eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
«تخلیه»ی خشم به‌طور گول‌زننده‌ای، آدم رو تحریک می‌کنه که گاهی صداشو ببره بالا یا اخم کنه؛ به این امید که از خشم، خالی بشه. درحالی که معمولا، درمورد احساسات شدتی، چیزی به نام «تخلیه» وجود نداره. «مکش» خشم وجود داره. به این صورت که آدم هرچی بیشتر خشمش رو خالی کنه، خلا بیشتری درونش ایجاد می‌شه و سرعت پر شدن دوباره‌ی ظرفش، بیشتر می‌شه. و کم‌کم عادت می‌کنه به تندتند لبریز شدن. *سمانه* 🗣 @tootiter
توی یه دیالوگ فیلم Room دختره به مامانش می‌گه: «چرا بهم یاد دادی که با همه‌ی مردم خوش‌ رفتار باشم» دیالوگ دردناک و تاسف‌باری بود *صِفر* 🗣 @tootiter
میدونید کجا بی ارزش بودن دنیا رو با سلول سلول وجود حس میکنید؟! اونجا که سن به جایی رسیده که وقتی خاطره تعریف میکنید واسه همه اسم ها قبلش میگید خدابیامرز! اینو توی تن صدای پدربزرگم وقتی داشت واسم خاطره تعریف میکرد با وجودم حس کردم! دنیا خیلی بی ارزشتر از این حرفاس! خیلی! *Elyas* 🗣 @tootiter
مادربزرگم با ۶۵ سال سن یه ماهی میشه ازدواج کرده حاج آقا زنگ‌ زده به خالم گفته کبوترم سرما خورده :') 》داس نقره《 🗣 @tootiter
تجربه درمان شدن یک فرد از یک اختلال مثل افسردگی، از او درمان‌گر نمی‌سازد؛ تجربه یک مهاجرت موفق از یک فرد از او مشاور یا وکیل مهاجرت نمی‌سازد؛ شرایط آدم‌ها در موقعیت‌های روانی و اجتماعی باهم متفاوت است، یکی را به همه تعمیم ندهید. 》freudian panda《 🗣 @tootiter
ای چــــــای! دمت گـــــرم که دم آمده ای ای صبح! چه خوش به جام جم آمده ای ای دختــــــر آفتــــــــاب! نــــــــاز قدمت شــــــادم که بجــــای هرچه غم آمده ای . 🗣 @tootiter
خواستند یوسف را بکشند، یوسف نمرد.. خواستند آثارش را از بین ببرند، ارزشش بالاتر رفت... خواستند او رابفروشند که برده شود، پادشاه شد... خواستند محبتش از دل پدرخارج شود، محبتش بیشتر شد... از نقشه های آدمها نباید دلهره داشت، چرا که اراده ی خداوند بالاتراز هر اراده ای است... یوسف میدانست، تمام درها بسته هستند، اما به خاطر خدا؛ حتی به سوی درهای بسته هم دوید... و تمام درهای بسته برایش باز شد... اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته شد،به دنبال درهاي بسته برو چون خدای "تو"و "یوسف" یکی ست! 》پری آ《 🗣 @tootiter
یکی ‏رفت لیسانس عمران از یه دانشگاه خوب تهران گرفت اومد بیرون موفق به پول درآوردن نشد، رفت ارشدشو گرفت اومد بیرون موفق نشد، رفت سراغ کار آزاد اونجا هم موفق نشد، الان زده تو کار برگزاری همایش‌های موفقیت و بالاخره موفق شد 》نخجوان《 🗣 @tootiter
احساس می کردم اگر اوضاع همین طوری بماند دق می کنم. اوضاع همان طور ماند و دق نکردم! همه مان اینگونه ایم، لحظه های گندی داریم که تا مرز سکته پیش میرویم؛ اما میگذرد! هیچ وقت حرف سربازی که بدون پاهایش از جنگ برگشت را فراموش نمیکنم:"من فوتبالیست خوبی بودم! اولش برای پاهایم هر شب گریه میکردم، تا فهمیدم خدا دوست داره من شطرنج باز خوبی باشم!" 》هادی شیخ الاسلامی《 🗣 @tootiter
جایی که درس میخونی، کار میکنی یا توی نوت گوشیت یه جا این تیکه ی کتاب مت هیگ رو بنویس: "وقتی انگیزه برای ادامه ی این زندگی نداشتی، به نسخه های دیگری از خودت در آینده فکر کن و به آنها فرصت زیستن بده!" 》اختاپوس بی کله《 🗣 @tootiter
زن‌ها وانمود می‌کنن ضعیف‌تر هستن تا مردها احساس تکیه‌گاه بودن کنن ولی تازه بعد از رفتنشون می‌فهمی این تویی که تکیه داده بودی. 》alireza《 🗣 @tootiter
از انیشتین پرسیدن: چرا برای خودت لباس نو نمیخری؟ جواب داد: کسانی که مرا می‌شناسند تکلیفشان با من معلوم است و آنان که نمی‌شناسند هم فرقی ندارد چه قضاوتی داشته باشند. 》SaRa《 🗣 @tootiter