری می‌نشست. ✨﴿1﴾ اللَّهُمَّ يَا مَنْ بِرَحْمَتِهِ يَسْتَغيثُ الْمُذْنِبُونَ ✨﴿2﴾ وَ يَا مَنْ إِلَى ذِكْرِ إِحْسَانِهِ يَفْزَعُ الْمُضْطَرُّونَ ✨﴿3﴾ وَ يَا مَنْ لِخِيفَتِهِ يَنْتَحِبُ الْخَاطِئُونَ ✨﴿4﴾ يَا أُنْسَ كُلِّ مُسْتَوْحِشٍ غَرِيبٍ ، وَ يَا فَرَجَ كُلِّ مَكْرُوبٍ كَئِيبٍ ، وَ يَا غَوْثَ كُلِّ مَخْذُولٍ فَرِيدٍ ، وَ يَا عَضُدَ كُلِّ مُحْتَاجٍ طَرِيدٍ ✨﴿5﴾ أَنْتَ الَّذِي وَسِعْتَ كُلَّ شَيْ‌ءٍ رَحْمَةً وَ عِلْماً ✨﴿6﴾ وَ أَنْتَ الَّذِي جَعَلْتَ لِكُلِّ مَخْلُوقٍ فِي نِعَمِكَ سَهْماً ✨﴿7﴾ وَ أَنْتَ الَّذِي عَفْوُهُ أَعْلَى مِنْ عِقَابِهِ ✨﴿8﴾ وَ أَنْتَ الَّذِي تَسْعَى رَحْمَتُهُ أَمَامَ غَضَبِهِ . ✨﴿9﴾ وَ أَنْتَ الَّذِي عَطَاؤُهُ أَكْثَرُ مِنْ مَنْعِهِ . ✨﴿10﴾ وَ أَنْتَ الَّذِي اتَّسَعَ الْخَلَائِقُ كُلُّهُمْ فِي وُسْعِهِ . ✨﴿11﴾ وَ أَنْتَ الَّذِي لَا يَرْغَبُ فِي جَزَاءِ مَنْ أَعْطَاهُ . ✨﴿12﴾ وَ أَنْتَ الَّذِي لَا يُفْرِطُ فِي عِقَابِ مَنْ عَصَاهُ . ✨﴿13﴾ وَ أَنَا ، يَا إِلَهِي ، عَبْدُكَ الَّذِي أَمَرْتَهُ بِالدُّعَاءِ فَقَالَ لَبَّيْكَ وَ سَعْدَيْكَ ، هَا أَنَا ذَا ، يَا رَبِّ ، مَطْرُوحٌ بَيْنَ يَدَيْكَ . ✨﴿14﴾ أَنَا الَّذِي أَوْقَرَتِ الْخَطَايَا ظَهْرَهُ ، وَ أَنَا الَّذِي أَفْنَتِ الذُّنُوبُ عُمُرَهُ ، وَ أَنَا الَّذِي بِجَهْلِهِ عَصَاكَ ، وَ لَمْ تَكُنْ أَهْلًا مِنْهُ لِذَاكَ . ✨﴿15﴾ هَلْ أَنْتَ ، يَا إِلَهِي ، رَاحِمٌ مَنْ دَعَاكَ فَأُبْلِغَ فِي الدُّعَاءِ أَمْ أَنْتَ غَافِرٌ لِمَنْ بَكَاكَ فَأُسْرِعَ فِي الْبُكاء أَمْ أَنْتَ مُتَجَاوِزٌ عَمَّنْ عَفَّرَ لَكَ وَجْهَهُ تَذَلُّلًا أَمْ أَنْتَ مُغْنٍ مَنْ شَكَا اِلَيْكَ ، فَقْرَهُ تَوَكُّلاً ✨﴿16﴾ إِلَهِي لَا تُخَيِّبْ مَنْ لَا يَجِدُ مُعْطِياً غَيْرَكَ ، وَ لَا تَخْذُلْ مَنْ لَا يَسْتَغْنِي عَنْكَ بِأَحَدٍ دُونَكَ . ✨﴿17﴾ إِلَهِي فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ لَا تُعْرِضْ عَنِّي وَ قَدْ أَقْبَلْتُ عَلَيْكَ ، وَ لَا تَحْرِمْنِي وَ قَدْ رَغِبْتُ إِلَيْكَ ، وَ لَا تَجْبَهْنِي بِالرَّدِّ وَ قَدِ انْتَصَبْتُ بَيْنَ يَدَيْكَ . ✨﴿18﴾ أَنْتَ الَّذِي وَصَفْتَ نَفْسَكَ بِالرَّحْمَةِ ، فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ ارْحَمْنِي ، وَ أَنْتَ الَّذِي سَمَّيْتَ نَفْسَكَ بِالْعَفْوِ فَاعْفِ عَنّي ✨﴿19﴾ قَدْ تَرَى يَا إِلَهِي ، فَيْضَ دَمْعِي مِنْ خِيفَتِكَ ، وَ وَجِيبَ قَلْبِي مِنْ خَشْيَتِكَ ، وَ انْتِقَاضَ جَوَارِحِي مِنْ هَيْبَتِكَ ✨﴿20﴾ كُلُّ ذَلِكَ حَيَاءٌ مِنْكَ لِسُوءِ عَمَلِي ، وَ لِذَاكَ خَمَدَ صَوْتِي عَنِ الْجَأْرِ إِلَيْكَ ، وَ كَلَّ لِسَانِي عَنْ مُنَاجَاتِكَ . ✨﴿21﴾ يَا إِلَهِي فَلَكَ الْحَمْدُ فَكَمْ مِنْ عَائِبَةٍ سَتَرْتَهَا عَلَيَّ فَلَمْ تَفْضَحْنِي ، وَ كَمْ مِنْ ذَنْبٍ غَطَّيْتَهُ عَلَيَّ فَلَمْ تَشْهَرْنِي ، وَ كَمْ مِنْ شَائِبَةٍ أَلْمَمْتُ بِهَا فَلَمْ تَهْتِكْ عَنِّي سِتْرَهَا ، وَ لَمْ تُقَلِّدْنِي مَكْرُوهَ شَنَارِهَا ، وَ لَمْ تُبْدِ سَوْءَاتِهَا لِمَنْ يَلْتَمِسُ مَعَايِبِي مِنْ جِيرَتِي ، وَ حَسَدَةِ نِعْمَتِكَ عِنْدِي ✨﴿22﴾ ثُمَّ لَمْ يَنْهَنِي ذَلِكَ عَنْ أَنْ جَرَيْتُ إِلَى سُوءِ مَا عَهِدْتَ مِنِّي ✨﴿23﴾ فَمَنْ أَجْهَلُ مِنِّي ، يَا إِلَهِي ، بِرُشْدِهِ وَ مَنْ أَغْفَلُ مِنِّي عَنْ حَظِّهِ وَ مَنْ أَبْعَدُ مِنِّي مِنِ اسْتِصْلَاحِ نَفْسِهِ حِينَ أُنْفِقُ مَا أَجْرَيْتَ عَلَيَّ مِنْ رِزْقِكَ فِيما نَهَيْتَنِي عَنْهُ مِنْ مَعْصِيَتِكَ وَ مَنْ أَبْعَدُ غَوْراً فِي الْبَاطِلِ ، وَ أَشَدُّ إِقْدَاماً عَلَي السُّوءِ مِنِّي حِينَ أَقِفُ بَيْنَ دَعْوَتِكَ وَ دَعْوَةِ الشَّيْطَانِ فَأَتَّبِعُ دَعْوَتَهُ عَلَي غَيْرِ عَميً مِنِّي فِي مَعْرِفَةٍ بِهِ وَ لَا نِسْيَانٍ مِنْ حِفْظِي لَهُ ✨﴿24﴾ وَ أَنَا حِينَئِذٍ مُوقِنٌ بِأَنَّ مُنْتَهَى دَعْوَتِكَ إِلَى الْجَنَّةِ ، وَ مُنْتَهَى دَعْوَتِهِ إِلَي النَّارِ . ✨﴿25﴾ سُبْحَانَكَ مَا أَعْجَبَ مَا أَشْهَدُ بِهِ عَلَى نَفْسِي ، وَ أُعَدِّدُهُ مِنْ مَكْتُومِ أَمْرِي .
✨﴿26﴾ وَ أَعْجَبُ مِنْ ذَلِكَ أَنَاتُكَ عَنِّي ، وَ إِبْطَاؤُكَ عَنْ مُعَاجَلَتِي ، وَ لَيْسَ ذَلِكَ مِنْ كَرَمِي عَلَيْكَ ، بَلْ تَأَنِّياً مِنْكَ لِي ، وَ تَفَضُّلًا مِنْكَ عَلَيَّ لِأَنْ أَرْتَدِعَ عَنْ مَعْصِيَتِكَ الْمُسْخِطَةِ ، وَ أُقْلِعَ عَنْ سَيِّئَاتِيَ الْمخْلِقَةِ ، وَ لِأَنَّ عَفْوَكَ عَنِّي أَحَبُّ إِلَيْكَ مِنْ عُقُوبَتِي ✨﴿27﴾ بَلْ أَنَا ، يَا إِلَهِي ، أَكْثَرُ ذُنُوباً ، وَ أَقْبَحُ آثَاراً ، وَ أَشْنَعُ أَفْعَالًا ، وَ أَشَدُّ فِي الْبَاطِلِ تَهَوُّراً ، وَ أَضْعَفُ عِنْدَ طَاعَتِكَ تَيَقُّظاً ، وَ أَقَلُّ لِوَعِيدِكَ انْتِبَاهاً وَ ارْتِقَاباً مِنْ أَنْ أُحْصِيَ لَكَ عُيُوبِي ، أَوْ أَقْدِرَ عَلَي ذِكْرِ ذُنُوبِي . ✨﴿28﴾ وَ إِنَّمَا أُوَبِّخُ بِهَذَا نَفْسِي طَمَعاً فِي رَأْفَتِكَ الَّتِي بِهَا صَلَاحُ أَمْرِ الْمُذْنِبِينَ ، وَ رَجَاءً لِرَحْمَتِكَ الَّتِي بِهَا فَكَاكُ رِقَابِ الْخَاطِئِينَ . ✨﴿29﴾ اللَّهُمَّ وَ هَذِهِ رَقَبَتِي قَدْ أَرَقَّتْهَا الذُّنُوبُ ، فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ أَعْتِقْهَا بِعَفْوِكَ ، وَ هَذَا ظَهْرِي قَدْ أَثْقَلَتْهُ الْخَطَايَا ، فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ خَفِّفْ عَنْهُ بِمَنِّكَ ✨﴿30﴾ يَا إِلَهِي لَوْ بَكَيْتُ إِلَيْكَ حَتَّى تَسْقُطَ أَشْفَارُ عَيْنَيَّ ، وَ انْتَحَبْتُ حَتَّى يَنْقَطِعَ صَوْتِي ، وَ قُمْتُ لَكَ حَتَّى تَتَنَشَّرَ قَدَمَايَ ، وَ رَكَعْتُ لَكَ حَتَّى يَنْخَلِعَ صُلْبِي ، وَ سَجَدْتُ لَكَ حَتَّى تَتَفَقَّأَ حَدَقَتَايَ ، وَ أَكَلْتُ تُرَابَ الْأَرْضِ طُولَ عُمْرِي ، وَ شَرِبْتُ مَاءَ الرَّمَادِ آخِرَ دَهْرِي ، وَ ذَكَرْتُكَ فِي خِلَالِ ذَلِكَ حَتَّى يَكِلَّ لِسَانِي ، ثُمَّ لَمْ أَرْفَعْ طَرْفِي إِلَى آفَاقِ السَّمَاءِ اسْتِحْيَاءً مِنْكَ مَا اسْتَوْجَبْتُ بِذَلِكَ مَحْوَ سَيِّئَةٍ وَاحِدَةٍ مِنْ سَيِّئَاتِي . ✨﴿31﴾ وَ إِنْ كُنْتَ تَغْفِرُ لِي حِينَ أَسْتَوْجِبُ مَغْفِرَتَكَ ، وَ تَعْفُو عَنِّي حِينَ أَسْتَحِقُّ عَفْوَكَ فَإِنَّ ذَلِكَ غَيْرُ وَاجِبٍ لِي بِاسْتِحْقَاقٍ ، وَ لَا أَنَا أَهْلٌ لَهُ بِاسْتِيجَابٍ ، إِذْ كَانَ جَزَائِي مِنْكَ فِي أَوَّلِ مَا عَصَيْتُكَ النَّارَ ، فَإِنْ تُعَذِّبْنِي فَأَنْتَ غَيْرُ ظَالِمٍ لِي . ✨﴿32﴾ إِلَهِي فَإِذْ قَدْ تَغَمَّدْتَنِي بِسِتْرِكَ فَلَمْ تَفْضَحْنِي ، وَ تَأَنَّيْتَنِي بِكَرَمِكَ فَلَمْ تُعَاجِلْنِي ، وَ حَلُمْتَ عَنِّي بِتَفَضُّلِكَ فَلَمْ تُغَيِّرْ نِعْمَتَكَ عَلَيَّ ، وَ لَمْ تُكَدِّرْ مَعْرُوفَكَ عِنْدِي ، فَارْحَمْ طُولَ تَضَرُّعِي وَ شِدَّةَ مَسْكَنَتِي ، وَ سُوءَ مَوْقِفِي . ✨﴿33﴾ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ قِنِي مِنَ الْمَعَاصِي ، وَ اسْتَعْمِلْنِي بِالطَّاعَةِ ، وَ ارْزُقْنِي حُسْنَ الْإِنَابَةِ ، وَ طَهِّرْنِي بِالتَّوْبَةِ ، وَ أَيِّدْنِي بِالْعِصْمَةِ ، وَ اسْتَصْلِحْنِي بِالْعَافِيَةِ ، وَ أَذِقْنِي حَلَاوَةَ الْمَغْفِرَةِ ، وَ اجْعَلْنِي طَلِيقَ عَفْوِكَ ، وَ عَتِيقَ رَحْمَتِكَ ، وَ اكْتُبْ لِي أَمَاناً مِنْ سُخْطِكَ ، وَ بَشِّرْنِي بِذَلِكَ فِي الْعَاجِلِ دُونَ الآْجِلِ . بُشْرَى أَعْرِفُهَا ، وَ عَرِّفْنِي فِيهِ عَلَامَةً أَتَبَيَّنُهَا . ✨﴿34﴾ إِنَّ ذَلِكَ لَا يَضِيقُ عَلَيْكَ فِي وُسْعِكَ ، وَ لَا يَتَكَأَّدُكَ فِي قُدْرَتِكَ ، وَ لَا يَتَصَعَّدُكَ فِي أَنَاتِكَ ، وَ لَا يَؤُودُكَ فِي جَزِيلِ هِبَاتِكَ الَّتِي دَلَّتْ عَلَيْهَا آيَاتُكَ ، إِنَّكَ تَفْعَلُ مَا تَشَاءُ ، وَ تَحْكُمُ مَا تُرِيدُ ، إِنَّكَ عَلَى كُلِّ شَيْ‌ءٍ قَدِيرٌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ تمدن غره ماجرای غزه را از سه منظر می توان دید و تحلیل کرد: نخست از منظر انسانی و عواطف بشردوستانه از این نگاه، فاجعه ای انسانی در مقیاسی گسترده در حال وقوع است که قلب هر انسانی بما هو انسان _فارغ از مسلمان و غیرمسلمان، دیندار و بی دین، سیاه و سفید ، ایرانی و آمریکایی و حتی همجنسگرا و... _ را از جنایات کم سابقه رژیم صهیونسیتی به درد می آورد. از آنجا که عواطف انسانی، بی قید و شرط ترین مبنای تحلیل وقایع اینچنینی است؛ لذا عامل بزرگترین نوع اتحاد جهانی علیه ظالم شده است که خود را در قالب تظاهرات و بیانیه ها و ... نشان می دهد. از ثبت نام نمادین بیش از ۹ ملیون ایرانی در پویش « حریفت منم » تا راهپیمایی چند صد هزار نفری در واشنگتن و مواضع قاطع دیپلماتیک برخی دولت های آمریکای جنوبی. 🔹 اما نگاه به ماجرای غزه از بعد عواطف انسانی اگرچه بسیار مهم است و باید با هر روش و ابزاری این آنش برآمده از خشم ملت ها را برافروخته نگه داشت ولی اولا برای مدت طولانی ماندگار نیست و آرام آرام در مسایل روزمره زندگی و تحت الشعاع اخبار و حوادث دیگر، کم رنگ خواهد شد و ثانیا با القاء شبهات و جنگ روانی دستگاه عظیم تبلیغاتی دشمن، قابل زوال است؛ مانند تاثیری که خبر