خودت رو به آدمها توضیح نده!
آدمهایی که در مسیر زندگی تو نیستن، هیچ درکی از اون هدفی که توی ذهنت داری، ندارن؛
نمیتونن متصور بشن که تو داری به چه مسیری نگاه میکنی و به کجا میخوای بری!
تو هیچ توضیحی برای مسائل شخصی زندگیت به آدمها بدهکار نیستی! هرچقدرش رو که دوست داری قسمت کن، اگه درکت نکردن ازشون گذر کن!
》Mohsen《
🗣 @tootiter
موضوع خیلی خیلی جالبی است. شهامت نام بردن از کسانی که دوستشان داریم!
به نظرم کمتر کسی اینروزها اسم کسانی که دوست دارد را از بُن جانش بر زبان میآورد. زیبا است اگر رک و پوستکنده بگوییم: «دوستت دارم!» یا اینکه «دوستش دارم!»
گاهی این دوست داشتن اصلاََ درونمایهی ریا ندارد و از روی تملق نیست. بلکه چیزی است که از ته دل بر میآید و هیچگاه انکار نمیشود. عشق حقیقی همین است. این نوع عشق را که با خرسهای گندهبک ولنتاین و گل و بوته نمیتوان ساخت، هرجایی پیدا نمیکنید.
اصلا مگر عشق و دوست داشتن به اینها است؟ به نظر من که نه!
*دانیال محمودزاده*
🗣 @tootiter