کمال گرایی به شما میگه که باید هر کاری رو در حالت تمام و کمال انجام بدید.از طرفی چون میدونید حاصل کارتون کامل و عالی نخواهد بود،ترجیح میدید که اصلا انجامش ندید. و حالا که انجامش ندادید، کمال گرایی شما رو به خاطر انجام ندانش سرزنش میکنه.
به این میگن سیکل معیوب کمال گرایی.
》Salirj《
🗣 @tootiter