eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
2.1هزار دنبال‌کننده
81.1هزار عکس
86.8هزار ویدیو
3.3هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
کارگاه انصاف_15.mp3
11.06M
۱۵ ▪️بی‌انصاف‌ترین انسانها، کسانی هستند که در حق خودشان بی‌انصافی می‌کنند. - و کسانی که در حق خودشان، انصاف را رعایت نمی‌کنند؛ قطعاً نمی‌توانند در حقّ دیگران انصاف را رعایت کنند. - من، شما، ایشان و .... حتماً در حق خودمان، بی انصافی کرده‌ایم و می‌کنیم! چگونه؟ 🎙
تحلیل کوتاه.mp3
5.16M
کودکی در تنهایی خود گوشی مادر را برداشته و سخنرانی تحلیلی ارایه کرده ☺️ 👌شنیدنش خالی از لطف نیست |
| 📌مردی نه‌چندان آرام ✍🏻محمدحسام جوادزاده 🔸برای کارگردانی که کار دوم خود را می‌سازد، فرم و کارگردانی فیلم «مرد آرام» راضی‌کننده است. دو سکانس اول فیلم تا حدودی زیبا و گیرا ساخته شده است که همان ابتدای فیلم مخاطب را درگیر این احساس بکند که قرار است به تماشای فیلمی خوب بنشیند. احساسی که تا انتهای فیلم با روند کند و خسته کننده فیلم رو به افول خواهد بود. 🔹بازیگر نقش اول مرد بازی خوبی به نمایش گذاشته است اما چهره متفاوت او مخصوصا در سکانس‌هایی که در میان بازیگران افغانستانی است، باعث شده است این تصور را داشته باشیم که این بازی خوب در نقش خود ننشسته است. چشمان آبی او نیز در ادامه جذابیت سکانس اول را نداشته و چهره‌ای تصنعی به نقش اصلی داستان داده است. اما بازیگر نقش اصلی زن و سایر بازیگران افغانستانی نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشته‌اند. 🔸فیلم هرچند که ژانری اجتماعی دارد اما جز روایت یک داستان تکراری عاشقانه به سختی می‌توان مفهوم اجتماعی خاصی را از روند کلی فیلم برداشت کرد. در معدود سکانس‌هایی از فیلم نیز که قرار است مفهومی اجتماعی به مخاطب منتقل شود به یک‌باره بیننده را از فضای کند و آرام فیلم خارج کرده و با جملاتی شعارزده و کلیشه‌ای از جذابیت فیلم می‌کاهد. 🔹به خلاف تصوری که در ابتدای فیلم برای مخاطب ایجاد می‌شود داستان فیلم را به سختی می‌توان به مسائل اجتماعی افغانستانی‌های داخل ایران ربط داد. اگر بازیگران فیلم اهل ایران بودند یا حتی فیلم در افغانستان ساخته می‌شد تفاوت چندانی در روند اصلی داستان اتفاق نمی‌افتاد. البته فیلم مزیتی نسبی به فیلم های مشابه در ژانر اجتماعی را داراست و آن نیز روایت اگزجره نشده از مسائل و معضلات اجتماعی است. 🔸جمع‌بندی نهایی اینکه جز چند سکانس معدود خوب، نقش متفاوت نوبهار و بازیگری خوب شمیلا شیرزاد، فیلم گیرایی خاصی برای مخاطب ایجاد نمی‌کند. روند فیلم کشدار و تا حدودی خسته کننده است. فیلم نامه دارای جزئیاتی اضافی است مانند گذشته تاریک نقش اصلی که بود و نبود به خلاف انتظار مخاطب اثر خاصی در فیلم ندارد. در واقع جز روایت مشکلات زوجی نامتعارف و یک رقیب عشقی که هر لحظه پیش‌بینی می‌شود که فیلم را به پایان برساند، فیلم محتوا و جذابیت قابل اعتنایی برای مخاطب ندارد.
9.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| 🎞 درامی پُرتعلیق 👤مجید رنگی؛ پژوهشگر و منتقد سینما 📍فیلم «ناتوردشت» یک روایت پرتعلیق از زندگی یک محیط‌بان است که کارگردان در آن علاوه بر سختی‌های موقعیت درام، توانسته پیچیدگی جغرافیای درام را هم به خوبی تشریح نماید.
| 🔰 ادبیات جهانی مقاومت 🎙حمید عباس‌زاده؛ 🔸ادبیات مقاومت با ثبت و ضبط رخدادها و روایت‌هایی که باید به‌گونه‌ای خاص باشد، به انسان کمک می‌کند که در برابر این تهدیدها باقی بماند و هویت و خویشتن خویش را در مصاف با بدخواهان، زورگویان و شیطان‌صفتان حفظ کند. این مقاومت گاهی درونی است و با نفس اماره درگیر می‌شود، ادامه می‌یابد تا به مرحله اطمینان برسد و نفس مطمئنه شود. گاهی نیز مقاومت در برابر نیروهای بیرونی است. لذا، ادبیات مقاومت به‌عنوان ابزاری برای بودن، ماندن و شدن در نظر گرفته می‌شود. 🔹ادبیات مقاومت، کارکرد جدیدی از تعریف «دیگری» ارائه می‌دهد. در این رویکرد، «من» و «دیگری» به‌طور هم‌زمان وجود دارند: با حفظ تفاوت‌ها و احترام به استقلال، هویت فرهنگی، فردی و اجتماعی «دیگری»، مرزهای خود را داریم، اما در عین حال «دیگری» به معنای مألوف و آشنا در ادبیات تطبیقی، بیگانه نیست. «دیگری» هویت و استقلال فرهنگی خود را دارد، اما در عین حال، با «من» یکی است، چراکه آرمان‌ها و اهداف ما یکی است. ➕برای مطالعه کامل این نشست اینجا کلیک کنید.
قهرمانان کربلا . حر.mp3.mp3
13.28M
📗کتاب صوتی قسمت 3⃣ ☘ حر ، مردی آزاده 🎤با صدای ✅رده سنی