به اون سطحی رسیدم که کاملا نقاط تاریک خودم رو میشناسم و میفهمم چی اذیتم میکنه، ولی بدیش اینه اشراف تنها کافی نیست و من هنوز نتونستم بفهمم چطور باید از پسش بربیام.
》Dorsa Hashemi《
🗣 @tootiter
با هرکس میخواهید معاشرت کنید، جز یک دسته؛ آنهایی که از مسخرهکردن و رنجاندنتان در قالبِ شوخى لذت میبرند.
از من گفتن بود.
*سولماز کاویانی*
🗣 @tootiter
اینکه گاهی آدمها خودشون رو از اخبار دور نگه دارن، یا مواظب سلامت روانشون تو این روزها باشن، اصلا به این معنی نیست که به زندگی و مرگ انسانهای دیگه اهمیت نمیدن. ما گاهی نیاز داریم ورودیهای خبری رو ببندیم، و کمی نفس بگیریم، تا روی پا بمونیم.
》Emad.psy《
🗣 @tootiter
یکی از نشانه های " نادان" بودن آدما اینکه
باارزش ترین دارایی خودشون که
"وقت و زمان" هستش صرف سرک کشیدن در زندگی دیگران میکنن
کاری که هیچ منفعتی برای زندگی خودشون نداره.!
》Masoumeh《
🗣 @tootiter
جالبه برام که هنوز از دید پدرم من اگه یک "فیش حقوقی" با خالص دریافتی ماهیانه سه میلیون و دویست هزارتومن داشته باشم، "شاغل" محسوب میشم! اما اگه ماهی بیست میلیون بدون فیش حقوقی دربیارم، بیکارم!
》kazemi《
🗣 @tootiter
ازش پرسیدم :
«راز اینکه ۶۴ سال از ازدواجتون میگذره چیه؟» خانومه گفت اونجاهایی که دعوامون خیلی بالا می گرفت تو اوج عصبانیت یه نفس عمیق میکشید می گفت «حیف که دوست دارم ...!»
بعدم تموم میشد، همین:)
》چیش چیشیان《
🗣 @tootiter
از دست دادن مادر اینجوریه: مثلا حتی چایی دیگه اون مزه سابق رو نداره، تبدیل میشه به یه نوشیدنی گرم بدمزه که فقط از روی عادت میخوری.
》عروس حاج آقا《
🗣 @tootiter
دوستم خاطره ای از معلمش تعریف میکرد از زمانی که دستشون تنگ بوده و خیلی خوب غذا نمیخوردن
معلمشون براش غذا میاورده و بهش میگفته میخوام رستوران باز کنم
این غذاها رو بخور ببین واسه رستوران خوبن؟
یه معلم چقدر میتونه بزرگ باشه
》اونجلیناجیلی《
🗣 @tootiter
صبح آمد، دفتر این زندگى را بازکن
زیستن را با سلام تازه اى آغاز کن
روز تازه، فکر تازه، راه تازه پیش گیر
عاشقى را با کلام تازه اى آواز کن
🌸🍃 سلام
وقتتون بخیر، روزتون پربرکت
🗣 @tootiter