eitaa logo
آسمان بهاری🇮🇷🖤
38 دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.9هزار ویدیو
4 فایل
الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلْفــَرَجْ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
🚀 موشکی! سلام به همه ایرانیای بامعرفت! تولیدی تریاک و خوشحالی فروشی به مناسب 12 فروردین، قراره تقدیمی مشترک بدن.!🇮🇷 بدین صورت که، این پیام رو فور‌ کنید و لینک کانالتون رو به آیدی زیر بفرستید: @im_sjam تا بهتون بگیم کدوم یکی از موشک‌های گودرتمند ایرانی می‌بودید.😁✊ حتما برای تقدیمی در هردو کانال عضو باشید. ظرفیت: بسیار محدود؛ فقط 23 کانال 🆔 «تولیدی تریاک» + «خوشحالی فروشی ساکورا»
کانال رو خصوصی کردم. همسایه های محترم، لطفا لینک خصوصی کانال رو داخل لیست‌تون بذارین: https://eitaa.com/joinchat/387057154Cea1139759a
هدایت شده از |NAGHD999|🎬
یک ماهه ماه ما رویت نشده...💔 @naghd999
🌹سرباز ایران و پاسدار اسلام؛ فرزند دلیر تنگستان ✍️ پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پی شهادت دریابان علیرضا تنگسیری 📝 بسم الله الرّحمن الرّحیم 🌷 ولاتَحسبَنَّ الّذینَ قُتِلوا فی سبیلِ‌اللهِ اَمواتاً بَل اَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون 🔻 فرمانده غیور و شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریابان علیرضا تنگسیری پس از سالها مجاهدت به مقام شهادت مزیّن شد. شهادت آن فرزند دلیر تنگستان، سرباز ایران و پاسدار اسلام در حماسه‌ جنگ تحمیلی سوم، برای مردم دلاورخیز بوشهر، جوانان منطقه‌ جنوب، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ملت ایران که همواره حافظ استقلال و مرزهای آبی ایران خصوصاً خلیج فارس می‌باشند، سند افتخاری عظیم محسوب می‌شود تا مسیر اقتدار و مقاومت دریایی ایران را قوی‌تر و مستحکم‌تر از گذشته طی نمایند، ان‌شاءالله. ▪️ این‌جانب شهادت آن فرمانده سلحشور را به خانواده‌ ارجمند، همرزمان و فرماندهان نیروی دریایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید، علوّ درجات را مسئلت می‌کنم. ✍🏼 سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای ۱۰ / فروردین / ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
سلام بابونه ها😂🌼
۱۳ بدرتون مبارک✨
ما که داریم کنار باغچه بدرش میکنیم😂😭
هدایت شده از از‌این‌اسم‌خفنا‌که‌به‌ذهنم‌نمیرسه*
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچکس: چقدر اهل بحثی؟ من : در حدی که میرم انقدر با چت جی پی تی چونه میزنم تا چیزی که نمیخواد رو اعتراف کنه .
هدایت شده از فریم
دوستان اگه به کسی فحش دادم بد رفتاری کردم، تهمتی زدم، کم کاری کرده باشم از همینجا میخوام من رو حلال کنید، در دوره ای زندگی میکنیم که واقعا نمیدونیم دو دقیقه بعد زنده هستیم یا نه