eitaa logo
طوطی تر
63.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
602 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
دقت کردین با دردهای خودمون کنار اومدیم ولی برای دردهای بقیه قلبمون چجوری درد میگیره؟ چریکِ بی سنگر 🗣 @tootiter
اکثر آدما از شکست نمی‌ترسن. بلکه از واکنش مردم به شکست‌شون می‌ترسن. رعنا 🗣 @tootiter
حرف یک تراپیست از زبان مراجعش: وقتی به داشتن اعتماد به نفس عادت نداشته باشی، اعتماد به نفس به نظرت مغرور بودنه. وقتی همیشه منفعل بودی، قاطع بودن مثل خشونت به نظر میاد. وقتی عادت نکردی نیازهات فراهم بشه، اولویت دادن به خودت برات مثل خودخواهیه. اینارو گفتم که بدونی دایره‌ی امن تو همیشه معیار خوبی برای رفتارت نیست... افی 🗣 @tootiter
زندگی کوتاه است با کسانی آن را سپری کن که تو را می خندانند و حس دوست داشته شدن به تو می دهند😊 سلام صبح تون بخیر🌹☕️❤️ 🗣 @tootiter
این جمله رو دوست داشتم: گاهی فکر میکنین دلتون میخواد ناپدید بشین ولی در واقع دوست دارین یه کسی بیاد و بگرده و پیداتون کنه! دیکتاتور حانیه 🗣 @tootiter
چشما حرف میزنن ، ولی این رفتار آدماس که‌ منظورشونو میرسونه . سیآهوش 🗣 @tootiter
تو دقیقا وسط راهی منو ول کردی که من کل اون مسیرو بخاطر تو اومده بودم.. رها 🗣 @tootiter
روانشناسان می‌گویند: هر روز سه اتفاق خوشایندی که برایتان افتاده است را بنویسید. سه اتفاق حتی کوچک. این کار را برای 21 روز ادامه دهید. "سه اتفاق هر روز باید مختص آن روز باشند." این کار مغز را عادت می‌دهد که بر روی مسائل مثبت تمرکز کند و بر طبق تحقیقات انجام شده، چنین عادتی (حتی بیشتر از حس موفقیت) باعث خوشحالی شما می‌شود ...  ۶۹ 🗣 @tootiter
اینقدر قراره اشتباه کنی و گند بزنی که پنج سال دیگه خودت هم اشتباه الانتو یادت نمیاد، چه برسه به بقیه. taha 🗣 @tootiter
‏انسان موجودیست که نباید بیکار بمونه، اگر بمونه شروع میکنه به تخریب خودش. صدرینری 🗣 @tootiter
آدمیزاد ‌ده بار از یه چیزی ناراحت میشه و در موردش حرف میزنه چون واسش مهمه ولی یهو دفعه یازدهم میبینه دیگه ناراحت نمیشه چون دیگه واسش مهم نیستی حواست باشه که چند‌بار یه دل رو‌ به درد میاری. علیچی 🗣 @tootiter
پرسیدم آرامش الانت رو مدیون چی هستی؟! گفت: «نه وقت برای غصه خوردن برای گذشتم رو دارم، نه حوصله برای ترس از آینده، هرچی شده حتما باید میشده هرچی هم قراره بشه،میشه، ترجیح میدم فقط زندگی کنم فقط زندگی، همین.» نویان 🗣 @tootiter