بدترین دردی که بدن میکشه، درد غم و غصهست. انگار از توان جسم انسان خارجه. نه میتونی بگی دقیقا کجات درد میکنه، نه میتونی دارویی واسه تسکین موقتش پیدا کنی. تموم وجودم درد میکنه.
》تینا《
🗣 @tootiter
مرا در جانم دوستیست که در روزگار سختی تسلایم میدهد و آنگاه که رنج ایام هجوم میآورد، او مونس من است. آنکس که در درون خویش مونس ندارد در حسرت میمیرد، چرا که زندگی از درون انسان میجوشد و از پیرامون نمیآید.
*جبران خلیل جبران*
🗣 @tootiter
خوشبختی یعنی:
واقف بودن به اینکه
هر چه داریم از رحمت خداست
و هرچه نداریم از حکمت خدا
احساس خوشبختی یعنی همین!
خوشبختی رسیدن به خواسته ها نیست،
لذت بردن از داشته هاست
سلام✋
صبح بخیر
🗣 @tootiter