دروغ انهدام بیمارستان کودکان توسط حماس!! بر موج نفرت ملتها از رژیم صهیونسیتی گذاشت و بخشی از مردم جهان را از حماس متنفر کرد. دوم از منظر سیاسی از منظر سیاسی ماجرای طوفان الاقصی و حوادث پشت بند آن می تواند معادلات سیاسی حکومت ها را برهم بزند و روند تحقق نظم نوین و دهکده جهانی را متوقف و یا حتی کاملا ملغی کند؛ زیرا دفاع از ظالم و عمق و گستره ظلم آشکار رژیم صهیونسیتی اکثر دولتها را در حمایت از این رژیم دچار چالش اساسی کرد. برخی دولت ها رسماً سفارتخانه خود را در اسرائیل تعطیل کردند و برخی دیگر نیز از ترس ملت خود، رفتارهای مشابهی انجام دادند و حتی سازمان ملل متحد نیز وادار به موضعگیری شد. اما نگاه سیاسی به صحنه _که باید به نفع جبهه مقاومت و علیه نظام سلطه حفظ و پررنگ شود_ در نهایت یک نگاه مبتنی بر هزینه _ فایده ملی است و در میان مدت می تواند به چالش دولت هایی مثل جمهوری اسلامی ایران با بخشی از نخبگان و توده جامعه که منافع ملی ( به معنای نازل آن ) را بر هر چیزی ارجح می دانند، تبدیل شود؛ دقیقا نظیر موجی که سخنان اخیر محمدجواد ظریف و صادق زیبا کلام در جامعه ایجاد کرد و احتمالا در آینده ، هم تکثر پیدا خواهد کرد و هم گسترش! سوم از منظر تمدنی اما از منظر تمدنی صحنه کاملا متفاوت و بسیار باشکوه است. در روزگار سیطره قدرت غرب و لابی صهیونیستی، در هیاهوی دهکده جهانی که به لطف جهتگیری های معنادار سازمانهای بین المللی و امضاء و تحمیل اسناد و معاهدات بین المللی در حال پیگیری است و در زمانه ای که غرب به راحتی قدرت اقتصادی و نظامی مطرحی همچون روسیه را با تحریم‌های بی سابقه، دچار چالش های اساسی می کند و...گروهی جهادی در باریکه ای تحت سیطره و محاصره رژیم صهیونسیتی دست به اقدام حساب شده و غافلگیرکننده ای موسوم به طوفان الاقصی می زند و تا امروز قریب به ۵۰ روز در برابر حملات وحشیانه همه جانبه با استواری تمام ایستاده اند. نه رزمندگان حماس در این مدت از خود ضعف نشان داده اند و نه مردم مظلوم غزه، ذلت تسلیم را پذیرفته اند. و این همان تمدن هیهات منا الذله است که از دهم محرم ۶۱ هجری قمری آغاز شد و هر ملت و شخصیتی که این پرچم را بر تارک تاریخ خود نصب کرد، جاودانه تاریخ شد. آری! حماسه غزه باشکوه ترین تقابل گفتمانی بین