eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
2هزار دنبال‌کننده
76.3هزار عکس
80.2هزار ویدیو
3.1هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️ آیت‌الله محقق‌داماد در سی‌وچهارمین همایش بانکداری اسلامی: «ممکن است کسانی در جلسه حاضر باشند که با من و تئوری‌های من مخالف باشند اما حاضرم گفت‌وگو کنم. تجربه ۴۵‌ ساله نشان داد تفکرات چپ، اقتصاد ایران را ویران کرد و از مغول بیشتر ضربه زد.» او گفت: «من چندان موافق اسلامی شدن علوم انسانی نیستم؛ چرا؟ چون علم از مقوله هستی است و دین از مقوله بایستی است. هستی و بایستی، دو مقوله متفاوت هستند. حتی من در مورد اقتصاد اسلامی هم منتقد هستم. پسوند اسلامی برای اقتصاد غلط است. آنچه که در فقه داریم، حقوق بازرگانی است نه اقتصاد»
👆👆👆 ✏️ 🔸اینکه محقق داماد از نفی اقتصاد اسلامی سخن بگوید که چیز تازه‌ای نیست، همچنین اینکه جریان از تا و حالا هم تمام مشکلات کشور را به رخنه و نفوذ جریان احاله می‌دهد هم تعجب‌برانگیز نیست! اما مسئله زمانی شگفت‌آور می‌شود کسانی که دم از می‌زنند و در سودای آزادی سخن می‌گویند تلاش دارند ایده و تمرکز به امثال و را به بهانه‌های واهی نفی کنند و ساختار بازار آزاد را به نظم اجتماعی حقنه کنند؟! آیا این‌ها از این همه تناقض متعجب نمی‌شوند؟ آیا از این ژورنالیسم زرد خسته نمی‌گردند؟ 🔹دوستان و عزیزان همراه می‌دانند که بازخوانی و توجه به ایده‌ امثال جلال و شریعتی به دلیل چپ‌گرایی ما نبوده و نیست؛ همانگونه که برچسب چپ به جلال و شریعتی هم وصله ناجور است؛ اما آنگونه که ها تقریر می‌کنند هر آنچه مانع طرح نئولیبرالیسم است باید به اسم نفی چپ مورد هجمه قرار بگیرد. ما همان‌قدر که از بی‌زاریم از هم تبری می‌جوییم. ما معتقدیم به عکس باید از ظرفیت‌ها و ایده‌های پیشران امروز بهره جست. از تعمق در متون و اندیشه‌ها راه جدیدی را برای پیشبرد آرمان‌ها برگزید. برای ساخت ایران آینده باید از ایده‌هایی که پیشران ماست الهام جست.
17.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| 🎞 دانشگاه حلقه معیوب روشنفکری استاد محمد سالاری 📍چگونه دانشگاه در چرخه معیوب روشنفکری مسئله‌ساز است؟! آیا مشکل از امتناع اندیشه است؟ روش تولید تئوری چیست؛ آیا مشکل‌ناتوانی در عدم ساخت نظریه است؟ 🔥 نظر شما چیست؟ ➕بخش‌های کامل این گفتگو را در آپارات فکرت ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فضائلی: وفاق امر مثبتی است اما باید از آن صیانت کرد تا به محاق نرود 🔹الان همه معتقدند که مسئلۀ اصلی کشور اقتصاد است. این خودش محور وفاق است، دولت افرادی را به کار بگیرد که مسئلۀ اقتصادی از نگاه آن‌ها مسئلۀ اصلی باشد. @Farsna
13.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 آقا خودتون میگید برائت از دشمنان اهل بیت از ارکان تشیع هست، پس چرا حالا دم از وحدت میزنید با اهل تسنن⁉️ ⬅️ دو موضوع را باید بفهمیم تا مطلب روشن شود...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید ظریف با همه معلوم الحال بودنش چه طور برای دفاع از قانون حجاب در ایران استدلال می کند ▪️ظریف: هر جامعه‌ای یک قانون پوشش دارد ▪️خوششان بیاید یا نه باید به قانون احترام بگذارند. قضیه را خیلی احساسی نکنید. ▪️ما کسی را برای کاری که در خانه‌اش می‌کند مجازات نمی‌کنیم. ▪️در ایران باید بپوشید، همانطورکه کانادا هم بدون تیشرت نمی‌توانید بروید مک‌دونالد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 داستان به زبان بسیار ساده 🔸تحولات فی‌مابین ارمنستان و آذربایجان چه ربطی به ما دارد؟
4_5994299131324011924.mp3
9.05M
📝«مراسم عید بیعت» 🎤استاد 📆 ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - تهران 🌻|↫‌
🔴 بدون شرح...
