ما تو داروخانه یه صندوق خیریه کوچیک داریم. خودمون کم کم پول میذاریم که داروی افرادی که بضاعت مالی ندارن رو بدیم.
یه بار یه آقایی با نسخه پلاویکس اومد پولم نداشت. گفتیم گرونه و ایرانیش رو ببر، گفت پزشکم تاکید کرده خارجی باشه. من نامه نوشتم برای پزشک فرستادم و شرایط رو گفتم بیمار رفت و با توپ پر برگشت که "دکتر خیلی عصبانی شده نامه رو پاره کرده گفته فقط و فقط خارجی"
خلاصه کل همکارا دنگ گذاشتن، ۶۰۰،۷۰۰ تومن جمع شد و پلاویکسش رو دادیم رفت.
گذشت، دو سه ساعت بعد یه خانم مسنی اومد و دو تا بسته پلاویکس اورد گفت اینو پس بگیرید به جاش ایرانیشو بدید بقیه پولمم نقدی بهم بدید. فیش پرداختیش رو گرفتم داخل سیستم مرجوعی بزنم.دیدم جای اسم بیمار نوشتیم "فلانی (خیریه)" :|
طرف اومده بود پول دارویی که نداده رو پس بگیره :))
اون وسط خود دکتر هم اومد داروخانه،خانومه رو دید گفت خانم فلانی تاکید کردم ایرانیشو بگیریا :||
خلاصه خانومه با سرعت نوور فرار کرد :)))
»بــــــاوان«
🗣 @tootiter
برای خیلی از ما عادی شده، ولی من هنوز هم از گوشی های موبایل شگفت زده میشم...
فکر کن یه کامپیوتر که تو جیب جا میشه، پردازندهی چند هستهای داره، به همراه رم و گرافیک بالا؛ صفحه نمایش و کیبورد؛ دوربین فیلم برداری و عکاسی به همراه فلش؛ اسپیکر؛ ساعت و تایمر؛ نقشه و gps؛...
*Amirreza Gh
🗣 @tootiter