خلاصه ی کنفرانس یکی از روانشناس های معروف دنیا این بود، که میگفت:
«برای حذف آدم های سمی زندگیتون هیچوقت احساس گناه،خجالت و پشیمونی نکنید. فرقی هم نمیکنه از بستگانتون باشه یا عشقتون و یا یک آشنای تازه. مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج و احساس حقارت در شما میشه جایی باز کنید.!»
و به نظرم اینو باید تا ابد تو زندگیمون اجرا کنیم.
》اختاپوس بی کله《
🗣 @tootiter
یک مدل ایستادن هست به اسم «پدر منتظر». اینطوریه که پدر با دو دختر و همسرش میره تو یک پاساژی که فقط پوشاک زنانه داره.مادر و دخترها میرن تو مغازه ها و پدر میره جلوی یک ویترین، کمی شکمش رو میده جلو، تو گودی کمرش با دست راست مچ دست چپش رو میگیره و بی انگیزه به اجناس نگاه میکنه.
》shex《
🗣 @tootiter