برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور که از میانشان چندتایی برآورده شود !
برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی آنچه را که باید دوست بداری !
و فراموش کنی آنچه را که باید فراموش کنی !
برایت شوق آرزو میکنم , آرامش آرزو میکنم !
برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با آرامش خانواده به خواب روی !
برایت آرزو میکنم دوام بیاوری در رکود ,بی تفاوتی و ناپاکی روزگار !
بخصوص برایت آرزو میکنم که "خودت باشی"…🤍✨
🗣 @tootiter
اگه آدم فقط کتابهایی رو که معروف شدن بخونه، آهنگهایی رو که وایرال شدن گوش بده، به موضوعاتی که بقیه راجعبهش صحبت میکنن واطلاعاتی که بهش میدن بسنده کنه؛ خودش بودن رو فراموش میکنه. شبیه بقیه میشه، خلاقیتش رو از دست میده و یادش میره که خودش یه ذهن مستقل داره.
》یاسی《
🗣 @tootiter
«تخلیه»ی خشم بهطور گولزنندهای، آدم رو تحریک میکنه که گاهی صداشو ببره بالا یا اخم کنه؛ به این امید که از خشم، خالی بشه. درحالی که معمولا، درمورد احساسات شدتی، چیزی به نام «تخلیه» وجود نداره. «مکش» خشم وجود داره. به این صورت که آدم هرچی بیشتر خشمش رو خالی کنه، خلا بیشتری درونش ایجاد میشه و سرعت پر شدن دوبارهی ظرفش، بیشتر میشه. و کمکم عادت میکنه به تندتند لبریز شدن.
*سمانه*
🗣 @tootiter