eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
601 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
دقیقا همون لحظه ای که فکر کردی من نفهمیدم، من به این فکر میکردم که ارزش اینو داری به روت بیارم یا نه ... *Gԋazalεԋ|* 🗣 @tootiter
با یه دعای خوب شروع کنیم امروز رو👌🏻 خدایا هر کی هر چی واسه ما خواست، اول از همه به خودش بده🥰 چه خوب چه بد❤️ حال دلتون عالی🌿💚 صبحت عالی🌹 🗣 @tootiter
«ميليون‌ها انسان تصميم گرفته‌اند كه ديگر احساساتى نباشند. پوست كلفت شدند تا ديگر كسى نتواند آزارشان دهد، امّا به بهايى گزاف! كسى نمی‌تواند آزارشان دهد، امّا دیگر كسى نمی‌تواند شادشان هم كند!» بستن گارد احساسی شاید باعث بشه که دیگه درد نکشین، اما بی حسی از درد بدتره 》دیکتاتور حانیه《 🗣 @tootiter
مو توی غذا بود خواستم داد بزنم که مامان نذاشت رسیدیم خونه خودمون، گفتن: در مهمونی اگه مو توی غذاشون بود بدون اینکه کسی متوجه شه آروم مو رو بکش بیرون و به غذا خوردنت ادامه بده ! میزبان برای پذیرایی خیلی زحمت کشیده پس به خاطر یه مو عذابش نده حرف اونروز مادر شده راهنمام برای هرکاری 》uzarcif《 🗣 @tootiter
داشتم با بچه‌ام قایم‌موشک بازی میکردم. یه جایی قایم شدم که نتونه راحت پیدام کنه. در حالی که از پیداکردنم ناامید شده بود میگفت: مامان این فقط یه بازیه، حالا نمیخواد خیلی جدیش بگیری! 》هاویشام《 🗣 @tootiter
اجتناب از مشکلات، مثل پنهان کردن آشغالها زیر فرش است! باید مواجه شد، در هر لحظه با هر مشکلی... *چيچير* 🗣 @tootiter
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
همونجا که جناب سعدی میگه: بی‌حاصلست یارا اوقات زندگانی، الا دمی که یاری با همدمی برآرد، همونجا تکلیف زندگی بی حاصلمون رو قشنگ مشخص کرده *مماس* 🗣 @tootiter
یه قانونی هست که می‌گه اگه بی‌فرهنگ و بیشعور و بی‌سواد و پولدار باشی کسی نمی‌فهمه که بیشعور و بی‌فرهنگ و بی‌سوادی!! 》وحیده《 🗣 @tootiter
خلاصه ی کنفرانس یکی از روانشناس های معروف دنیا این بود، که میگفت: «برای حذف آدم های سمی زندگیتون هیچوقت احساس گناه،خجالت و پشیمونی نکنید. فرقی هم نمیکنه از بستگانتون باشه یا عشقتون و یا یک آشنای تازه. مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج و احساس حقارت در شما میشه جایی باز کنید.!» و به نظرم اینو باید تا ابد تو زندگیمون اجرا کنیم. 》اختاپوس بی کله《 🗣 @tootiter
یه جایی مولانا خیلی قشنگ میگه که: «چو خدا بود پناهت،چه خطر بود ز راهت؟! به فلك رسد کلاهت که سر همه سرانی!» دیگه تا وقتی خدا هست از چی میترسی؟! اون پناهِ امن توعه رفیق! 》ففری《 🗣 @tootiter
‏یک مدل ایستادن هست به اسم «پدر منتظر». اینطوریه که پدر با دو دختر و همسرش می‌ره تو یک پاساژی که فقط پوشاک زنانه داره.مادر و دخترها می‌رن تو مغازه ها و پدر می‌ره جلوی یک ویترین، کمی شکمش رو می‌ده جلو، تو گودی کمرش با دست راست مچ دست چپش رو می‌گیره و بی انگیزه به اجناس نگاه می‌کنه. 》shex《 🗣 @tootiter