eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
599 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
تو اتوبوسم بعد الان رسیدیم به یه جایی که بریم دستشویی و اگه خوراکی میخوایم بخریم یه خانم حدوداً ۷۰ساله که جلوم نشسته بود پاشد رفت واسه خودش پفک و چیپس خرید گفت زود بخورم که برسم تهران بچه‌هام نمیذارن از این چیزا بگیرم :)))) 》توت‌فرنگی《 🗣 @tootiter
بخشنده بودن به دارایی نیست، به دله :) 》رامتین لوزر کینگ《 🗣 @tootiter
‏نمیدونم کجا خوندم ولی تو ذهنم مونده؛ نوشته بود: " آدم خوبی باش ولی سعی نکن اینو به همه ثابت کنی " 》United4ever《 🗣 @tootiter
‏چرا واقعا این باید داستان بچه ها می‌بود با این حجم غم انگیز بودن؟😑 》اون دختره که لیمیت شد《 🗣 @tootiter
هر روز صبح دو تا گزینه جلوی روته یکی ادامه دادن به رویاپردازی ها اون یکی بلند شدن و سخت کوشی برای تحقق رویاها امیدوارم دومی انتخاب هر روزت باشه صبحت بخیر 🗣 @tootiter
‏به اون سطحی رسیدم که کاملا نقاط تاریک خودم رو میشناسم و میفهمم چی اذیتم میکنه، ولی بدیش اینه اشراف تنها کافی نیست و من هنوز نتونستم بفهمم چطور باید از پسش بربیام. 》Dorsa Hashemi《 🗣 @tootiter
‏میگه «الحنين هو وجع البحث عن فرح سابق»؛ دلتنگی، اون دردیه که وقتی داری دنبال یه حال خوب تو گذشته می‌گردی، سراغت میاد. 》اورج جورول《 🗣 @tootiter
باگ انسانیت، فقط اونجاش که تو اوج منطق دلت میلرزه *Proman* 🗣 @tootiter
با هرکس می‌خواهید معاشرت کنید، جز یک دسته؛ آن‌هایی که از مسخره‌کردن و رنجاندنتان در قالبِ شوخى لذت می‌برند. از من گفتن بود. *سولماز کاویانی* 🗣 @tootiter
‏اینکه گاهی آدم‌ها خودشون رو از اخبار دور نگه دارن، یا مواظب سلامت روانشون تو این روزها باشن، اصلا به این معنی نیست که به زندگی و مرگ انسان‌های دیگه اهمیت نمیدن. ما گاهی نیاز داریم ورودی‌های خبری رو ببندیم، و کمی نفس بگیریم، تا روی پا بمونیم. 》Emad.psy《 🗣 @tootiter
‏یکی از نشانه های " نادان" بودن آدما اینکه باارزش ترین دارایی خودشون که "وقت و زمان" هستش صرف سرک کشیدن در زندگی دیگران می‌کنن کاری که هیچ منفعتی برای زندگی خودشون نداره.! 》Masoumeh《 🗣 @tootiter
محمود فرشچیان خطش این‌جوری بوده بعد نگارگر شده یا اول نگارگر شده بعداً خطش این‌جوری شده؟ زیباست به‌نظرم. 》خوابگرد《 🗣 @tootiter