eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
601 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
‏یکی از بدترین کارایی که می‌تونید با یه آدم بکنید اینه که ذوقشو کور کنید. 》اقتصاددان پشت دانشکده《 🗣 @tootiter
‏گفتم انقدر به خودت سخت نگیر، ‏گفت: متنفرم از بس همه همینو بهم میگن، چرا یه بار فکر نمی‌کنید شاید واقعا سخته؟ ‏با خودم فکر کردم راست میگه، شاید واقعا سخته، ما چه حقی داریم بهش بگیم سخت نبینه، سخت نگیره؟ 》Sol《 🗣 @tootiter
بعضی وقتها شنیدن یه حرف؛ قدرت اینو داره که کلیومترها از یکی دورت کنه! *فائزه طلایی* 🗣 @tootiter
‏سه دسته «نفهم» داریم. ۱-«نمیتونه» بفهمه ۲-«نباید» بفهمه ۳- «دوست داره» نفهمه. با هر سه تاشون نباید بحث کرد، چون هیچوقت نمی‌فهمن و فقط خودت رو خسته می‌کنی. 》محسن《 🗣 @tootiter
پزشک خردمندی گفت: بهترين دارو برای انسان «عشق» است. کسی پرسید: اگر اثر نکرد چه کنیم؟ با لبخندی گفت: مقدار دارو را افزایش دهید! ‌پروانه 🗣 @tootiter
‏بعد از هر معاشرت خوب، یک حس سرزنش بزرگ سراغم میاد. انگار کاری که نباید انجام بدم رو کردم و باید هرچه سریع‌تر برگردم به خلوت خودم. 🗣 @tootiter
خودت رو به آدمها توضیح نده! آدمهایی که در مسیر زندگی تو نیستن، هیچ درکی از اون هدفی که توی ذهنت داری، ندارن؛ نمیتونن متصور بشن که تو داری به چه مسیری نگاه میکنی و به کجا میخوای بری! تو هیچ توضیحی برای مسائل شخصی زندگیت به آدمها بدهکار نیستی! هرچقدرش رو که دوست داری قسمت کن، اگه درکت نکردن ازشون گذر کن! 》Mohsen《 🗣 @tootiter
مشکلات خودتون رو به افراد نگید ۲۰درصد اصلا اهمیتی نداره براشون اگر هم داشته باشه در حد نُچ‌نُچ کردن و چند لحظه تأسفه همین، ۸۰درصد هم خوشحال میشن که خودشون خوب میدونن چرا..! 》ساری《 🗣 @tootiter
‏واقعا ممنونم که آپشنی به عنوان خواب وجود داره. چشاتو میبندی. نه میبینی. نه میشنوی. نه حرف میزنی. راحت. 》AmirHassan《 🗣 @tootiter
🌿 وقتی همه چیز را به خدا بسپاری در نهایت خدا را در همه چیز خواهی یافت ... روز بخیر 🌻🌼🌸 🗣 @tootiter
از هركى بپرسى از چى متنفرى سريع ميگه دروغ! همگى از دروغ متنفريم منتها از دروغ طرف مقابل وگرنه از دروغ خودمون كه بسى خرسند و خركيفيم. ✍🏼كاهل نماز 🗣 @tootiter
موضوع خیلی خیلی جالبی است. شهامت نام بردن از کسانی که دوستشان داریم! به نظرم کمتر کسی این‌روز‌ها اسم کسانی که دوست دارد را از بُن جانش بر زبان می‌آورد. زیبا است اگر رک و پوست‌کنده بگوییم: «دوستت دارم!» یا این‌که «دوستش دارم!» گاهی این دوست داشتن اصلاََ درون‌مایه‌ی ریا ندارد و از روی تملق نیست. بلکه چیزی است که از ته دل بر می‌آید و هیچ‌گاه انکار نمی‌شود. عشق حقیقی همین است. این نوع عشق را که با خرس‌های گنده‌بک ولنتاین و گل و بوته نمی‌توان ساخت، هرجایی پیدا نمی‌کنید. اصلا مگر عشق و دوست داشتن به این‌ها است؟ به نظر من که نه! *دانیال محمودزاده* 🗣 @tootiter