eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
602 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
من شيفته ی خوشی های ساده ام. همین فنجان چای صبحگاهی! این ها آخرين پناه جان های خسته اند صبحتون بهشت ❤️ 🗣 @tootiter
زندگی دقیقا از اونجایی تلخ‌تر میشه که وقتی صبح بیدار میشی می‌بینی سردته، جا اینکه بیشتر بری زیر پتو و بخوابی، مجبور میشی پتو رو بندازی اونور و بری سرکار 》دلبند《 🗣 @tootiter
‏با افراد واقع‌گرا درد و دل نکنید ‏چون یهو دیدید سکوت کرد، حقیقت تلخی که نمیخواید بشنوید رو کوبوند تو صورتتون 》امیر مدوسا《 🗣 @tootiter
‏من مطمئنم صبر کردن سخترین کاریه که یه انسان میتونه انجام بده. ‏بازم به قول فرهاد در دنیای تو ساعت چند است، صبر میکنم دیگه! صبر نکنم چیکار کنم؟ 》فارا《 🗣 @tootiter
‏ما کل عمر مواظبیم که فریب دیگران رو نخوریم، در حالی که بیست و چهار ساعته در حال فریب خوردن از ذهن خودمون هستیم. 》آیدین سیار سریع《 🗣 @tootiter
هر چیزی که از دست دادی بالأخره یه روزی دوباره به دست میاری! استخوانی که شکسته دوباره ترمیم می‌شه. سرمایه‌ای که نابود شده دوباره برمی‌گرده. ماشینی که خراب شده دوباره درست می‌شه. خونه‌ای که ویران شده دوباره ساخته می‌شه. تنها چیزی که اگه از دست بره دوباره به دست نمیاد روزای جوونی‌مونه، گذر عمرمونه! پس انقدر سرسری ازش نگذر، از لحظه به لحظه‌اش لذت ببر، زندگی رو جوری زندگی کن که اگه ۵۰ سال بعد به سال‌های قبلی زندگیت فکر کردی با حسرت نگی حیف عمری که برباد رفت… 》مژه《 🗣 @tootiter
وقتی یکی بهت احتیاج داره گفتن کار دارم خیلی راحته اما وقتی به یه نفر احتیاج داری شنیدن کار دارم خیلی دردناکه 》ماحی خانم《 🗣 @tootiter
امیدوارم هرکی چوب سادگیشو خورده یه روزی ام نون دلشو بخوره 》مریم خانووم《 🗣 @tootiter
جلوی بیمارستان مسافر سوار کردم با گل و شیرینی و چشم گریون؛ ازش پرسیدم چرا انقدر حالتون بده گفت اومدم عیادت مادرم ولی گفتن ده دقیقه پیش فوت شده.دارم میرم به بقیه خبر بدم تو مقصد جعبه شیرنی و گل رو داد به من و گفت ما که کاممون تلخ شد شما بخورید تلخ ترین شیرینی عمرم بود که خوردم:( 》milad《 🗣 @tootiter
درسته انسان جایزالخطاس، اما ما که دائم البخشش نیستیم دوست عزیز! 》اَصـــــیلا《 🗣 @tootiter
‏مادرجونم حرفای ساده عجیب می زد.مثلا ی بار بهش گفتم مادر کاش میشد آدم هرچی دوست داره باشه. گفت تو چی دوست داری باشی؟ گفتم نمیدونم مثلا سنجاقک.گفت اونجوری حالت بهتر میشد؟ گفتم آره. گفت نه مادرجون. تو حالت با خودت خوش نی هرجا بری خودتم باید ببری. 》مکانیک《 🗣 @tootiter
مادربزرگ میگفت: این حرف و رفتار آدماس که نشون میده دوسِت دارن یا نه... وگرنه کی قلب آدما رو دیده؟ 》مُحَمَّد《 🗣 @tootiter