eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
602 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
از قدیم گفتن جون نکنده به تن میمونه ی همچین چیزی وقتی کار می کنی جون می کنی با وقتی کار نمی کنی و جون نمی کنی هیچ فرقی تو حال و زندگی و معیشت و رفاهت نداره واسه کی کار کنی دف کیو بزرگ کنی وسلام شهياد 🗣 @tootiter
یه دیالوگی داره سریال "After Life" که میگه: روزی فرا میرسه که شما در حال خوردن آخرین وعده غذایتان هستید، برای آخرین بار گُلهایتان رو بو میکشید، عزیزی را بغل خواهید کرد و خبر ندارید که آخرین بار هست. به همین دلیل باید هر چیزی رو با ذوق و شوق انجام بدی قدرِ سالهای مانده ی عُمرت را بدان! چون تکرار نمیشن... 🗣 @tootiter
‏زبان فارسی دهمین زبان پرکاربرد دنیای مجازی است. هر چند زبان فارسی نسبت به زبان های لاتین آنچنان پویا نیست و واژگان کمتری دارد اما در ساخت واژگان مرکب و اصطلاحات از غنی ترین زبان‌های جهان است. مثلا معادل «قربون صدقه» در انگلیسی چیز خاصی ندارد و اما ببینید در فارسی: جونم، قربونت برم، دورت بگردم، عزیز جونم، قربون سرت برم، بمیرم برات، دردت به جونم و... 🗣 @tootiter
ما تو داروخانه یه صندوق خیریه کوچیک داریم. خودمون کم کم پول میذاریم که داروی افرادی که بضاعت مالی ندارن رو بدیم. یه بار یه آقایی با نسخه پلاویکس اومد پولم نداشت. گفتیم گرونه و ایرانیش رو ببر، گفت پزشکم تاکید کرده خارجی باشه. من نامه نوشتم برای پزشک فرستادم و شرایط رو گفتم بیمار رفت و با توپ پر برگشت که "دکتر خیلی عصبانی شده نامه رو پاره کرده گفته فقط و فقط خارجی" خلاصه کل همکارا دنگ گذاشتن، ۶۰۰،۷۰۰ تومن جمع شد و پلاویکسش رو دادیم رفت. گذشت، دو سه ساعت بعد یه خانم مسنی اومد و دو تا بسته پلاویکس اورد گفت اینو پس بگیرید به جاش ایرانیشو بدید بقیه پولمم نقدی بهم بدید. فیش پرداختیش رو گرفتم داخل سیستم مرجوعی بزنم.دیدم جای اسم بیمار نوشتیم "فلانی (خیریه)" :| طرف اومده بود پول دارویی که نداده رو پس بگیره :)) اون وسط خود دکتر هم اومد داروخانه،خانومه رو دید گفت خانم فلانی تاکید کردم ایرانیشو بگیریا :|| خلاصه خانومه با سرعت نوور فرار کرد :))) »بــــــاوان« 🗣 @tootiter
در زندگی‌م سختی هایی را تحمل کردم که پیش از واقعه گمان نداشتم بتوانم. حتی بعدها باور نکردم که در آن ماجرا تاب آوردم. انسان خودش را نمی‌شناسد، خصوصا قدرت هایش‌ را. •معین دهاز• 🗣 @tootiter
بنده یکی از زیباترین سخنانی که شنیدم از فروید بود: «وسعت شخصیت هر فرد توسط بزرگی مشکلی که می‌تواند او را از حالت منطقی بیرون آورد تعریف می‌شود.» یه جا که همیشه جلوی چشمتون باشه یادداشتش کنید. •سارگل• 🗣 @tootiter
به خدا اگه اون یه شاخه‌ گل وقتی که یه نفر می‌میره می‌برین سر قبرش وقتی زنده‌ست ببرید عمرش بیش‌تر می‌شه. به چه دردی می‌خورن این گل‌های بعد مرگ. 》Amir《 🗣 @tootiter
لوزر تر و حقیر تر از آدمی که تنها نقطه مثبتش ظاهرشه نداریم. *Mazyar* 🗣 @tootiter
وقتی سریال یا فیلمی که مثلا ۲۰ سال از تاریخش گذشته رو میبینم بعدش میرم عکس جدید بازیگراشو می‌بینم. زیبا ترین قیافه ها شکسته و داغون شدن، به نظرم تو دنیا هیچ چیز هراسناک تر از پیر شدن نیست. *حاج عمو* 🗣 @tootiter
زندگی مثل دوچرخه سواری می مونه. واسه این که بتونی تعادلتو حفظ کنی باید به حرکت ادامه بدی. سلام صبح بخیر 🌺 🗣 @tootiter
خودش را در آینه نگاه کرد و از خود پرسید: به کدام کشتی پوسیده دل بستی و به سایه‌ی کدام بنای لرزان پناه بردی که عاقبتت این شد؟ *The Last Of House Romanov* 🗣 @tootiter
برای خیلی از ما عادی شده، ولی من هنوز هم از گوشی های موبایل شگفت زده میشم... فکر کن یه کامپیوتر که تو جیب جا میشه، پردازنده‌ی چند هسته‌ای داره، به همراه رم و گرافیک بالا؛ صفحه نمایش و کیبورد؛ دوربین فیلم برداری و عکاسی به همراه فلش؛ اسپیکر؛ ساعت و تایمر؛ نقشه و gps؛... *Amirreza Gh 🗣 @tootiter