eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
600 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
این موقع سال لباس‌گرم‌های مامان‌بافت رو از بقچه درمیارم و هربار که می‌پوشمشون انگار مادرم بغلم کرده و گرمم می‌کنه. برای بچه‌هاتون لباس ببافید دخترا. بگذارید جهانشون زیبا شه. 》فاطمه رایگانی《 🗣 @tootiter
کنار خیابون وایساده بودم داشتم از آسمون عکس می‌گرفتم، موتوریه کنارم وایساد گفت خیلی راحت می‌تونستم گوشیتو بزنم، اما نمی‌زنم. نگاش کردم گفتم مرسی:)))))) تشکر کردم که گوشیمو نزد:))))))))) 》maei《 🗣 @tootiter
با تعجب پرسیدم: _یعنی براش مهم نبود بیاد مسجد اهل سنت نماز بخونه؟!!! و او پاسخ داد: _نه، خیلی راحت اومد مسجد و سرِ حوض وضو گرفت. خیلی عادی وضو گرفت و اومد تو صف کنار من نشست. _حالا مونده بودم برای مُهر می‌خواد چی کار کنه! بعد دیدم یه مُهر کوچیک با یه جانماز سبز از جیبش در آورد و گذاشت رو زمین. از حالاتی که از آقای عادلی تعریف می‌کرد، عمیقاً تعجب کرده بودم و عبدالله در حالی که خنده‌ا‌ش گرفته بود، همچنان ادامه می‌داد... از لحن عبدالله خنده‌ام گرفته بود، ولی از اینهمه شیعه‌گری‌اش، دلم به درد آمده و آرزویم برای هدایت او به مذهب اهل سنت و جماعت بیشتر می‌شد که با صدایی آهسته زمزمه کردم: _آدم باید خیلی اعتماد به نفس داشته باشه که بین یه عده‌ای که باهاش هم عقیده نیستن، قرار بگیره و انقدر راحت کار خودش رو بکنه! که عبدالله پاسخ داد: _به نظر من بیشتر از اینکه به خودش اعتماد داشته باشه، به کاری که می‌کنه ایمان داره! از دریچه پاسخ موجزی که عبدالله داد، هوس کردم به خانه روحیات این مرد شیعه نگاهی بیاندازم که .... https://eitaa.com/joinchat/3072589837Cd5ccd17665
توروخدا به اونایی که سالم‌ زندگی کردن نگید بی‌دست‌وپا بذارید سالم زندگی کردن تو این دوره زمونه، ارزش بمونه 》حواس پرت《 🗣 @tootiter
زندگی برای من مثه شطرنج میمونه بلد نیستم بازی کنم 》Nahal《 🗣 @tootiter
ســــلام یک صبح زیبا دلی پر از عشق و امید سلامتی و برکت و عزت دعای امروزم برای شما روزتون پراز موفقیت ☕️ 🗣 @tootiter
‏نیاز دارم یه روزهایی خودم نباشم، یعنی صبح چشمام رو وا کنم ببینم یه آدم دیگه‌م. توی یک زندگی دیگه، توی یک کشور دیگه، با ماجراها و مناسبات دیگه. 》Dorsa Hashemi《 🗣 @tootiter
‏این سوال تا آخرم عمرم بی جواب می‌مونه؛ که چرا اونقدری که تلاش میکنن قضاوتم کنن، تلاش نمیکنن بشناسنم؟! 》Fereshte《 🗣 @tootiter
‏یکی از بدترین کارایی که می‌تونید با یه آدم بکنید اینه که ذوقشو کور کنید. 》اقتصاددان پشت دانشکده《 🗣 @tootiter
‏گفتم انقدر به خودت سخت نگیر، ‏گفت: متنفرم از بس همه همینو بهم میگن، چرا یه بار فکر نمی‌کنید شاید واقعا سخته؟ ‏با خودم فکر کردم راست میگه، شاید واقعا سخته، ما چه حقی داریم بهش بگیم سخت نبینه، سخت نگیره؟ 》Sol《 🗣 @tootiter
بعضی وقتها شنیدن یه حرف؛ قدرت اینو داره که کلیومترها از یکی دورت کنه! *فائزه طلایی* 🗣 @tootiter
‏سه دسته «نفهم» داریم. ۱-«نمیتونه» بفهمه ۲-«نباید» بفهمه ۳- «دوست داره» نفهمه. با هر سه تاشون نباید بحث کرد، چون هیچوقت نمی‌فهمن و فقط خودت رو خسته می‌کنی. 》محسن《 🗣 @tootiter