«ميليونها انسان تصميم گرفتهاند كه ديگر احساساتى نباشند. پوست كلفت شدند تا ديگر كسى نتواند آزارشان دهد، امّا به بهايى گزاف!
كسى نمیتواند آزارشان دهد، امّا دیگر كسى نمیتواند شادشان هم كند!»
بستن گارد احساسی شاید باعث بشه که دیگه درد نکشین، اما بی حسی از درد بدتره
》دیکتاتور حانیه《
🗣 @tootiter
مو توی غذا بود
خواستم داد بزنم که مامان نذاشت
رسیدیم خونه خودمون، گفتن:
در مهمونی اگه مو توی غذاشون بود بدون اینکه کسی متوجه شه آروم مو رو بکش بیرون و به غذا خوردنت ادامه بده !
میزبان برای پذیرایی خیلی زحمت کشیده
پس به خاطر یه مو عذابش نده
حرف اونروز مادر شده راهنمام برای هرکاری
》uzarcif《
🗣 @tootiter
خلاصه ی کنفرانس یکی از روانشناس های معروف دنیا این بود، که میگفت:
«برای حذف آدم های سمی زندگیتون هیچوقت احساس گناه،خجالت و پشیمونی نکنید. فرقی هم نمیکنه از بستگانتون باشه یا عشقتون و یا یک آشنای تازه. مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج و احساس حقارت در شما میشه جایی باز کنید.!»
و به نظرم اینو باید تا ابد تو زندگیمون اجرا کنیم.
》اختاپوس بی کله《
🗣 @tootiter
یک مدل ایستادن هست به اسم «پدر منتظر». اینطوریه که پدر با دو دختر و همسرش میره تو یک پاساژی که فقط پوشاک زنانه داره.مادر و دخترها میرن تو مغازه ها و پدر میره جلوی یک ویترین، کمی شکمش رو میده جلو، تو گودی کمرش با دست راست مچ دست چپش رو میگیره و بی انگیزه به اجناس نگاه میکنه.
》shex《
🗣 @tootiter