eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
602 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
✨✨✨✨✨ گذشته را رها كن. براى خوش آمد گفتن به آينده نياز دارى دستانت آزاد باشند... ‌ 🌸 سلام صبحتون_به_شادی 🌸 🗣 @tootiter
شما چیزی را دارید و از آن لذت نمیبرید کافی ست آن را از شما بگیرند و دوباره تقدیمتان کنند ... 》آریا دخت《 🗣 @tootiter
‏من از دو تا چیز متنفرم واقعاً. اعتماد به نفس نداشتن آدمای لایق، باهوش و فهمیده. و از اون طرف اعتماد به نفس نفرت‌انگیز احمق‌ها و متوهم‌ها. 》ساغر《 🗣 @tootiter
نظر یک ریاضیدان را درباره خوشبختی و انسانیت پرسیدند. در جواب گفت: اگر زن یا مردی دارای اخلاق باشد، نمره ۱ میدهم، اگر دارای زیبایی هم باشد، یک صفر جلوی عدد ۱ میگذارم ۱۰ اگر پول هم داشته باشد، یک صفر دیگر جلوی عدد ۱۰ میگذارم ۱۰۰ اصل و نسب هم باشد، یک صفر دیگر جلوی عدد ۱۰۰ میگذارم ۱۰۰۰ ولی اگر زمانی عدد ۱ رفت، چیزی به جز صفر باقی نمی ماند، و صفر هم به تنهایی هیچ است، و آن انسان هیچ ارزشی ندارد. مراقب «یک» خودتان باشید … 》Mostafa《 🗣 @tootiter
از بانک زنگ زدند که گل فروشی فلان در فلان نشانی اطلاعات تماس شما را می‌خواهد. ما نمی‌دهیم، خودتان سری بزنید. مثل اینکه پول اضافه داده‌اید. رفتم. متوجه شدم چند روز پیش، دسته گلی را خریده‌ام 450. عجله داشتم. خودم هم رقم را زدم. 4.5 میلیون زده بودم! درود به شرافتت مرد❤️ 》عادل طالبی《 🗣 @tootiter
کاظم بهمنی یه بیت شعر داره که معشوقش رو به روح خودش تشبیه می کنه، و می خواد بهش بگه نرو. می گه: "روح برخواسته از من ته این کوچه بایست، بیش از این دور شوی از بدنم می میروم. " حقیقتا خیلی قشنگه. 》Sara《 🗣 @tootiter
‏“از تو توقع نداشتم “کامل ترین جمله ی غمگین دنیاس یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم تو نباید خراب میکردی.. 》maede《 🗣 @tootiter
همیشه چیزی هست، چیزی که خواب شب را از سرت بندازد و زل بزند در چشمانت و بگوید: خواب برای کسی است که در طول روز زندگی کرده. 》OuriapA《 🗣 @tootiter
‏این توانایی دل کندن از اتفاقات، شاید در وهله اول کمی ضد ارزش به نظر بیاد، ولی واقعا درٌ گرانیست، به هرکس ندهندش. 》هیدروژن سیانید《 🗣 @tootiter
هرچقدرم خوب، مهربون، هنرمند، سخاوتمند، رفیق و فداکار باشی، عصبانی که بشی همه میگن طرف عصبیه و بقیش از نظرشون پشمه. 》OuriapA《 🗣 @tootiter
جزو احمق‌ترین‌ها نباشیم! فقط احمق‌ترین‌ها هستند که انسان‌ها را با فقیر یا پولدار بودن مورد ارزش‌گذاری و احترام قرار می‌دهند و هنوز به حدی از فهم نرسیده‌اند که بدانند ذهن و کُنش و دانستگی آدم‌ها مهمترین فاکتور ارزش‌گذاری است. *آ.تهرانی* 🗣 @tootiter
دقیقا همون لحظه ای که فکر کردی من نفهمیدم، من به این فکر میکردم که ارزش اینو داری به روت بیارم یا نه ... *Gԋazalεԋ|* 🗣 @tootiter