eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
‏از هیچ‌چیزی هیچ‌وقت تعجب نکنید، چون دنیا انقدر می‌چرخه که یه روز می‌بینی دقیقا داری همون کارو انجام می‌دی. 》یک واقعا لیلی《 🗣 @tootiter
‏سعی کنین با آدمایی بگردین که برنامه واسه زندگیشون داشته باشن، نه برنامه واسه آخرهفتشون! 》Shivana《 🗣 @tootiter
‏سعی کنین با آدمایی بگردین که برنامه واسه زندگیشون داشته باشن، نه برنامه واسه آخرهفتشون! 》Shivana《 🗣 @tootiter
دعا کنیم خوشی ببارد و صلح باشد و عشق و زمین جای قشنگی بشود برای زندگی🍃 صبح بخیر💛 🗣 @tootiter
برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی و آرزوهایی پرشور که از میانشان چندتایی برآورده شود ! برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی آنچه را که باید دوست بداری ! و فراموش کنی آنچه را که باید فراموش کنی ! برایت شوق آرزو می‏کنم , آرامش آرزو می‏کنم ! برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی و با آرامش خانواده به خواب روی ! برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری در رکود ,بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار ! بخصوص برایت آرزو می‏کنم که "خودت باشی"…🤍✨ 🗣 @tootiter
آدم‌ها تغییر میکنند ، خاطرات هرگز! ‌‌‌‌‌ niloo. archtict 🗣 @tootiter
‏اگه آدم فقط کتاب‌هایی رو که معروف شدن بخونه، آهنگ‌هایی رو که وایرال شدن گوش بده، به موضوعاتی که بقیه راجع‌بهش صحبت می‌کنن واطلاعاتی که بهش می‌دن بسنده کنه؛ خودش بودن رو فراموش می‌کنه. شبیه بقیه می‌شه، خلاقیتش رو از دست می‌ده و یادش می‌ره که خودش یه ذهن مستقل داره. 》یاسی《 🗣 @tootiter
‏«هنوز هم دارند مخفی‌کاری می‌کنند؛ حتّی در عشق! من می‌گویم اگر آدم کسی را دوست داشته‌ باشد باید با صدای بلند بگوید.» ‏‌ 》هوشنگ‌گلشیری⁩《 🗣 @tootiter
تصور میشه زمان ارزشمندترین چیز دنیاست ولی نه، اعتماد ارزشمندترینه چون براش زمان خرج می‌کنیم. 》واتر راجرز《 🗣 @tootiter
یادش بخیر قدیما برای تلفن زدن به هم می‌رفتیم مخابرات، اون طرف خط هم، کسی که بهش زنگ می‌زدیم هرچند دقیقه یه بار می‌گفت: قطع کن پول تلفنت زیاد نشه‌. *پدر خوانده* 🗣 @tootiter
«تخلیه»ی خشم به‌طور گول‌زننده‌ای، آدم رو تحریک می‌کنه که گاهی صداشو ببره بالا یا اخم کنه؛ به این امید که از خشم، خالی بشه. درحالی که معمولا، درمورد احساسات شدتی، چیزی به نام «تخلیه» وجود نداره. «مکش» خشم وجود داره. به این صورت که آدم هرچی بیشتر خشمش رو خالی کنه، خلا بیشتری درونش ایجاد می‌شه و سرعت پر شدن دوباره‌ی ظرفش، بیشتر می‌شه. و کم‌کم عادت می‌کنه به تندتند لبریز شدن. *سمانه* 🗣 @tootiter
توی یه دیالوگ فیلم Room دختره به مامانش می‌گه: «چرا بهم یاد دادی که با همه‌ی مردم خوش‌ رفتار باشم» دیالوگ دردناک و تاسف‌باری بود *صِفر* 🗣 @tootiter