9.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 کلام رهبر معظّم انقلاب اسلامی دامظلّه
* من در مواجهه با ضد انقلاب و معارضین انقلاب ایستادهام
و به این مردم هم اعتماد دارم.
22.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⤴️ شرح در کلیپ
* عاقبت وجود عقاید باطل در جامعه ...
1_1060154224.mp3
1.39M
اذان شهید باکری..
به افق دلهای بیقرار
دلتون شکست التماس دعا🤲🤲🌾🌾
حی علی الصلاه
التماس دعا🌹
#اللهمعجللولیکالفرج
🌴💎💢💎🌴
💠 با «قرآن کریم» نورانی شویم
سوره مبارکه عنکبوت آیه ۵۶
يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ أَرْضِي وَاسِعَةٌ فَإِيَّايَ فَاعْبُدُونِ
اى بندگانِ با ايمانِ من!
همانا زمين من وسيع است
پس تنها مرا پرستش و عبادت کنید.
🔸#یادداشت ا #رصد_اندیشه
✔️ پاسخ حجتالاسلام مهدی موسوی به ادعاهای دکتر فاضلی؛
☑️ آیا برچسبزنیهای غیراخلاقی محصول ۳۰ سال انس با جامعهشناسی است؟!
▫️طبیعی است که آقای دکتر فاضلی آثار متعدد و متکثر استاد پارسانیا در فلسفه علوم اجتماعی، جامعهشناسی انقلاب اسلامی و جامعهشناسی اسلامی همچون کتاب «نماد و اسطوره»، «جهانهای اجتماعی»، «حدیث پیمانه»، «تطورات روشنفکری حوزوی»، «سنت، ایدئولوژی، علم»، «حقیقت و دموکراسی»، «مبانی معرفتی و سیمای اجتماعی سکولاریسم و معنویت»، «جامعهشناسی معرفت و علم»، «پلورالیسم: زمینههای عقیدتی و اجتماعی»، «هفت موج اصلاحات»، «عرفان و سیاست»، «روششناسی انتقادی حکمت صدرایی»، «تحلیل و بررسی سند ۲۰۳۰» و «هستی و هبوط» بخصوص دو کتاب «فلسفه و روش علوم اجتماعی» و «بیست پرسش در باره علم دینی» که به مسئله مورد ادعای ایشان پرداخته است، را بر فرض مطالعه، درک نکند و آنها را نپذیرد؛ زیرا اختلاف ایشان یک اختلاف مبنایی و پایهای و فلسفی است.
▫️لازمۀ نقد علمی این است که ببینیم گوینده در چه فضای فکری و اجتماعی به این بحث پرداخته است و مقصودش چیست، زمانی که از عقبۀ ادبیات فلسفی هوش مصنوعی سخن میگوید، باید پرسش شود که منظور گوینده از این عقبه چیست، مقصود از ادبیات فلسفی چیست، هوش مصنوعی را چه میداند و حوزههای علمیه چگونه میتوانند این عقبه را تولید کنند؟ چرا سایرین نمیتوانند و دهها پرسشی که از این جملۀ تقطیعشده میتوان بهدست آورد.
🔗 متن کامل در رسانه فکرت👇
https://fekrat.net/article/lnk/60627
.
✔️ بحران بزرگ در ادبیات جامعهشناسی و علوم اجتماعی ایران این است که استادیار جامعهشناسی، آقای دکتر محمد فاضلی بهجای اینکه به نقد و گفتوگوی علمی اندیشهها و نظریهها روی بیاورند و سعی کنند در یک فضای محترمانۀ علمی و آزاداندیشانه، آن اندیشه را نقد نموده و جوانب مختلف آن اندیشه را مورد بحث و گفتوگو قرار دهند، سعی دارد که با تقطیع یک جمله و جداسازی آن از کل متن و فضای صدور آن، در فضاهای مجازی همچون توئیتر جملاتی خارج از عرف دانش و دانشگاهی بنویسند.
✔️ استاد محترم جامعهشناسی و نویسندهی «جامعه ایرانی و اخلاق اجتماعی» خوب است توضیح دهند که برچسبزدنهایی نظیر «این جماعت پرمدعا»، «کتابی بنویسند که ارزش خواندن داشته باشد»، «سراسر توهم» در یک متن دو سه خطی، برآمده از کدام بخش جامعهشناسی و علوم اجتماعی است که این افراد بدان مأنوسند؛ آیا جامعهشناسی به ایشان آموخته که به برچسبزنیهای غیراخلاقی بپردازد و اندیشهای را چنین تخریب کند یا این هم ناشی از نقص مطالعات جامعهشناسی و علوم اجتماعی این جمعت پرمدعاست.
🔗 متن کامل در رسانهی نخبگانی فکرت👇
https://fekrat.net/article/lnk/60627
جزء سوم.mp3
15.22M
📌#سفره_افطار_ماه_مبارک_رمضان
📒با موضوع:
#جزء_سوم
آیات ۱۴ و ۱۵ سوره مبارکه آل عمران
👈وعده ما بیان "یک نکته از یک جزء قرآن کریم" به صورت زنده رأس ساعت ۲۰ هرشب
✅ لطفا در ثواب نشر این پیام سهیم باشید.
🖌با تشکر:مهدوی ارفع
#ماه_رمضان
#روزه
#قرآن
#مهدوی_ارفع
رضایت از مقدرات الهی.mp3
16.52M
📌دوره قاموس بندگی در نهجالبلاغه
#قسمت_چهارم
📒با موضوع:
"رضایت از مقدرات الهی"
🔸قابل استفاده برای عموم مردم عزیز بویژه سخنرانان محترم و مبلغین گرامی
#ماه_مبارک_رمضان
#سی_روز_سی_قدم_تا_خدا
#رضایت_از_مقدرات_الهی
#استاد_مهدوی_ارفع
#قاموس_بندگی_در_نهج_البلاغه