خلاصه که رفتم مسابقه بالاخره 🤝
به دبیر هنرمون گفتم که آیا این مسابقه هست گفت نه خلاصه بعد از پیگیری های فراوان از معاون پرورشی دیدم بله نقاشی خط هم هست و امروز رفتم 🤝🌸
و احتمال زیاد نفر اولم چون فکر کنم فقط منو یه نفر دیگه بودیم بعدشم دونفر بودن که روی بوم میکشیدن و خب کلا سبکشون فرق میکرد👌