یک مدل ایستادن هست به اسم «پدر منتظر». اینطوریه که پدر با دو دختر و همسرش میره تو یک پاساژی که فقط پوشاک زنانه داره.مادر و دخترها میرن تو مغازه ها و پدر میره جلوی یک ویترین، کمی شکمش رو میده جلو، تو گودی کمرش با دست راست مچ دست چپش رو میگیره و بی انگیزه به اجناس نگاه میکنه.
》shex《
🗣 @tootiter
هر چیزی که از دست دادی بالأخره یه روزی دوباره به دست میاری!
استخوانی که شکسته دوباره ترمیم میشه.
سرمایهای که نابود شده دوباره برمیگرده.
ماشینی که خراب شده دوباره درست میشه.
خونهای که ویران شده دوباره ساخته میشه.
تنها چیزی که اگه از دست بره دوباره به دست نمیاد روزای جوونیمونه، گذر عمرمونه!
پس انقدر سرسری ازش نگذر، از لحظه به لحظهاش لذت ببر، زندگی رو جوری زندگی کن که اگه ۵۰ سال بعد به سالهای قبلی زندگیت فکر کردی با حسرت نگی حیف عمری که برباد رفت…
》مژه《
🗣 @tootiter
جلوی بیمارستان مسافر سوار کردم با گل و شیرینی و چشم گریون؛
ازش پرسیدم چرا انقدر حالتون بده
گفت اومدم عیادت مادرم ولی گفتن ده دقیقه پیش فوت شده.دارم میرم به بقیه خبر بدم
تو مقصد جعبه شیرنی و گل رو داد به من و گفت ما که کاممون تلخ شد شما بخورید
تلخ ترین شیرینی عمرم بود که خوردم:(
》milad《
🗣 @tootiter