تو اتوبوسم بعد الان رسیدیم به یه جایی که بریم دستشویی و اگه خوراکی میخوایم بخریم
یه خانم حدوداً ۷۰ساله که جلوم نشسته بود پاشد رفت واسه خودش پفک و چیپس خرید گفت زود بخورم که برسم تهران بچههام نمیذارن از این چیزا بگیرم :))))
》توتفرنگی《
🗣 @tootiter
هر روز صبح دو تا گزینه جلوی روته
یکی ادامه دادن به رویاپردازی ها
اون یکی بلند شدن و سخت کوشی برای تحقق رویاها
امیدوارم دومی انتخاب هر روزت باشه
صبحت بخیر
🗣 @tootiter
به اون سطحی رسیدم که کاملا نقاط تاریک خودم رو میشناسم و میفهمم چی اذیتم میکنه، ولی بدیش اینه اشراف تنها کافی نیست و من هنوز نتونستم بفهمم چطور باید از پسش بربیام.
》Dorsa Hashemi《
🗣 @tootiter
با هرکس میخواهید معاشرت کنید، جز یک دسته؛ آنهایی که از مسخرهکردن و رنجاندنتان در قالبِ شوخى لذت میبرند.
از من گفتن بود.
*سولماز کاویانی*
🗣 @tootiter
اینکه گاهی آدمها خودشون رو از اخبار دور نگه دارن، یا مواظب سلامت روانشون تو این روزها باشن، اصلا به این معنی نیست که به زندگی و مرگ انسانهای دیگه اهمیت نمیدن. ما گاهی نیاز داریم ورودیهای خبری رو ببندیم، و کمی نفس بگیریم، تا روی پا بمونیم.
》Emad.psy《
🗣 @tootiter
یکی از نشانه های " نادان" بودن آدما اینکه
باارزش ترین دارایی خودشون که
"وقت و زمان" هستش صرف سرک کشیدن در زندگی دیگران میکنن
کاری که هیچ منفعتی برای زندگی خودشون نداره.!
》Masoumeh《
🗣 @tootiter