هر چیزی که از دست دادی بالأخره یه روزی دوباره به دست میاری!
استخوانی که شکسته دوباره ترمیم میشه.
سرمایهای که نابود شده دوباره برمیگرده.
ماشینی که خراب شده دوباره درست میشه.
خونهای که ویران شده دوباره ساخته میشه.
تنها چیزی که اگه از دست بره دوباره به دست نمیاد روزای جوونیمونه، گذر عمرمونه!
پس انقدر سرسری ازش نگذر، از لحظه به لحظهاش لذت ببر، زندگی رو جوری زندگی کن که اگه ۵۰ سال بعد به سالهای قبلی زندگیت فکر کردی با حسرت نگی حیف عمری که برباد رفت…
》مژه《
🗣 @tootiter
جلوی بیمارستان مسافر سوار کردم با گل و شیرینی و چشم گریون؛
ازش پرسیدم چرا انقدر حالتون بده
گفت اومدم عیادت مادرم ولی گفتن ده دقیقه پیش فوت شده.دارم میرم به بقیه خبر بدم
تو مقصد جعبه شیرنی و گل رو داد به من و گفت ما که کاممون تلخ شد شما بخورید
تلخ ترین شیرینی عمرم بود که خوردم:(
》milad《
🗣 @tootiter