تمدن غرب سلطه گر با تمدن نوین سلطه ستیز است. همانگونه که حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه درباره آثار و برکات دفاع مقدس_در مقابل شبهه افکنی برخی فریب خوردگان _فرمودند:« ما در جنگ، ابهت ابرقدرتهای شرق و غرب را در هم کوبیدیم.» حماس و ملت قهرمان غزه هم در این حماسه باشکوه ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی و آمریکا و اروپا را در هم شکستند. آنها نقاب از چهره نفاق آلود تمدن غرب برداشته و عمق سفاهت و خباثت و دنائت تربیت یافتگان این تمدن را به بشریت نمایاندند. لذا همانگونه که حضرت روح الله فرمود:« ما در جنگ حتی برای یک لحظه از عملکرد خود پشیمان نیستیم. ما در جنگ انقلاب اسلامی خود را به جهان صادر کردیم.» طوفان الاقصی هم برای یک لحظه ندامت و پشیمانی در پی نداشت و روح مقاومت و استکبارستیزی را به جهان صادر کرد. 🔹 ادامه دارد....
✅ تمدن غزه ... ضرورت هشیاری نخبگان در صیانت از ادبیات پایداری یکی از میدان های حساسی که باید نخبگان در این برهه حساس آن را دریابند، میدان تحریف ادبیات مقاومت است. به شما قول می دهم بزودی روشنفکرها، غربزده ها و غیرانقلابی ها با تنزل دادن واژه هایی نظیر شکست و پیروزی، عقلانیت و مصلحت، واقع بینی و آرمانگرایی و... صحنه مقاومت قهرمانانه ملت غزه را وارونه جلوه خواهند داد. در این تحریف حرفه ای، طوفان الاقصی بعنوان آغاز و فتنه و عامل اصلی قتل عام مردم غزه معرفی خواهد شد و حملات وحشیانه رژیم صهیونسیتی ، بعنوان حق دفاع از خود و انتقام از تروریست! همچنین آسیب های انسانی و مادی وارد شده بر غزه را شکست غزه و پیروزی اسرائیل معنا خواهند کرد و نتیجه خواهند گرفت که مقاومت در این شرایط خطای محض بوده و نتیجه ای جز خسارتهای بیشتر در پی نداشته و نخواهد داشت. سوال بنده از این مغزهای کوچک زنگ زده این است: براساس مبنای شما، آیا حضرت زهرا سلام الله علیها شکست خورد؟ آیا سیدالشهدا علیه السلام شکست خورد؟ آیا حضرت در برابر فشار یزید باید کوتاه می آمدند ؟ اگر چنین است. پس چرا قرن‌ها آزادگان جهان _ فارغ از مذهب و ملیت و جغرافیا از گاندی و جواهر لعل نهرو تا امام خمینی و..._ قیام سیدالشهدا علیه السلام را سرمشق قیام ها و جنبش های اصلاحی خود قرار دادند؟ 🖌 مهدوی ارفع