🔵 آن حضرت خیلی به ما نزدیک است 🌹 آیت‌الله بهجت ( قدس سره ): 🔴 ما کسانی را دیده‌ایم که گویی در گشایش و گرفتاریها با حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مخابره و تلگراف داشتند، هر چه می‌گفتند و یا از آن حضرت می‌خواستند، همان می‌شد! 🔸 آن حضرت خیلی به ما نزدیک است، ولی ما او را نمی‌بینیم و دور می‌پنداریم. 📚 در محضر بهجت،ج۳،ص۲۵۶ «لبیک یاحسین جانم»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐🕊 مولای من ما ندیده دل به عشق تو بستیم.. صدایت میکنیم، دعایت میکنیم؛ و با تمام وجود به تو باور داریم.. ✋🏻 💚 «لبیک یاحسین جانم»
جان جهان صاحب الزمان.mp3
6.38M
| تنظیم جان جهان صاحب الزمان «لبیک یاحسین جانم» 🎙 صلے‌الله‌علیڪ‌یا‌اباعبدللھ الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلفــَرَج بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍسلام‌الله‌علیها‌
enc_16703543389390572442490.mp3
3.76M
یا مُنتَّقِم اِنتَقِّم.. «لبیک یاحسین جانم» 🎙 صلے‌الله‌علیڪ‌یا‌اباعبدللھ الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلفــَرَج بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍسلام‌الله‌علیها‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ره توشه زوار قسمت 30 چه باید کرد با تقاضای اصل و مهمترین رکن دین؟ حتما ببینید و نشر دهید اللهم عجل لولیک الفرج
19.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داستان هایی از پیاده روی اربعین داستان بسیار جالب از اربعین دو سال قبل، تا انتها ببینید داستانِ بسیار جالب با روایتگری حاج‌حیدر خمسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
_ ‌مآتشنہ؏ـشقیمُ‌ شنیدیم‌‌ڪہ‌گفتند: _ رفـع عـطـش ؏ـشق؛ _ فـقـط‌نـامِ‌‌حـسیـ‌ن‌ علیه السلام است❤️ «لبیک یاحسین»
نماهنگ مخاطب خاصم.mp3
3.77M
آخ که دلم تنگ حسین علیه السلام... «لبیک یاحسین جانم» 🎙 صلے‌الله‌علیڪ‌یا‌اباعبدللھ الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلفــَرَج بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍسلام‌الله‌علیها‌
مسلم‌الوائلي اجيتك‌مثقل‌ذنوب! - ‹یاس‌فاطمی›_630.mp3
3.42M
اه تايه ماعرف وين.. اجيت لمجلس حسين... «لبیک یاحسین جانم» صلے‌الله‌علیڪ‌یا‌اباعبدللھ الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلفــَرَج بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍسلام‌الله‌علیها‌
‎⁨مهدی رعنایی – من اصن توی دنیا زندگیم ماله حسینه⁩.mp3
3.55M
من اصن توی دنیا زندگیم ماله حسینه «لبیک یاحسین جانم» 🎙 صلے‌الله‌علیڪ‌یا‌اباعبدللھ الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلفــَرَج بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍسلام‌الله‌علیها‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ظلم به سر می رسد ای یار توصیه میکنم نگاه کنید؛ اگر چشمات بارونی شد برای فرج مهدی فاطمه علیهما سلام الله دعا کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
29.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داستانی شنیدنی از عنایت امام رضا علیه السلام کسی نیک بیند به هر دو سرای که نیکی رساند به خلق خدای خدا را بر آن بنده بخشایش است که خلق از وجودش در آسایش است در حدیث امام صادق علیه السلام نیز آمده است: هر کس رنج و غصّه و مشکلی را از یک مؤمن برطرف سازد، خداوند غصّه های آخرت را از او دور می کند و چون در روز رستاخیز از قبر بیرون می آید، قلبی خُنک و آرام دارد شاعر:سعدی منبع:محمد بن یعقوب کلینی، کافی، ج ۲، ص ۱۹۹